חדשות הפרסום באינטרנט – פברואר 2019

שלום לכולם, כאן מיכל מורנו עם "חדשות הפרסום באינטרנט" לחודש האחרון.

כרגיל – נתחיל הכי חזק שלנו, ולאט לאט נגביר את הקצב 🙂

אז על מה התחדשנו החודש?

בקרוב בפייסבוק: אפשרות ניהול תקציב ברמת הקמפיין יהפוך לברירת מחדל ללא אפשרות שינוי

ניהול תקציב ברמת הקמפיין היא אופציה חדשה יחסית, ובשלב זה היא אפשרות נוספת על האפשרות לנהל תקציב ברמת קבוצת המודעות. בחודש ספטמבר הקרוב היא תהפוך להיות אפשרות ברירת המחדשל בפייסבוק – ללא אפשרות שינוי, ומנהלי קמפיינים לא יוכלו יותר לתקצב קבוצות מודעות אלא רק קמפיינים.

 

כך – לפי עדכון שהעלה ג'ון לומר אצלו באתר, בהמשך להודעה רשמית של פייסבוק בנושא.

 

תודה לשלומי בן סימון על העדכון הזה.

מקדמים ביוטיוב? תגידו יפה להתראות לכפתורי קריאה לפעולה על סרטוני יוטיוב שאינם ממומנים

החל מה-11 במרץ יוטיוב תסיר את כל כפתורי ההנעה לפעולה בסרטוני היוטיוב שלכם שאינם משמשים כמודעה.

 

קישור להודעה הרשמית:  https://support.google.com/youtube/answer/9208974

תודה לעידו שטיינר על העדכון הזה.

 

הכירו את המטריקה החדשה של גוגל לקמפיינים ברשת החיפוש: Click Share / נתח קליקים

נתח הקליקים הוא הנתח המשוער של קליקים שהמודעה שלכם קיבלה בהשוואה לקליקים שהיא הייתה יכולה לקבל.

 

ככל שנתח הקליקים שלכם נמוך יותר ההזדמנות לקבל יותר קליקים גדלה. לדוגמה, אם המודעה צברה 20 קליקים, אבל ההערכה שלנו היא שאפשר היה לקבל 100 קליקים אם היו לה יותר תוספים, הצעות מחיר גבוהות יותר או תקציבים גבוהים יותר, נתח הקליקים שייקבע הוא 20%.

 

התכונה 'נתח קליקים' תתחיל להיות זמינה בשבועות הקרובים ברמת הקמפיין, קבוצת המודעות ומילת המפתח בקמפיינים לרשת החיפוש.

תודה לאלכס אברמוביץ' על העדכון הזה.

ההודעה הרשמית של גוגל בנושא: https://support.google.com/google-ads/answer/9181997

 

גוגל – מעדכנת מפרסמים בכך שהיא תנהל להם את תקציבי הפרסום מעכשיו

"אנחנו נתמקד במסעות הפרסום שלך, כך שאתה תוכל להתמקד בעסק שלך". זוהי הכותרת בדוא"ל שמפרסמים מסוימים החלו לקבל מגוגל בסוף חודש ינואר.

 

אם עד עכשיו גוגל הציעה כלים אוטומטיים לשיפור קמפיינים פרסומיים, הפעם היא מציעה עזרה אנושית ממנהלי קמפיינים מטעמה, אשר יבצעו אופטימיזציה בקמפיינים של לקוחות. הגיוני להניח כי מדובר בשינויים בקמפיינים המעודדים את השימוש בכלים החדשים של למידת מכונה בגוגל, במיוחד שיטות אופטימיזציה לקמפיינים.

 

אם קיבלתם כזה דואל ואתם לא רוצים שגוגל ישנו לכם את הקמפיינים, אתם צריכים להקליק על הקישור ליציאה מהתכנית הקיים בגוף המייל, וגוגל אומרת שגם מאוחר יותר אפשר לצאת מהתכנית דרך ממשק אדוורדס.

 

מה יעשו המומחים האלה? על פי הודעת האימייל, הם יזהו "שינויי מפתח שיכולים לעזור לך להפיק את המרב מהמודעות שלך, מהבנייה מחדש של קבוצות המודעות שלך ושינוי מילות המפתח שלך להתאמת הצעות המחיר שלך ועדכון טקסט המודעה שלך". הם גם יציעו "התקנה והפעלה מתמשכת של תכונות מתקדמות" כדי "להבטיח כי התכונות הנכונות מופעלות ברגע הנכון." מה שהם עוד אומרים הוא שהם לא נוגעים בתקציבים.

 

שימו לב: מדובר בפיילוט של גוגל שנשלח רק לחלק מהמפרסמים. אם אתם רוצים לדעת האם אתם נכללים בתכנית – חפשו אצלכם מייל שכותרתו היא:

We’ll focus on your campaigns, so you can focus on your business.

 

כל זה  -לפי ידיעה שהתפרסמה בsearch engine land. תודה לדורי בנימין על העדכון.

 

פייסבוק מציגה: אפשרות טירגוט לפי רמת הכנסה למשק בית

זאת על בסיס ממוצעים של מיקוד בארה"ב.

הפיצ'ר החדש מאפשר למפרסמים למקד מודעות על סמך ההכנסה הממוצעת של משתמש (5% עליון, 10% עליון וכו').

כך נראה ממשק הטירגוט ובו האפשרויות החדשות לפי הכנסה למשק בית:

קליק לידיעת המקור בנושא: https://marketingland.com/facebook-introduces-household-income-targeting-based-on-u-s-zip-code-averages-256375

כמה עדכונים למפרסמים בלינקדאין:

  1. טירגוט לפי תחומי עניין מקצועיים ובו מעל ל200 תחומי עניין חדשים בהם בינה מלאכותית, כלכלה עולמית ועוד.

(יהיה זמין לכל המפרסמים במהלך השבוע הקרוב.

לרשימת כל תחומי העניין בלינקדאין: https://www.linkedin.com/help/lms/answer/98065/interest-targeting-options?lang=en

 

  1. אפשרות התממשקות להאבספוט שתאפשר לכם לטרגט חשבונות ספציפיים שיש לכם בהאבספוט – בפלטפורמה של לינקדאין, או בכיוון ההפוך: למשוך פרטי לידים ישירות להאבספוט.

יש גם אפשרות לנהל את תקציב פרסום הלידים בלינקדאין ישירות מהאבספוט.

למידע נוסף:

https://www.hubspot.com/integrations/linkedin-ads

 

אי הכללה של אפליקציות למכשירים ניידים מקמפיינים של דיספליי – שיטה חדשה

אסי אייס מאיר הכין לנו סרטון המסביר כיצד לבצע דרך ממשק גוגל אדס – מוזמנים לראות כאן:

https://www.facebook.com/adsventures.biz/videos/2022717798031554/

ובקצרה- בקמפיין הרלוונטי, יש להגיע להחרגה של קטגוריות הנמצאת תחת Placements->EXCLUSIONS

ולהחריג ידנית את כל 141 הקטגוריות,

או דרך האדיטור – להכנס לקמפיין הרלוונטי, ואז תחת Mobile app categories לעבור ל negative, להקליק על ADDD NEGATIVE MOBILE APP CATEGORY.
לבחור הכל, לאשר ולהעלות לממשק.

סרטון הדרכה תמצאו כאן:

https://sembooster.com/bye-bye-sneaky-mobile-apps-traffic/

 

איך ליצור מודעה שלא ניתנת לדילוג ביוטיוב

סרטון הדרכה שהעלה אריאל אס ליוטיוב – מוזמנים לצפות כאן:  

https://www.wao.co.il/unskippable-youtube-ads

ולסיום – אם עדיין לא קראתם את שני המאמרים באחרונים שלי על שיווק B2B – מוזמנים לקרוא כאן:

ניהול תקציבי פרסום B2B לחברות בשוק הבינלאומי – טיפים ותובנות

אסטרטגיות שיווק B2B – הסוד הוא בשילוב

עד כאן להיום, שיהיה לכולנו המשך שבוע סופר-מוצלח ומעניין

מיכל מורנו

מיכל מורנו פועלת בזירת השיווק באינטרנט בישראל ובעולם מאז שנת 2002, מנהלת ביד רמה ועם חיוך מסביר פנים את אחת מקבוצות השיווק באינטרנט הגדולות בישראל, הקבוצה היחידה המתמחה בגוגל אדס, לינקדאין אדס, פייסבוק אדס, והקשר ביניהן.

מתמחה בפרסום קרוס – מדיה שיודע לנצל את החוזקות של כל אחת מהמדיות, למדוד את תוצאות הפרסום בהן, ולחלק את תקציבי הפרסום בין המדיות בהתאם.

במסגרת פעילותה בקבוצה ובכלל- מדי כמה שבועות מוציאה סרטון סיכום של החידושים האחרונים בעולם הפרסום באינטרנט, והמהלכים המתוכננים בעתיד הקרוב.

Posted on 19 בפברואר 2019 in כללי

Share the Story

Leave a reply

Back to Top