חדשות הפרסום באינטרנט – יוני 2018

שלום לכולם, כאן מיכל מורנו עם כל מה שחדש בעולם הפרסום באינטרנט בחודש האחרון.

כל העדכונים התקבלו מחברי קבוצת "מקצועני פרסום באינטרנט",

כולם נבחרו בקפידה ומייצגים את המידע הכי מעניין, רלוונטי ובעל ערך מוסף.

כזה שיתן לכם יתרון בעולם התחרותי והדינמי בו פועלים אנשי פרסום באינטרנט.

אז מבלי לבזבז את זמנכם, נתקדם לעדכונים!

חדש בגוגל אדוורדס – קהלים עם כוונת רכישה ברשת החיפוש – In market audiences for search campaigns

מעתה- יכולים מפרסמים לטרגט משתמשים בעלי כוונת רכישה בקמפיינים של חיפוש, וזאת בהתבסס על סיגנלים שהתקבלו המבטאים כוונת רכישה, בשלב זה בכ-15 קטגוריות של מוצרים.

כך נראה ממשק בחירת הקהל, אליו מגיעים בעת עריכת הקהלים של קמפיין חיפוש:

in market audience for search campaigns

ואלה כמה מהקטגוריות עבורן ניתן לטרגט קהלים עם כוונת רכישה:

מהלך זה בין היתר מסמל את המעבר של גוגל לאסטרטגיות של מעקב אחרי חיפושים שביצעו משתמשים לצורך טיוב הטירגוט של פרסומות.

תודה לאסי אייס מאיר על העדכון וצילום המסך.

 

חדש ופעיל מתחילת החודש בגוגל – הצעות לוריאציות של מודעות בגוגל, שהופכות לפעילות תוך 14 יום.

כך – לפי מייל שקיבלו שותפי גוגל לפני כשבועיים.

במסגרת המאפיין החדש, אשר פעיל כבר כעת בחלק מהחשבונות, מקבלים מפרסמים המלצות לוריאציות של מודעות בדף ההמלצות שלהם בממשק החדש של אדוורדס, ובמייל.

ההצעות מתבססות על המודעות הפעילות שלהם כעת, על תוספי קריאה לפעולה ועל תוכן דף הנחיתה.

את ההצעות אפשר לאשר או לדחות, ובתוך 14 יום הן יופעלו אוטומטית אם לא בחרתם לדחות אותן.

תודה לתומר אהרון על העדכון.

 

GDPR – חשוב לדעת: 
לקראת כניסת תקנות הGDPR לתוקף בסוף החודש הקודם, גוגל עשכנה את אתר CookieChoices עם דוגמאות להודעות הסכמה לקבלת עוגיות,
וכלי הסכמה של צד שלישי אותם יכולים בעלי אתרים לשלב באתריהם על מנת לעמוד בתקנות החדשות.
קליק לאתר:
http://www.cookiechoices.org/

(תודה ל Kate Shopper , מלכת הGDPR על העדכון)

 

אינטגרציה חדשה בין גוגל אדוורדס לאופטימיייז

אופטימייז – כלי של גוגל המאפשר להריץ בדיקות AB בין גרסאות של דפי נחיתה בצורה ויזואלית,

מחובר כעת באינטגרציה לגוגל אדוורדס, המאפשרת למפרסמים להגיש גרסאות AB של דף נחיתה עבור קבוצה של קמפיינים, קבוצות מודעות ומילות מפתח, במסגרת ניסוי מאוחד אחד.

בנוסף – האינטגרציה החדשה מאפשרת לחבר כמה חשבונות אדוורדס לחשבון אופטמייז אחד, ומאפשרת עבודה נוחה ומהירה יותר בין הכלים.

תודה לדורי בנימין ולאופיר קנלשטיין על העדכון הזה.

להודעה הרשמית של גוגל בנושא.

 

מעכשיו בממשק החדש של אדוורדס: הערות – notes. 

המאפיין, שהוכרז בכנס SMX בחודש מרץ האחרון, זמין כעת לכל המפרסמים בממשק החדש.

ניתן לצרף הערות לחשבון, קמפיין וקבוצת מודעות.

הוספת הערה אפשרית על ידי הקלקה על גרף הביצועים בנקודה מסויימת ובחירה באפשרות הוספת הערה, באופן הבא:

אחרי שתוכנס הערה היא תהיה זמינה לכל אחד ממנהלי החשבון באופן הבא:

חדש (יחסית) באינסטגרם – אפשרות פרסום מספר סרטונים במודעת סטורי, וזאת באמצעות קרוסלה של סרטונים.

קיים כבר כמה שבועות, אם עדיין לא שמתם לב, כדאי שתשימו לב עכשיו.

תודה לשחר שמואלי על העדכון הזה.

 

חדש וזמין כעת לכל המפרסמים בלינקדאין: קבוצות של קמפיינים.

קבוצות של קמפיינים מאפשרות למפרסם לארגן קמפיינים לפי קהל יעד או מטרה. לנהל תקציבים או לוחות זמנים, ולקבל דיווח מאוחד לכמה קמפיינים במקום אחד.

יצירת קבוצת קמפיינים – נכנסה כאפשרות שניה בתפריט יצירת קמפיין, ודף הפתיחה של ממשק ניהול הקמפיינים – יתחיל מעכשיו בקבוצות הקמפיינים שלכם, ואז תוכלו לעבור לקמפיינים עצמם.

כברירת מחדל כל הקמפיינים הקיימים שלכם יכנסו לקבוצת Default Campaign Group
ועבור קמפיינים חדשים תוכלו לבחור לאיזו קבוצת קמפיינים הם שייכים.
המאפיינים של קבוצת קמפיינים: תאריך התחלה, תאריך סיום (אופציונלי), שם, תקציב כולל (אופציונלי) וסטטוס.

כך נראה ממשק הניהול של קבוצת קמפיינים:

ועוד מאפיין חדש בלינקדאין: מודעות קרוסלה!
הפורמט החדש של המודעות יאפשר למפרסמים לספר סיפור שלם בתמונות – כמו בדוגמא הבאה למשל:
מודעות קרוסלה בלינקדאין
תודה לזיו שיינפלד על העדכון הזה.

סוחרים.. היכונו! התחרות מתגברת, ואמאזון במהלכים מתקדמים לפתיחת רשת פרסום עצמאית

במסגרת זאת – תציג אמאזון מודעות המבוססות על התנהגות הגולשים באמאזון, הפרסומות יוצגו ברשת של אפליקציות ואתרים חיצוניים.

בחודש שעבר הפסיקה אמאזון להציג פרסומות בגוגל, ובסוף החודש האחרון החלה אמאזון בניסוי מצומצם ברשת הפרסום החדשה.

 

עדכון על מודעות מרקטפלייס בפייסבוק:

פייסבוק מרחיבה את מודעות המרקטפלייס למדינות נופות (אוסטרליה וניו זילנד), ובשבועות הקרובים גם ליעדי קמפיינים נוספים (צפיות בוידאו וריץ').

בשלב זה – הוספת מיקום המודעות של מרקטפלייס אינה אפשרות בפני עצמה, אלא אפשרות נלווית למיקומים אוטומטיים.

לידיעה המקורית בנושא.

 

ולסיום – פיצ'רים חדשים בקמפיינים של קניות בגוגל (כפי שהוכרזו בכנס SMX השבוע)

 הדגשת המיקום הפיזי של החנות בקמפיינים של וידאו ביוטיוב – וזאת על ידי תוסף מיקום של שותף – affiliate location extension:

Affiliate location extensions expand to video campaigns on YouTube

 מודעות קטלוג מקומיות – מתגלגלות החודש לכיוון כל המפרסמים. הסוג החדש של המודעות מציג תמונת שער, ואילו מוצרים זמינים כעת במלאי במכשירים ניידים. סוג זה של מודעות מיועד להשלים קטלוגים ומדיה מודפסת אחרת:

new local feed partnership program

 תכנית שותפים חדשה לפידים מקומיים – תאפשר לספקי ניהול מלאי של נקודות מכירה להעביר לגוגל מידע על זמינות מוצרים, בלי התערבות של הסוחר עצמו.

 בנצ'מרק של מחירי מוצרים – יאפשר לסוחרים לראות באילו מחירים מציעים סוחרים אחרים בגוגל את אותו המוצר.

להודעה הרשמית של גוגל בנושא.

Posted on 17 ביוני 2018 in כללי, פייסבוק ורשתות חברתיות, פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק

Share the Story

Leave a reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to Top