חדשות הפרסום באינטרנט – יוני 2019

חדשות הפרסום באינטרנט – כל מה שכדאי לכם לדעת, במהדורה שלפניכם!

אז מה חדש?

חדש בגוגל: הגדרת המרות ברמת הקמפיין

מדובר בנושא שדובר בעדכון האחרון ועכשיו כבר פעיל בגוגל, ומאפשר לכם לקבוע לאילו המרות אתם רוצים לבצע אופטימיזציה בכל קמפיין,  כאשר סה"כ ההמרות – כולל המרות שלא מיועדות לאופטימיזציה בקמפיין ימדדו מעכשיו בעמודת "כל ההמרות".

מתאים למשל אם יש לכם קמפיין משתמשים חדשים שבו אתם רוצים לעשות אופטימיזציה להמרה של הרשמה לדמו למוצר, וקמפיין משתמשים ותיקים בו אתם רוצים לבצע אופטימיזציה להמרה של הרחבת מנוי.

כך נראה ממשק יצירת קמפיין חדש – ובו אפשרות בחירת המרות לקמפיין:

למידע בסף בבלוג פוסט של גוגל ובה דוגמאות נוספות ונקודות אליהן צריך לשים לב כאשר עוברים להגדרת מרות ברמת הקמפיין.

ותודה לאופיר קנלשטיין על העדכון הזה.

אפשרויות חדשות לטירגוט גאוגרפי בגוגל

גוגל הרחיבה את אפשרויות הטירגוט הגאוגרפי כך שתוכלו למקד מודעות גם עבור אנשים העובדים במקום מרוחק מהבית ומחפשים מהבית, או להיפך.
בצילום המסך – תוכלו לראות את אפשרויות הטירגוט החדשות, החדשה שבהן מסומנת באדום:

מה השתנה?
גוגל שינתה את האפשרות "אנשים הנמצאים באזור הגאוגרפי המטורגט שלך" ל"אנשים הנמצאים באופן קבוע או בדרך כלל באזור הגאוגרפי המטורגט שלך".

(ובאנגלית: Google has changed the “People in your targeted locations” option to “People in or regularly in your targeted locations.”)

ההגדרה הישנה של "הגעה לאנשים באזור הגאוגרפי המטורגט שלך" לא כללה הצגת מודעות בפני אנשים "שחיפשו את מיקומי היעד שלך, אך המיקום הפיזי שלהם היה מחוץ למיקום היעד בעת החיפוש."

עם החלת שינוי זה, במקום להציג מודעות לאנשים רק כאשר הם ממוקמים פיזית במיקומי הטירגוט שלך בזמן החיפוש שלהם, יכללו גם אנשים שנוסעים בקביעות או נוסעים אל מיקומי הטירגוט שלך, גם כאשר הם מבצעים חיפוש ולא נמצאים פיזית שם.

חדש בלינקדאין: הרחבת טירגוט לפי תחומי עניין כך שיכלול גם חיפושים שביצעו משתמשי לינקדאין במנוע החיפוש בינג

מיקרוסופט הכניסה החודש באופן רשמי את הפילוחים של BING להגדרות תחומי העניין של קהלים במערכת הפרסום בלינקדאין. אופציה חדשה זאת מתווספת לחידושים האחרונים בטירגוטים של לינקדאין – הכוללים כעת גם את:

  1. קהלים דומים – לוקאלייק לגולשים באתר שלכם, לרשימות שהעליתם או ללקוחות קיימים שלכם
  2. טירגוט לפי תחומי עניין – המשלב כעת כאמור מידע על חיפושים שהמשתמשים ביצעו בבינג, בשילוב עם תחומי העניין המקצועיים שלהם בלינקדאין

ושני אלה משתלבים יחד לעוד חידוש בלינקדאין – טמפלטים של קהלים, הנקראים בלינקדאין- "In Audiences"

מה זה אומר?
לינקדאין יצרו בעצמם מגוון פילוחי קהל לפי כותרות שונות: בוגרי תואר ראשון, מתכנני אירועים, מומחים במטבעות קריפטו וביטקוין וכן הלאה.
הם משלבים שם פילוחים לפי תעשיות, משתתפים בקבוצות מסויימות, תארים וכן הלאה.
מעניין ושווה בדיקה!
ככה זה נראה:
ותודה לליאור כהן על העדכון וצילום המסך.

לינק להודעה הרשמית של לינקדאין בנושא.

ועוד בלינקדאין – במסגרת המעבר למודלים מבוססי מטרות לכל הקמפיינים (שיסתיים ב15 לאוגוסט):

  • יושקו קמפיינים של המרות שמאפשרים לשלם עבור המרות בפועל
  • יושק קמפיין מודעות למותג שמטרתו להגביר את החשיפה של המותג בלינקדאין
  • החיוב עבור קליקים יבוצע רק עבור קליקים של אנשים שהגיעו לדף הנחיתה ולא על כל הקליקים – דבר שעלול להעלות את המחיר לקליק, אבל יחד אתו גם את איכות הקליק
מה כדאי לכם לעשות?
  • קמפיינים ישנים של "ביקורים באתר" או של "אנגייג'מנט" יתוייגו בממשק כ"legacy". על מנת ליהנות מהמודלים החדשים של התמחור יש ליצור קמפיינים חדשים במקום הקמפיינים הישנים במודלים אלה. פעולה זאת נעשית על ידי שכפול והפעלה של הקמפיין החדש והמשוכפל.
  • לאמץ את המלצות הבידים של לינדקאין – אפילו אם הן נראות לכם גבוהות, מטרתן בסופו של דבר היא לייצר לכם פעילות עסקית במחירים טובים יותר.
    לחלופין – במקום לאמץ את ההמלצות אפשר פשוט לעבור לתמחור אוטומטי.

והשינוי הכי מרגש: אפשר לערוך טפסי לידים שעדיין לא מחוברים לקמפיינים!!! בשנה הקרובה תתווסף אפשרות עריכה גם לטפסי לידים פעילים שמחוברים לקמפיינים.

קישור לפוסט המקורי בקבוצה הכולל מצגת על חידושים אלה בלינקדאין.

כמו כן – בלינקדאין אפשר כעת לתייג אנשים בתמונות, אפשר הוספת מגוון תגובות לפוסט בנוסף ל"לייק הרגיל" ועוד.

חדש בקמפיינים של קניות גוגל: אפשרות צפייה במידע על דפי נחיתה

המאפיין החדש  שהוכרז החודש בבלוג של גוגל יאפשר למפרסמים לראות אילו דפי נחיתה המירו בקמפיינים של קניות, ולזהות דפי נחיתה שהפסיקו להמיר על מנת לתקן אותם.

שינויים באסטרטגיות הבידינג של גוגל

גוגל הכניסה החודש כמה שינויים לאסטרטגיות של בידינג בשאיפה לפשט את העניין כמה שיותר. במסגרת השינויים –

הוסרו שתי אסטרטגיות בידינג ותיקות:

Target Search Page Location and Outranking Share
קמפיינים שעושים בהן שימוש בהן הועברו לאסטרטגיה אחת חדשה:
Target impression share
או בעברית: 'יעד של נתח חשיפות' , אסטרטגיה שבה הצעות המחיר מוגדרות באופן אוטומטי במטרה להשיג את היעד שהגדרתם לנתח החשיפות בכל הקמפיינים המשתמשים בשיטה זו.

הוסרו 2 אסטרטגיות של – Portfolio Bid, והן: Enhanced CPC and Target spend

מי שהשתמש באסטרטגיות אלה ברמת הפורטפוליו יועבר לשימוש בהן הברמת הקמפיין.

קישור לידיעת המקור בבלוג של גוגל.

תודה למוטי אסולין על העדכון הזה.

חדש ללקוחות איקומרס אירופאים – Comparison Listing Ads

בקצרה:
באירופה תבעו את גוגל על כך שהיא מתעדפת מוצר שלה (גוגל שופינג) על חשבון מתחרים (אתרי השוואות מחירים) ע"י כך שגוגל שופינג תמיד יופיע למעלה מיתר המודעות.

אירופה זכתה וגוגל כעת חויבו לפצות את אתרי השוואות המחירים ולוודא שהם יוכלו להציג מודעות שופינג גם כן. כלומר באירופה כעת ניתן לפרסם שופינג דרך המרצ'נט או ע"י אתרי השוואות מחירים.

כעת גוגל הגדילו לעשות והוציאו פורמט חדש של מודעות שופינג שבעצם מציג את מחיר המוצרים מכל אתרי ההשוואות במקום אחד.

למידע נוסף:
https://support.google.com/google-ads/answer/9262823

תודה ליוסי אלחנן על העדכון הזה.

הכירו את פורמט מודעות התלת מימד החדש בגוגל: Swirl

מפרסמים העושים שימוש בפורמט יכולים לבקש מהגולשים לשחק אתו על ידי הזזת התמונה וביצוע "זום" עליה.
כל אינטראקציה עם המודעה מאפשרת למפרסם לחשוף מידע נוסף לגבי המוצר.
לפי גוגל הפורמט החדש מיועד בעיקר למכשירים ניידים, אבל הדוגמא שהם נותנים פועלת יפה גם במסך מחשב.
מפרסמים שיש להם כבר נכסי 3D קיימים, יכולים ליצור מודעת בעזרת קומפוננטת Swirl של Google Web Designer.

גוגל הציגה גם אדיטור חדש למודעות תלת מימד בפלטפורמה הייעודית (בשם Poly) של גוגל לתלת מימד .
יש גם רשימה של שותפי גוגל שיכולים לעזור למפרסמים ביצירת מודעות תלת מימד.

הפורמט החדש יהיה זמין לכל המפרסמים בחודשיים הקרובים.

לידיעת המקור עם דוגמאות:
https://www.searchenginejournal.com/google-introduces-interactive-ads-with-3d-objects/313029/

לפלטפורמת poly עם העורך החדש:
https://poly.google.com/

מיקומים חדשים למפרסמי אפליקציות של משחקים בפייסבוק

פייסבוק מרחיבה את הפריסה של המודעות המיוחדות עבור אפליצקיות של משחקים – לרשת הקהל.

מנהלי קמפיינים של משחקים יוכלו מעכשיו להציג את שני סוגי הפרסומות – rewarded video ו playable ads גם מחוץ לפייסבוק – ברשת הקהל (Audience Network)

קישור לידיעת המקור ובה סרטון המחשה למודעות החדשות.

וחידוש נוסף שנבדק ברשתות הפרסום אבל עדיין אין לנו מידע לגביו

אפשרות קידום סרטוני לייב-סטרים של יוטיוב במודעות גוגל ברשת הדיספליי.עדיין אין מידע נוסף על תמחור המודעות ועל היקף הבטא.

Posted on 23 ביוני 2019 in פרסום באינטרנט, פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק

Share the Story

Back to Top