משרד התיירות היה הלקוח הראשון שלנו לפעילות שיווק במדיה חברתית, פעילות אשר התחילה אי שם בשנת 2009, לקראת ביקורו של האפיפיור בישראל.
מאז, אנו מנהלים עבור משרד התיירות את כל פעילות השיווק באפיקי מדיה חברתית לקהלי יעד נוצריים ברחבי העולם – פעילות אשר כוללת כיום את הדפים הגדולים בישראל, ומהווה את עיקר הפעילות השיווקית של משרד התיירות כלפי העולם, ומרכזת בה קהל יעד של כ-10 מיליון אוהדים ברחבי העולם.
אפיקי הפעילות שלנו עבור משרד התיירות כוללים ניהול מדיה חברתית בערוצים הבאים: