חדשות הפרסום באינטרנט – יולי 2021

לסרטון המהדורה ביוטיוב: https://youtu.be/HwrloYi6PBU

להאזנה לפודקאסט: https://anchor.fm/michal-moreno/episodes/—2021-e14abeo

חדש באינסטגרם – פרסום באינסטגרם – reels.

אריק טמפלהוף מעדכן כי ניתן כבר לראות את הפלייסמנט החדש בכמה וכמה חשבונות – נראה שזה מקום טוב לאוורנס של לקוחות פוטנציאליים.
כרגע ניתן להשתמש בפלייסמנט זה בכמה objectivis –
– Conversions
-Reach
– Traffic
– Video Views
– Brand Awareness
– App Installs
חשוב להדגיש שסרטון לסוג זה של קמפיינים צריך להיות באורך של עד 30 שניות.
המשתמשים יוכלו להגיב, לשמור, לצפות או לדלג על המודעה
למידע נוסף: https://www.facebook.com/help/instagram/546362593027755

חדש בפרסום בפייסבוק – אפשרות הצגת תוסף חיוג (כפתור טלפון) לחיוג מדף הנחיתה

בפייסבוק- נוספה האפשרות להוספת תוסף התקשרות בעמוד הנחיתה – שימו לב כי לא מדובר בכפתור בפוסט שמפנה לשיחה, אלא להוספה של מספר הטלפון כך שיופיע בדף הנחיתה אחרי קליק על המודעה.

ראו המחשה בחלק העליון של צילום המסך ששיתף אריק טמפלהוף:

בתמונה ניתן גם לראות את ממשק בניית המודעה הכולל אפשרות הוספת כפתור חיוג.

פייסבוק מוסיפה אפשרות חדשה של 'אופטימיזציית טקסט לאדם' להתאמה אישית של מודעות

התיאור שפייסבוק מפסקת למאפיין: "כאשר זה עשוי לשפר את הביצועים, נאפשר לטקסט להחליף בין שדות, כגון הצגת הכותרת שלך כטקסט ראשי"
כך – אם כותרת המודעה שלך הייתה 'מכירת חורף', והתיאור שלך היה 'קבל הנחות על כל ציוד החוץ', המערכת של פייסבוק עשויה לבחור להחליף אותן למשתמשים נבחרים, כך שהטקסט העיקרי יהיה 'קבל הנחות" … במקום זאת שנקבעה, וזאת על סמך מה שפייסבוק קובע כי כל משתמש צפוי להגיב אליו.
עדיין לא זמין לכל המשתמשים, אך נראה כי פייסבוק הפכה אותו לזמין יותר השבוע.

למידע נוסף: https://www.socialmediatoday.com/news/facebook-adds-new-optimize-text-per-person-option-for-automated-ad-custom/602472/

תודה ללאון גריג שגילה את המאפיין הזה.

אופטימיזציית טירגוט לקהלים חדשים בקמפיינים של דיספליי, וידאו לפעולה ודיסקברי

אופטימיזציית טירגוט היא תכונה חדשה שבוחנת פלחי קהל נוספים מעבר לאלה שהגדרת בטירגוט, כדי למצוא לקוחות שאולי החמצת וכך לשפר את ביצועי הקמפיין. בדומה להרחבת קהל, אופטימיזציית טירגוט מסתמכת על פלחי קהל כדי לאפשר למערכת לזהות המרות ולמצוא קבוצות נוספות של לקוחות שסביר להניח כי ישלימו המרה ויעזרו לך לעמוד ביעד הקמפיין. בנוסף, באפשרותך עכשיו להוסיף פלחים דמוגרפיים לאופטימיזציית הטירגוט כדי להגדיל את מספר ההמרות.
דביר פינצ'בסקי שעדכן בקבוצה מסביר כי המשמעות היא שמעכשיו כל טרגוט שתעשו חלק מהכסף ילך בקמפיין לניסיון על קהלים חדשים אוטומטית. אלא אם תבחרו לכבות את האופטימיזציה.

בטא חדשה בגוגל המציגה את הכותרת הראשונה באותיות גדולות בעברית

אנטון סוסמן שיתף בקבוצה את צילום המסך הבא – המציג את הכותרת הראשונה באותיות גדולות:

נראה כי מדובר בנסיונות בטא למאפיין חדש, הנמשך בקמפיין דינמי למכשירים ניידים.

שימו לב – אם אתם רוצים שהמודעה שלכם תוצג באופן כזה, עליכם ליצור קמפיין דינמי.

חדש בלינקדאין: סרטון במקום תמונת פרופיל

לינקדאין השיקה פיצ'ר חדש בשם Cover Story, פיצ'ר שמאפשר להוסיף סרטון היכרות באורך של 3 עד 30 שניות בתוך תמונת הפרופיל שלנו. הסרטון מוצג אוטומטית בלחיצה על תמונת הפרופיל במשך 3 שניות.

איך תדעו למי מהחברים יש Cover Story ? יש סביב תמונת הפרופיל עצמו עיגול כתום
◾ איך ליצור Cover Story?
✔ לחצו על View Profile
✔ לחצו על תמונת הפרופיל שלכם
ובדקו אם יש לכם את האופציה to Add cover story. אם כן, תוכלו להקליט את הסרטון, לראות אותו בתצוגה מקדימה ולאשר.
למאמר המלא של לינקדאין בנושא: https://blog.linkedin.com/2021/march/30/-bring-your-professional-story-to-life-on-linkedin

תודה לזיו שיינפלד על העדכון

בקרוב בגוגל: מפרסמים בתחומים מסויימים לא יורשו לפרסם musthead ביוטיוב

התחומים שיאסרו הם: אלכוהל, הימורים, תרופות מרשם ופוליטיקה /בחירות.

לידיעת המקור בנושא: https://www.searchenginejournal.com/google-bans-specific-verticals-from-youtube-masthead/410509/

סיום התמיכה בתמונות בפורמט GIF בקמפיינים של אפליקציות בגוגל

לפי הודעה של גוגל ששיתפה אתנו הילה יאיר – החל ב15 לספטמבר לא יהיה ניתן יותר להשתמש בתמונות בפורמט GIF לקמפיינים של אפליקציות בגוגל. הפורמטים JPG ו- PNG יהפכו לפורמטי התמונה המאושרים היחידים בקמפיינים של אפליקציות בגוגל.

גוגל עשוייה להוסיף באופן אוטומטי תוספי מיקום למודעות שלך

גוגל פרסמה כי ייתכן שתתחיל להוסיף באופן אוטומטי תוספי מיקום לחלק מהמודעות. גוגל כתבה זאת במסמך העזרה של גוגל בנושא: "אם לא הוספתם מיקומים לחשבון, מערכת Google Ads עשויה להתאים באופן אוטומטי בין העסק שלכם לבין מיקומים מוכרים (על סמך מאפיינים שונים של החשבון, כמו דפי נחיתה) ולהוסיף את המידע לחשבון כדי ליצור את התוספים האלה. עם זאת, כדי להבטיח את רמת הדיוק הגבוהה ביותר, מומלץ להוסיף פרטי מיקום באופן ידני."

שימו לב: ההתייחסות של גוגל היא ספציפית לתוספים האוטומטיים שאפשר וכדאי לבטל אם יש מנהל קמפיינים (לדעתי גם אם לא). תודה לשביט מריפוזה על ההערה הזאת.

אם לא הפסקתם את התוספים האוטומטיים אצלגם בחשבון – הם כנראה מופעלים וזאת משום שגוגל דיפולטיבית מפעילים תוספים אוטומטיים.
https://support.google.com/google-ads/answer/7175034?hl=iw&ref_topic=3119079

חדש במערכת פרסום דרושים בלינקדאין – אפשרות הוספת שאלות מיון למודעה

לינקדאין ממלאת אוטומטית שאלות מיון רלוונטיות על סמך תיאור התפקיד שהזנת, ולמגייס יש אפשרות לערוך אותן לפי צרכיו.

זאת בנוסף לפיצ'רים האחרונים שנוספו:
– הערכת מיומניות
– בקשה למועמד להעלות סרטון וידאו קצר כחלק מההגשת מועמדות

למידע של לינקדאין בנושא: https://www.linkedin.com/help/linkedin/answer/100618/add-screening-questions-to-your-job-post

תודה לזיו שיינפלד גם על העדכון הזה.

Posted on 5 ביולי 2021 in כללי

Share the Story

Leave a reply

Back to Top