חדשות הפרסום באינטרנט – פברואר 2020

להאזנה / צפייה בסרטון הוידאו של המהדורה: https://www.youtube.com/watch?v=00QwL8TuiVM

שלום חברים,

כאן מיכל מורנו עם חדשות הפרסום באינטרנט לחודש פברואר 2020 עם כל מה שכדאי לכם לדעת – אם אתם רוצים יתרון תחרותי לכם וללקוחות שלכם.

מפרסמי שופינג שימו לב: החל מה 4 למרץ יופיעו מודעות גוגל שופינג גם בג'ימייל

מדובר במודעות מוצר ומודעות שואוקייס של קניות, שיצורפו לקמפיינים של שופינג ברשת הדיספליי.

מרגע החלת השינוי – קמפיינים סטנדרטיים של קניות יאפשרו אוטומטית הצגת מודעות בג'ימייל, זאת כל עוד הגדרת הקמפיין כוללת את
“YouTube, Gmail, and Discover.”
למידע המלא כולל הוראות טכניות להפעלת והפסקת המאפיין>> https://www.searchenginejournal.com/google-is-expanding-shopping-ads-to-gmail/

תודה לאריק טמפלהוף על העדכון, וצילום המסך של הגדרות הקמפיין הדרושות על מנת להופיע גם בג'ימייל:

ממש כבר כאן: אפשרות הצגת מודעות בקבוצות פייסבוק

שני שקד שיתפה בקבוצה את צילום המסך הבא – מתוך ממשק הפרסום שלה בפייסבוק:

לא מדובר באפשרות פרסום לקבוצה ספציפית, אלא למודעות המופיעות בפיד של קבוצה, כאשר הטרגוט הוא לפי הטירגוטים הרגילים של פייסבוק.

כדאי שתדעו: גוגל שינו את הגדרות ברירת המחדל של החרגות מיקומים בטירגוט גאוגרפי

 גוגל שינו את הברירת מחדל בהחרגה של מיקומים גיאוגרפים מ"אנשים שמביעים עניין או נמצאים" ברשימת המיקומים המוחרגים ל-"רק אנשים שנמצאים" במיקומים המוחרגים.

השינוי כבר נכנס לתוקף, בקמפיינים ישנים נשארה הבחירה האחרונה שסימנתם.

שימו לב לזה ביצירת קמפיינים חדשים,אם אתם רוצים לשלול גם אנשים על בסיס עניין במיקום הגיאוגרפי יש צורך לשנות את מה שנבחר אוטומטית בברירת מחדל.

תודה לאריק טמפלהוף על העדכון הזה.

חדש בגוגל אדס: הצגת הערות על גבי הגרף בדוח היסטוריית השינויים

באמצעות דוח היסטוריית השינויים, כעת ניתן לרחף מעל הסמנים המופיעים בתרשים הביצועים ולקבל פרטים נוספים על השינויים שביצעת במהלך תקופה מוגדרת. קליק על הקישורים בכרטיסים המוצגים מעל לגרף תסנן את טבלאות היסטוריית השינויים כדי להדגיש מידע נוסף.

כך נראה כעת גרף היסטוריית השינויים:

בשקט בשקט.. גוגל מגלגלים לכיווננו תוסף תמונה למודעות חיפוש

נעמי סלע קרן תפסה בטא חדשה בגוגל אדס – אשר תבקש מכם לאשר שימוש בתוספי תמונה למודעה. כרגע בבטא למפרסמים נבחרים בלבד. אם אתם אחד מהמפרסמים הנבחרים – תראו את הבקשה של גוגל עם כניסתכם לאזור תוספי המודעות בקמפיין של חיפוש אצלכם בחשבון. אשרו את הבקשה, אשרו את העובדה שיש לכם זכויות יוצרים על התמונות באתר, ואתם מוכנים להתחיל.

כך נראית הבקשה שתחכה לכם אם נבחרתם להכלל בניסוי:

וכך נראית מודעה עם תוסף תמונה:

חדש בכלי מתכנן הביצועים של גוגל: אפשרות חיזוי ביצועים בין חשבונות שונים

מנהלים כמה חשבונות פרסום עבור אותה חברה? רוצים לתכנן את התקציבים שלכם לשנת 2020 במקום אחד לכל החשבונות? בדיוק בשביל מקרים כאלה – התאימו גוגל את כלי מתכנן הביצועים – כך שיוכל לספק תחזית מרובת חשבונות פרסום.

כלי החיזוי החדש עובד עם נתוני מכירה פומבית, עונתיות והיסטוריה אחרונה כדי לעזור למנהלי קמפיינים להחליט כיצד להקצות את תקציבים בין חשבונות.
מה יקרה אם אקבל עוד 1000$ ולאיזה חשבון או קמפיין כדאי להקצות אותם?
כיצד לתכנן את התקציב לכל שנת 2020 בין חשבונות וקמפיינים?
על שאלות אלה ועוד – נותן הכלי החדש מענה, כמו גם על האפשרות לשמור את התכנית ולהעלות אותה לחשבונות ברגע שאושרה. כאמור – ברמת הקמפיין והחשבון.
מוזמנים לקרוא עוד על הכלי החדש והמדהים הזה כאן.

רשת הפרסום של פינטרסט שוברת שיאי הכנסות – עם מעל למיליארד דולר בהכנסות פרסום לשנת 2019, וגידול של 26% בכמות המשתמשים היומית

בפינטרסט מספרים – שפרט לגידול במספר המשתמשים, אחראים לגידול בהכנסות גם שיפורים שהוכנסו באלגוריתם האופטימיזציה להמרות של קמפיינים.
חברים בקבוצה מספרים שבפינטרסט יש הזדמנויות טובות לפרסום של מוצרי לייף סטייל, מוצרים מעוצבים ו"בכלל כל מה שהתמונה שלו יפה" – כך לפי עופר זוסמן.

מליאן הורוביץ מוסיפה ומספרת שפינטרסט נמצאים בתהליכי עלייה לארץ ופתיחת משרד בתל אביב.

מקצועני אוטומציה ופרסום באינטרנט? הידיעה שלא כדאי לכם לפספס:

גוגל מאפשרת ייבוא המרות אוף-ליין מ CRM באמצעות Zapier

מדובר בהמרות שהתקיימו זמן רב לאחר הקליק ודווחו במערכת הCRM שלכם.

גוגל סיפקה מדריך להטמעת מעקב המרות אוף-ליין עם זאפייר, המסביר מהו מעקב המרות אוף-ליין, מדוע להשתמש בהמרות אוף-ליין וכיצד להגדיר המרות אוף-ליין עם זאפייר.

להורדת המדריך: https://ppc.land/wp-content/uploads/Google-Ads-Offline-Conversion-Tracking-with-Zapier.pdf

ועוד כמה חידושים בקטנה:

  • מה1 לאפריל לא תהיה יותר "מסירה מואצת" של קמפיינים בגוגל, וכל הקמפיינים יעברו לשיטת מסירה רגילה.
  • מעכשיו – כל ההמרות שתייבאו מאנליטיקס יחשבו כהמרות לצורכי בידינג. אם תרצו להחריג אותן מהבידינג תצטרכו לערוך את ההמרה.
  • החל מחודש יוני הקרוב – גוגל מעדכנים את תנאי תכנית גוגל פרטנרס והדרישות לקבלת תג. מדובר בהקשחה רצינית של התנאים – מעניין כמה פרטנרים ישארו אחרי המהלך..
    כל המידע בקישור הבא>> https://support.google.com/google-ads/answer/9702452?visit_id=637171763180464223-3370254551&rd=1&hl=iw

Posted on 16 בפברואר 2020 in פרסום באינטרנט, פרסום בגוגל, פרסום בלינקדאין, פרסום בפייסבוק

Share the Story

Leave a reply

Back to Top
Open chat
איך אפשר לעזור?
שלום, אנחנו כאן כדי לעזור!
לקבלת מידע נוסף לחצו על הכפתור >>>