חדשות הפרסום באינטרנט – מאי 2018

שלום לכולם, כאן מיכל מורנו מקבוצת "מקצועני פרסום באינטרנט" עם כל מה שחדש בעולם הפרסום והשיווק באינטרנט בחודש האחרון.

כרגיל – נתחיל מחדשות סופר-מעניינות, ונמשיך לחדשות מאוד מעניינות. מה שלא מעניין לא נכנס לסרטון!

אז מה היה לנו החודש?

החדשה הכי מרעישה של החודש – גוגל שופינג נכנס לישראל וזמין כעת לכל המפרסמים!

מדובר במודעות המוצרים של גוגל, אשר עולות כתוצאה לחיפוש של מוצרים. אני כבר הקמתי בשבוע האחרון קמפיינים של קניות עבור כמה לקוחות, והמודעות כבר מראות תוצאות. חברים אחרים בקבוצה גם עשו זאת בשבוע האחרון.

על מנת לפתוח קמפיין גוגל שופינג –

  • יש לפתוח חשבון מרצ'נט סנטר,
  • ליצור פיד של מוצרים – באופן ידני או אוטומטי בגוגל דרייב, או עם תוכן דינמי באמצעות קובץ XML, ולהגיש אותו למרצ'נט סנטר
  • לקשר בין חשבון המרצ'נט שלכם לחשבון האדוורדס
  • ולייצר קמפיין של קניות בגוגל אדוורדס המקושר לחשבון שפתחתם במרצ'נט סנטר.
  • בנוסף – אפשר ואף כדאי לייצר קמפיין רימרקטינג דינמי של מוצרים אשר יציג את המוצרים שלכם ברשת הדיספליי עבור גולשים שביקרו באותם דפי מוצר.
    שימו לב כי יצירת מודעות דיספליי דינמיות – לרימרקטינג דינמי של מוצרים זמינה כעת בממשק הישן.

למסמך העזרה של גוגל בנושא יצירת קמפיין שופינג.

למידע על דרישות לקמפיין שופינג במרכז העזרה של גוגל.

 

שונאים את הממשק החדש של אדוורדס? כדאי שתתחילו להתרגל..

כי לפי ההודעה מהשבוע האחרון של גוגל בנושא – עד לסוף שנת 2018 יבוצע מעבר מלא לממשק החדש.

להודעה של גוגל בנושא: https://adwords.googleblog.com/2018/05/adwords-transition-new-experience.html?m=0

וכנראה לקראת המעבר, ניתן כעת לראות עמודות של נתוני אנליטיקס גם בממשק החדש. תודה לשחר עזר על העדכון הזה.

 

גוגל מוסיפה מסכי טלוויזיה כסוג מכשיר באדוורדס ובדאבלקליק.
מעכשיו – מפרסמים יוכלו לבחור בין 4 סוגי מכשירים: מחשב, טלפון, טאבלט וטלוויזיה.
בנוסף – יוטיוב מתחילה לאפשר הצגת מודעות אדוורדס בשידורי ברודקאסט מסורתיים – חברות כבלים בארה"ב.

להודעה הרשמית בלוג של יוטיוב הכוללת עוד כמה חידושים, לרבות סגמנטים חדשים של קהלים: https://youtube.googleblog.com/2018/04/video-is-everywhere-helping-brands-find.html

 

חדש בלינקדאין: אופטימיזציה אוטומטית של בידים להמרות 

מדובר בעצם בשיטת אופטימיזציה חדשה שנוספה לשיטות הקיימות הנקראת בלינקדאין  eCPC – enhanced cpc

בשונה מגוגל, שיטת הבידינג הזאת לא מאשרת קביעת מחיר מכסימלי לקליק, אלא רק תשיג לכם את מכסימום ההמרות בתוך מסגרת התקציב שלכם.

למידע של לינקדאין על כל סוגי הבידינג הקיימים:

https://business.linkedin.com/marketing-solutions/best-practices/ad-tips/ad-bidding-tips

 תודה לזיו שיינפלד על העדכון הזה

חדשות מעולם הcontent marketing
אאוטבריין השיקו השבוע מוצר טרגוט חדש – Interest Targeting. המוצר נפתח בדשבורד לכל המשתמשים.
הכלי מאפשר למפרסמים למנף את מאגרי הדאטה של אאוטבריין ולבצע טירגוט לפי תחומי העניין של הגולשים.

באמצעות המוצר החדש תוכלו לפנות לקהל יעד בעל תחומי עניין ספציפיים, המבוססים על הרגלי הצריכה שלו ב-30 יום האחרונים.

השימוש בכלי הינו מיידי ופשוט, בלחיצת כפתור מתוך הדשבורד (בעת יצירת/עריכת קמפיין):
תחומי העניין הזמינים:

Autos, Business & Finance, Electronics, Entertainment, Health, Home & Lifestyle, News, Recreation, Retail, Sports, Tech & internet, Travel

לינק לוידאו קצר על המוצר:
https://www.youtube.com/watch?v=WQSw2RcXPQ4&feature=youtu.be

תודה לזיו שיינפלד גם על העדכון הזה.

שימוש לב שימו לב.. החל מיולי 2018 אתרים ללא SSL יוצגו לגולשים בתוצאות החיפוש של גוגל כאתרים לא מאובטחים.
תודה ללירון קטלן על העדכון הזה, ועל ההמלצה לתוסף וורדפרס שעושה את העבודה של המעבר לSSL מאוד פשוטה: https://he.wordpress.org/plugins/really-simple-ssl/ .
 חדשות טובות לבוני הבוטים המשתמשים בפלטפורמות חיצוניות לפייסבוק כמו manychat – ניתן כעת לבנות בוטים חדשים
זאת אחרי תקופה בה נחסמה הקמה של בוטים חדשים לפייסבוק. תודה לשוקי מן על העדכון הזה.
עד כאן להיום, שיהיה לכולנו המשך שבוע מוצלח!

Posted on 13 במאי 2018 in כללי

Share the Story

Leave a reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to Top