חדשות הפרסום באינטרנט – ספטמבר 2019

שלום חברים, אחרי הפסקת קיץ קצרה – אנחנו חוזרים במלא הכח, עם חידושים בכל החזיתות. כרגיל – נתחיל מהדברים הכי מעניינים, ונמשיך לעוד כמה דברים מעניינים. מה שלא רלוונטי – נשאר בחוץ!

אז מבלי לבזבז את זמנכם – נתחיל בעדכונים:

חדש בפייסבוק: אפשרות תזמון פוסטים גם לאינסטגרם

את האפשרות החדשה לתזמון פוסטים אפשר ליישם מתוך Facebook's Creator Studio app ועל הדרך – לפרסם פוסטים באינסטגרם גם ממחשב, ולא רק מנייד!

בעת העלאת עדכון – אפשר לקבוע מיקום גאוגרפי שיתוייג בפוסט לכשיפורסם, לבחור תמונה מדף הפייסבוק המקושר כדי לפרסם כפוסט באינסטגרם, ולפרסם באינסטגרם + פייסבוק במקביל.

ככה זה נראה – שימו לב לכפתור הפרסום בפינה הימנית התחתונה, שאפשר להפוך לתזמון פוסט.


תודה להילה יאיר על העדכון הזה.
לידיעת המקור הכוללת הנחיות כיצד לחבר בין החשבונות ולתזמן פוסטים.

שיפור משמעותי באפשרויות הטירגוט של לינקדאין

עדכון ענק בנוגע לטירגוט בלינקדאין 💣

מעכשיו תוכלו לצמצם או להרחיב את הקהל שלכם באמצעות חיתוכים של Or ו- And בין הפילוחים השונים.

שימוש חכם ונכון באופרטורים החדשים יגרום לקהל שלכם להיות גמיש יותר ומדויק יותר!

קליק לסרטון הממחיש את יתרונות השיטה החדשה ומה שאתם יכולים לעשות עכשיו בטירגוטים.

תודה לגרי סלוב על העדכון הזה!

אסטרטגיית תמחור חכמה חדשה בגוגל: מקסימום ערך המרה

האסטרטגיה הזאת מאפשרת למערכת לבחור את הביד האופטימלי בכל מכרז בהתאם לסיגנלים קונטקסטואליים ולביצועי עבר של הקמפיין.
שימו לב שבדומה לאסטרטגיית maximum conversions גם האסטרטגיה הזאת מיועדת למצות את התקציב היומי כך שקמפיינים שלא מיצו תקציב יומי יכולים פתאום כן להגיע לתקרה היומית (ולחרוג ממנה).

כדי להשתמש באסטרטגיה החדשה יש ליישם ערך המרה לכל ההמרות הנמדדות בחשבון עבורן אתם רוצים ליישם את השיטה.
מתוכנן בהמשך: חוקים לגבי ערך המרה אשר יאפשרו שליטה בבידים לפי מיקום, מכשיר או קהל.

ככה נראה הממשק:

תודה לערן שוורץ על העדכון הזה. למסמך העזרה של גוגל בנושא.

בטא חדשה באנליטיקס: אפשרות שילוב נתוני אתר ואפליקציה באותו נכס (פרופרטי)

המאפיין החדש – בינתיים בגרסאת בטא, מאפשר צפייה וניתוח של נתוני תנועה מאתר אינטרנט ומאפליקציה ומנתח אותם ביחד כמקור מידע אחד. הנתונים המשולבים הם מתוך Google Analytics for Firebase וגוגל אנליטיקס הרגיל.

כדי לאחד את הדיווחים – גוגל אנליטיקס מבצעת מעבר מהדיווח הישן של יוזרים / צפיות בדף אתו אנו עובדים כבר 15 שנים, לדיווח מבוסס איוונטים, וכדי לעשות את המעבר קל יותר – הם מספקים גם את Enhanced Measurement – כלי לתיוג אוטומטי של איוונטים באפליקציה / באתר. הגדרות אלה ניתן למצוא תחת Data Streams בפרופרטי הרלוונטי, ווכה זה נראה:

תודה לאודי דולברג על העדבון הזה. לידיעת המקור ובה מידע נוסף על המאפיין החדש:

https://www.kristaseiden.com/new-app-web-properties-in-google-analytics/

"לפרסם למפרסמים" – קהלי B2B חדשים בגוגל

קובי נעים מעדכן כי גוגל משיקים כמה קהלים חדשים ומעניינים שיאפשרו לכם להגיע לקהלים של מפרסמים. כמה מהקהלים החדשים:


דיווח על שיחות בגוגל עובר לרמת הקמפיין

החל מה-9 בספטמבר ההגדרה של דיווח של שיחות תהיה אך ורק ברמת הקמפיין ולא תיהיה אופציה לעשות זאת ברמת קבוצת המודעות.

אם אתם לא מעוניינים שדבר כזה יקרה בחשבונכם יש אפשרות לבטל את האפציה של דיווח שיחות על פי השלבים המתוארים בלינק הבא:
https://support.google.com/google-ads/answer/9141717

תודה לאריק טמפלהוף על העדכון הזה.

חדש באאוטבריין: Outbrain Outstream מודעות וידאו המתנגנת אוטומטית

פיצ'ר חדש באאוטבריין- כלי וידאו שמתנגן אוטומטית כאשר הגולש פוגש את הפיד של אאוטבריין באתרים

הכלי מיועד בעיקר עבור קמפייני ברנד שהמטרה העיקרית שלהם היא Awareness וריץ' רחב

מודל תשלום: 25 ש"ח CPM, CPCV: 4-5 אג' בממוצע לצפייה מלאה

מוזמנים לראות כאן את הכלי בפעולה. ותודה לזיו שיינפלד על העדכון הזה!

מיקומים חדשים למודעות אפליקציה בגוגל

גוגל מרחיבה את אפשרויות הפלייסמנטים עבור מודעות של אפליקציות
החל מחודש אוגוסט – מוצגות מודעות להתקנת אפליקציות גם בסרטוני יוטיוב ובאזור DISCOVER המציע חדשות שאולי תאהב במכשירים ניידים.

ביוטיוב- היו מודעות להתקנת אפליקציות זמינות עד עכשיו רק לצד תוצאות חיפוש, מעכשיו יהיו זמינות גם בסרטונים, ויקראו display in-stream video ads
מודעות display in-stream video ads יוצגו לפני, במהלך או אחרי סרטוני יוטיוב, עם אפשרות דילוג

המודעות באזור DISCOVER זמינות כבר מעכשיו עבור מפרסמים בארה"ב, עד לסוף השנה – ההיצע יתרחב לכל המדינות

לידיעת המקור בנושא: https://www.searchenginejournal.com/google-ads-expands-placement-options-for-app-ads/319319/#close

כלי "מפת החשבון" החדש של גוגל

מנהלים מספר מרובה של חשבונות ותתי חשבונות ורוצים לדעת מה המבנה שלהם במבט אחד?
הכלי הבא של גוגל – נועד בדיוק בשבילכם

כלי "מפת החשבון" החדש של גוגל – יציג לכם מהם היחסים בין החשבונות ואילו נכסים משותפים בין החשבונות (המרות, קהלים, תגיות ברמת החשבון)
ככה זה נראה:

הגישה לכלי החדש – מתפריט Tools and settings
זמין לכל מנהלי החשבונות כבר כעת!
לידיעת המקור:
https://www.searchenginejournal.com/google-ads-makes-it-easier-to-manage-multiple-accounts/320373/

2 בטאות חדשות בפייסבוק: צ'קאאוט ישיר מהאפליקציה, ויחידת מודעות חדשה לאינסטגרם

פייסבוק הודיעה כי היא בוחנת שתי תכונות חדשות של מודעות: חווית צ'קאאוט בתוך האפליקציה עבור מודעות שופינג דינמיות המופיעות בניוזפיד, והיכולת להפוך פוסטים של קניות אורגניות באינסטגרם למודעה באמצעות מנהל המודעות.

לידיעת המקור הכוללת וידאו המחשה לתהליך הצ'קאאוט: https://marketingland.com/facebook-testing-two-new-ad-featu…

בחירת סוג קמפיין בלינקדאין

לא בטוחים איזה סוג קמפיין מתאים לצבירת לייקים לדף החברה? רוצים להשיג יותר פניות מלקוחות רלוונטיים ומתקשים לבחור את מטרת הקמפיין המתאימה?

בדיוק בשביל זה כתבו לינקדאין מדריך חדש – הכולל סרטון וידאו שיסביר לכם אילו סוגי מטרות יש במבנה החדש מבוסס המטרות של מנהל המודעות של לינקדאין. מוזמנים לצפות או לקרוא כאן.

התאמות עונתיות לסמארט-בידים בקמפיינים חכמים של חיפוש ודיספליי בגוגל

למרות שקמפיינים חכמים אמורים להתחשב בשינויים עונתיים, עדיין ישנם אירועים עונתיים יוצאי דופן כמו מכירות מיוחדות, אשר להם כדאי יהיה לבצע התאמה מיוחדת בקמפיינים.
ההתאמות העונתיות יאפשרו לכם לקבוע טווח תאריכים מסויים, בו אתם מצפים לשינוי משמעותי ביחס ההמרה, ובכך לתת לאלגוריתם החכם של גוגל אפשרות לאופטימיזציה טובה יותר במסגרת אותם תאריכים.
הכי מתאים לשלב התאמות עונתיות בתקופות של שבוע, השימוש במאפיין אינו מומלץ למשך תקופה ארוכה יותר משבועיים.
לידיעת המקור עם הוראות הפעלה:
https://www.searchenginejournal.com/google-ads-introduces-seasonality-adjustments-for-smart-bidding/323047/#close
להודעה של גוגל בנושא:https://support.google.com/google-ads/answer/9461281?hl=en

ועוד כמה עדכונים בקצרה:

  • גרסא חדשה של גוגל אדס אדיטור – 1.1, ובה כמה מאפיינים חדשים, המעניינים שבהם הם חיפוש טוב יותר, ושליטה מלאה בהחרגות ip 
  • גוגל מפסיקים את שיטת המסירה המואצת של קמפיינים – זה קורה בעוד שבוע. והחל מה1/10 קמפיינים המוגדרים בשיטת מסירה מואצת יועברו לשיטה רגילה. תודה ללי לוי על העדכון הזה.
  • מעכשיו – ציוני האופטימיזציה של גוגל לקמפיינים יתייחסו גם לקמפיינים של קניות. לידיעת המקור.
  • פייסבוק משיקה כלי לצפייה מוקדמת במודעות משחקים מסוג playable ads
    הכלי החדש מאפשר לתוכניתנים של אפליקציות לבדוק אם קבצי המודעה מתאימים לדרישות של פייסבוק והאם הקריאה לפעולה במודעה מוטמעת כיאות.
    לידיעת המקור בנושא.
  • תגידו שלום ולא להתראות למיקום ממוצע של מודעות. המטריקות שיחליפו את המיקום הממוצע – הן:absolute top impression וגם top impression

(הראשונה – absolute top impression מתייחסת לשיעור הפעמים בהן הופיעה מודעה במקום 1 בדיוק והשניה – top impression מתייחסת לשיעור הפעמים בהן המודעה הופיעה באחד מהמקומות הראשונים של תוצאות החיפוש.)

  • אינסטגרם מעלה הילוך עם כמות המודעות בסטורי ובפיד ומוציאה הודעה בנושא.
  • כמה חידושים לפייסבוק מסנג'ר, והמרגש שבהם הוא אפשרות חיבור בין טפסי הלידים של פייסבוק למסנג'ר – שיאפשר לבעלי עסקים להמשיך את השיחה עם גולשים אחרי הגשת הליד, ולחבר את כל התהליך למערכת ה CRM שלהם. לידיעת המקור: https://www.socialmediatoday.com/…/facebook-announc…/561989/

Posted on 10 בספטמבר 2019 in כללי, פרסום באינטרנט, פרסום בגוגל, פרסום בלינקדאין, פרסום בפייסבוק

Share the Story

Leave a reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to Top