מקצועני פרסום באינטרנט – סיכום פעילות #14, ספטמבר 2017

שלום לכולם,

כאן מיכל מורנו מקבוצת "מקצועני פרסום באינטרנט" עם כל מה שחדש בעולם הפרסום באינטרנט בחודש וחצי האחרונים.

רגע לפני שמתחילה שנה חדשה – אנצל במה זאת כדי לאחל לכולנו שנה טובה, עם הרבה למידה ופרגון הדדי בקבוצה, בדיוק כפי שעשינו עד כה – זה עובד בשביל כולנו 😀

ועכשיו – לחידושים האחרונים. כרגיל, נתחיל הכי מהר שאנחנו יכולים, ולאט לאט נגביר את הקצב..

 

חדש בגוגל אדוורדס, ורק בממשק החדש: call bid adjustments
אפשרות התאמת ביד לתוסף שיחה.
כך – אפשר להעלות את הביד על תוסף השיחה בקמפיינים בהם חשוב לכם יותר לקבל שיחות.

לדוגמא:
אם אתם סוכני נסיעות שמשווקים גם טיולי יום שנמכרים יותר טוב באופן מיידי בשיחת טלפון, תוכלו להעלות את התאמת הביד לתוסף שיחה רק בקמפיין הרלוונטי.

לידיעה בבלוג של אדוורדס בנושא: https://adwords.googleblog.com/2017/07/ramp-up-your-calls-with-call-bid.html

 

בנג'י עזריה מעדכן על מדד חדש: Session Quality (איכות הסשן) בגוגל אנליטיקס

הם משתמשים בבינה מלאכותית (Machine learning) לתת ציון בין 1 ל-100 לכל סשן שמתבצע אצלכם באתר.

מה שמדהים הוא שניתן לבצע סגמנטציות ורימרקטינג ללקוחות ע"ב הציון הזה!

ככה זה נראה באנליטיקס:

Session Quality

אלה פוליטיס – מעדכנת על שתי שיטות טרגוט חדשות למשתמשים בפייסבוק: אנשים שיצרו אינטראקציה עם הפרופיל של העסק שלכם באינסטגרם, ואנשים שיצרו אינטראקציה עם אירועים שיצרתם בפייסבוק.
ככה זה נראה:
 
שוקי מן מעדכן כי בלי הרבה רעש, גוגל הוסיפה 2 עמודות חדשות שמראות כמה יוזרים (!!) נחשפו למודעה, ובאיזו תדירות (עובד ברשת הדיספליי בלבד).

מדובר על קרוס דיבייס וזה מצטרף להכרזה שלהם מלפני כמה חודשים על רימרקטינג קרוס דיבייס.

ככה זה נראה בממשק אדוורדס:

אלה פוליטיס מעדכנת על שני פיצ'רים חדשים במודעות המוצרים הדינמיות של פייסבוק.

המאפיין הראשון – מכירים את זה שהתמונות בפיד לא בדיוק מתאימות לגדלי המודעות הדינמיות וצריך שירות צד שלישי כדי להציג אותן יפה?
אז עכשיו כבר לא צריך – ברמת הקטלוג ניתן להגדיר כיצד הן יוצגו וניתן להגדיר שהתמונות יחתכו על מנת להתאים עצמן לגודל המודעות.
ככה זה נראה:


המאפיין השני – התווסף מדד Catalogue Score שנותן חיווי לגבי מצב הקטלוג שלכם. למשל אם חסרים שדות, אם התמונות קטנות מידי וכו – זה יופיע שם.

ככה נראה ממשק  Catalogue Score:

 

לינקדאין – די במהירות ובאינטנסיביות לאחרונה מכניסה חידושים ושיפורים לממשק ומציעה לבעלי עסקים יותר ויותר כלים שיווקיים, וזה מתחיל ביכולות הטירגוט החדשות המורחבות.

במסגרת יכולות הטירגוט החדשות – אפשרות טירגוט למבקרים באתר או לדפים מסויימים בו, לרשימת חשבונות ספציפיים מקובץ, ולרשימת חברות מקובץ.

תודה לזיו שיינפלד על העדכון והקישור: https://business.linkedin.com/marketing-solutions/blog/linkedin-b2b-marketing/2017/how-to-use-linkedin-matched-audiences

עוד בלינקדאין – 
האפשרות להחריג interest ברשת מדיה שהם אתרי צד 3,  לפי קטגוריות נושאיות ובהן: טכנולוגיה, ספורט וכולי. כמו כן, כעת בבטא ישנה אופציה לטרגט אתרים ואפליקציות צד 3 בלינקדאין.

ככה זה נראה:

זיו גם מעדכן על האופציה לטרגט company followers ו contacts, ועל כך כי בקרוב יגיע מה שרבים חיכו לו: פרסום וידאו בלינקדאין.

 

חדש בעורך הדוחות של גוגל אדוורס: היכולת להשוות בין שתי תקופות.
גיף הממחיש כיצד יש לבצע את ההשוואה:


קישור לידיעה: https://www.seroundtable.com/google-adwords-report-editor-adds-compare-two-date-ranges-24166.html

 

גוגל זורקת הרבה סוכריות כדי שנעבור לעבוד עם הממשק החדש –  דו"חות חדשים מעולים לשופינג, המאפשרים לראות באיזו תדירות המוצרים שלכם הופיעו במקום הראשון.

תודה לשלומי בן סימון על העדכון והקישור להודעה של גוגל בנושא.

כך נראה הדוח:

 

 

ועוד עדכון של שלומי – חדש בגוגל אדוורדס: אפשרות יצירת דשבורדים שמכילים רק את המידע הרלוונטי לכם

ככה זה נראה:

 

אסף טרפיקנט מעדכן על טריגר חדש בטאג מנג'ר של גוגל, לצורך מעקב אחרי אנג'ייג'מנט בסרטוני יוטיוב שמוטמעים באתר שלכם.

תוכלו בקלות לייצר אוונטים, פיקסלים המרות וכו' על בסיס זה. זה פיצ'ר אדיר שחוסך המון סקריפטים ועבודה סיזיפית.

בונוס: ערימה של Variables שמכילים מלא מידע נוסף על הוידאו עצמו וערכים מדוייקים של ה Engagement (כמו מתי בדיוק לחצו על Pause)

ככה זה נראה:

 

קצת ישן אבל עדיין מעניין – פייסבוק מאפשרת למנהלי דפים לקשר קבוצה או קבוצות לדף, ולמנהלי קבוצות לבצע קישור בין קבוצות.

תוכלו לראות את הקישור ההדדי למשל המחבר בין קבוצת המקצוענים לקבוצת המשרות שלנו:

קישור לידיעה בנושא.

בינג מיישרת קו עם גוגל ומאפשרת טרגוט לפי סוג מכשיר (דסקטופ, נייד או טאבלט) בשילוב עם מיקום גאוגרפי.

פורטפוליו המוצרים לנייד שבינג מציעה כעת:

 Expanded Device Targeting for Bing Ads
אייל כץ מעדכן על כוונת פייסבוק לאחד בין האדס מנג'ר לפאוור אדיטור.
שני עדכונים אחרונים מאלה פוליטיס שתרמה הרבה לקבוצה החודש:
  • Quora ads רק יצאו מבטא וכבר משחררים רימרקטינג עם פיקסל, יכולות שכפול. אין שם הרבה טראפיק, אבל יכול להיות רלוונטי מאוד למפרסמי B2B.
  • גוגל יצאה משלב הבטא עם מודעות אדוורדס AMP המובילות לדפי AMP ומציעה אותן כעת לכל המפרסמים בכל העולם
    לידיעה בנושא – http://searchengineland.com/adwords-amp-landing-pages-rolling-out-globally-282206
עדכון נוסף משוקי מן – הפעם בעניין דאטה סטודיו: 
גוגל הוסיפו לדאטה סטודיו אפשרות לאינטגרציה **ישירה** עם כל מערכת שרק תרצו.
זה אומר שניתן לחבר את פייסבוק, אינסטגרם, מיילצימפ, לינקדאין, סטרייפ, טוויטר ועוד הרבה מערכות אחרות – ישירות לתוך הדאטה סטודיו!
ולסיום – כמה הודעות של פייסבוק:

Posted on 19 בספטמבר 2017 in כללי, פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק

Leave a reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to Top