קבוצת מקצועני פרסום בגוגל – סיכום פעילות #1

לסרטון המהדורה ביוטיוב: https://www.youtube.com/watch?v=er-DDwn73go

שלום לכולם, כאן מיכל מורנו מקבוצת "מקצועני פרסום בגוגל"

היום אני משיקה פינה חדשה בבלוג, שמטרתה לסכם את החידושים האחרונים בעולם הPPC – לכל מי שלא הספיק להתעדכן בקבוצה.

אז מה היה לנו בימים האחרונים?

1. החידוש הכי משמעותי באדוורדס – הוא ההודעה של גוגל על הפעלת אפשרות רימרקטינג דינמי לכל התחומים הוורטיקליים ולכל החשבונות.
למי שעדיין לא יודע – רימרקטינג דינמי היא האפשרות למקד פרסומות ללקוח, בהתאם לדף הספציפי בו הוא היה באתר שלך, ובאופן דינמי.
בעזרת רימרקטינג דינמי למשל, תמשיכו לראות ברחבי רשת הדיספליי מודעות למוצר האחרון בו ביקרתם באמאזון, או למלון שאת המחיר שלו בדקתם בבוקינג.
נכון לעכשיו, בישראל עדיין לא קיבלנו דיווח על הפיצ'ר בפעולה, אבל זה יקרה בשבועות הקרובים

2. דבר נוסף שהטריד השבוע רבים מחברי הקבוצה – הוא השינוי במדיניות גוגל כלפי רימרקטינג בקמפיינים בתחום הרפואה.
במסמך תנאי השימוש האחרון של אדוורדס – עדכנה גוגל מגבלה על המפעילים קמפיינים בתחומי הבריאות, ומהות המגבלה היא שלא להציג מודעות רימרקטינג אשר עשויות לחשוף את מצבו הבריאותי של אדם.
מה שקרה במקביל – הוא שחשבונות מפרסמים רבים נחסמו, בגלל חוסר התאמה לתנאים החדשים.
בשלב זה – ההנחייה של גוגל היא פשוט לא להקים קמפיינים של רימרקטינג בתחומי הבריאות.
חלופה שהעלה אור פיאלקוב – היא רימרקטינג באמצעות רשתות RTB כמו perfect audience/
מדובר ברשתות המאפשרות פרישה של מדיה גם ברשת הדיספליי של גוגל, תשלום לפי חשיפות (CPM), ושימוש בקוד רימרקטינג בלי מגבלות.
חלופה נוספת היא כמובן הרימרקטינג של פייסבוק אשר בשלב זה אינו מציב מגבלות לתחומי הרפואה.

3. פייסבוק – חסמו את אפשרות המיקוד לקהל יעד ע"י ייבוא רשימת מזהי פרופיל, ומאפשרים עכשיו לייבא רשימות רימרקטינג רק לפי כתובת מייל.

4. תוסף מודעה חדש של גוגל – תוספי callout, מאפשרים הצגת טקסט הסבר נוסף מתחת למודעה.
תוסף חדש זה מצטרף לרשימה ארוכה של תוספי מודעות אשר השימוש בהם יכול להפוך מודעה להרבה יותר בולטת.
כך למשל – במקרה של המודעה הזאת של אסוס ששותפה בקבוצה:

10624666_10202955268819310_4098878026057381949_n

5. גוגל – מביאים לרשת הדיספליי הערכות של המרות חוצות מכשירים. באנגלית זה נשמע יותר טוב: Estimated Cross-Device Conversions
אם לנסח בפשטות, מדובר ביכולת של המשווק לספור המרות שהתחילו במכשיר אחד (מובייל למשל) והסתיימיו במכשיר אחר (דסקטופ למשל), גם הגלישה לא המשיכה ממכשיר למכשיר.

6. שוקי גילה לנו השבוע כי אפשר לעשות חיתוך של שני מאפיינים דמוגרפיים – בטאב דיספליי, וככה זה נראה:

10257889_925594567470175_8015299613476212777_o

7. דיברנו על מדיניות גוגל כלפי דאבל – סרבינג, במקרה בו מתחרה שלך מפרסם 3 ו-4 מודעות שונות, עם לינקים לדומיינים שונים, שמייצגות את אותו העסק.
באופן עקרוני פעילות כזו לא תואמת את תנאי השימוש של אדוורדס, ומי שמעוניין לדווח לגוגל על מתחרה מוזמן לעשות את זה כאן.

8. חדשות טובות למפרסמי ריטייל בארה"ב: מעכשיו קמפיין גוגל שופינג ימשיך לעבוד גם לאחר הזרמת מחירים חדשים למערכת. קליק להודעה.

ולסיום – הנושא שכולנו אוהבים לדבר עליו תמיד: מאגרי תמונות חינם, או במחיר זול. מוזמנים לבחור:

https://www.facebook.com/groups/GAPIsrael/permalink/855394644485003/

1

.

Posted on 7 באוקטובר 2014 in כללי, פרסום בגוגל

Share the Story

Leave a reply

Back to Top
Open chat
איך אפשר לעזור?
שלום, אנחנו כאן כדי לעזור!
לקבלת מידע נוסף לחצו על הכפתור >>>