עמוד בלוגים

חדשות הפרסום באינטרנט – דצמבר 2017

שלום לכולם, כאן מיכל מורנו מקבוצת "מקצועני פרסום באינטרנט" עם כל מה שחדש בעולם הפרסום באינטרנט, והפעם – בפורמט חדש. אז מה התחדש לאחרונה בעולם הפרסום באינטרנט? כרגיל, נתחיל הכי חזק שלנו, ולאט לאט נגביר את הקצב. כרגיל #2 – כל העדכונים מתוך מה שעלה בקבוצה במהלך החודש וקצת האחרונים. במסגרת מאמצי השיווק של הממשק…

Read More →

מקצועני פרסום באינטרנט – סיכום פעילות #15, נובמבר 2017

שלום לכולם, כאן מיכל מורנו מקבוצת "מקצועני פרסום באינטרנט" עם כל מה שחדש בעולם הפרסום באינטרנט. כרגיל – הפוסט מסכם את הפעילות בקבוצה, ומתייחס לחידושים קיימים ומתוכננים בפלטפורמות הפרסום השונות, ובעיקר: פייסבוק, גוגל, ולינקדאין. אז מה היה לנו בחודש וחצי האחרונים? 1. חדש בגוגל אדוורדס ומתגלגל כעת לכל המפרסמים – מדד המאפשר למפרסם לדעת היכן…

Read More →

מקצועני פרסום באינטרנט – סיכום פעילות #14, ספטמבר 2017

שלום לכולם, כאן מיכל מורנו מקבוצת "מקצועני פרסום באינטרנט" עם כל מה שחדש בעולם הפרסום באינטרנט בחודש וחצי האחרונים. רגע לפני שמתחילה שנה חדשה – אנצל במה זאת כדי לאחל לכולנו שנה טובה, עם הרבה למידה ופרגון הדדי בקבוצה, בדיוק כפי שעשינו עד כה – זה עובד בשביל כולנו 😀 ועכשיו – לחידושים האחרונים. כרגיל, נתחיל…

Read More →

מקצועני פרסום באינטרנט – סיכום פעילות #13, יולי 2017

שלום לכולם, כאן מיכל מורנו מקבוצת "מקצועני פרסום באינטרנט" עם כל מה שחדש בעולם הפרסום באינטרנט בחודש וחצי האחרונים. אז מה חדש? 1. גוגל אדוורדס – החל מחודש מאי נכנס לתוקף סף חדש לאד -רנק בהתייחס להצגת מודעות בדף התוצאות הראשון אם ראיתם שינויים משמעותיים למיקומים בעמוד התוצאות הראשון של מודעות עם תחרות נמוכה, זו הסיבה…

Read More →

מקצועני פרסום באינטרנט – סיכום פעילות #12

שלום לכולם, כאן מיכל מורנו מקבוצת "מקצועני פרסום באינטרנט" – עם הסרטון התקופתי שלנו המסכם את כל מה שחדש בעולם הפרסום באינטרנט. כרגיל – נתחיל מהדברים החשובים והמשמעותיים ביותר, ונמשיך לדברים קצת יותר חשובים. כמו הטיפ של קרמבו, אבל בפרסום באינטרנט 🙂 אז מה התחדש לאחרונה? הפעם העדכונים הכי משמעותיים מגיעים מלינקדאין אשר הוסיפה כמה…

Read More →

מקצועני פרסום בגוגל ובפייסבוק – סיכום פעילות #11

שבוע טוב לכולם! אחרי הפסקה לא ארוכה במיוחד, אנחנו חוזרים עם סרטון עדכון לגבי השינויים והחידושים בפלטפורמות הפרסום המקוונות בזמן האחרון. כרגיל – נתחיל מהדברים שבעיניי הם המשמעותיים ביותר, ונמשיך משם. אז מה היה לנו שם? 1. הודעה שהתפרסמה ממש בימים האחרונים – גוגל עומדים להחליש אף יותר את משמעות ההתאמה המדוייקת באדוורדס, ולהתעלם מסדר…

Read More →

מקצועני פרסום בגוגל ובפייסבוק – סיכום פעילות #10

שלום חברים, אחרי כמה שבועות של שקט – אנחנו חוזרים עם העדכון התקופתי שלנו לגבי המתרחש והחדש בזירת הפרסום באינטרנט, בדגש על גוגל ופייסבוק, אבל גם קצת אאוטבריין. כרגיל – נתחיל מהדברים שבעיניי הם המשמעותיים ביותר, ונמשיך משם. אז מה היה לנו שם? 1. פייסבוק השיקה כלי לבדיקת מודעות – split testing במסגרת הכלי ניתן…

Read More →

מקצועני פרסום בגוגל – סיכום פעילות #9

שלום חברים, "אחרי החגים" הגיע – ובגדול, ואיתו סיכום פעילות תקופתי, המסכם את כל החדש בעולם הפרסום והשיווק באינטרנט בתקופה האחרונה. כרגיל – נתחיל מהדברים שבעיניי הם המשמעותיים ביותר, ונמשיך משם. אז מה היה לנו שם? בהמשך להודעה של גארי איליס בכנס pubcon אשר דווח באמצעי תקשורת ברחבי העולם- גוגל מודיעה כעת באופן רשמי על…

Read More →

רובוטי השיחה כבר כאן, איך תדע שהעסק שלך צריך אחד כזה?

רובוטי השיחה הם העתיד, וללא ספק יחליפו חלק גדול מהאפליקציות העיסקיות הקיימות שהושקע בהן הרבה כסף בשנים האחרונות. הסיבות לכך הן מגוונות אולם ניתן לציין בעיקר את הסיבות כגון חוסר העניין של משתמשים בהורדת אפליקציות חדשות (מתי הורדת לאחרונה אפליקציה שימושית באמת?) ואת העובדה ששיווק אפליקציה הפך לעסק יקר מאד ולא משתלם בעליל, כמו גם…

Read More →

מקצועני פרסום בגוגל – סיכום פעילות #8

שלום לכולם, כאן מיכל מורנו מקבוצת "מקצועני פרסום בגוגל". אחרי הפסקה של קיץ שלם, ולקראת השנה החדשה.. הרי לכם סיכום החידושים בעולם הפרסום והשיווק באינטרנט בזמן האחרון. אז על מה התחדשנו בזמן האחרון? דרך חדשה וקלה יותר לעקוב אחר שיחות שהתקבלו מהאתר שלכם.  אם עד עכשיו היינו צריכים להוסיף סניפט ג'אווה סקריפט בכל מקום באתר בו נמצא…

Read More →

Back to Top