חדשות הפרסום באינטרנט – יולי 2022

חדשות הפרסום באינטרנט יולי 2022

לצפייה בסרטון הוידאו של המהדורה: https://youtu.be/1TwtsN5JXSw

החל מאתמול: שדרוג אוטומטי של קמפיינים של סמארט-שופינג ל Pmax

עבור רוב המפרסמים, העדכונים יסתיימו בספטמבר. גוגל תשלח הודעה בערך 2-3 שבועות לפני שהעדכונים ייכנסו לתוקף ותספק תאריך ספציפי שבו הקמפיינים שלך יומרו. אבל כמה מסעות פרסום חכמים לשופינג המשתמשים בתכונות כמו מודעות רכב יושלמו בתחילת 2023.

גוגל אומרת שכאשר מסעות הפרסום שלך משודרגים בעצמם באמצעות הכלי או משודרגים אוטומטית, הלמידה מקמפיינים חכמים של קניות קודמים שלך מועברות לקמפיינים החדשים של 'מקסימום ביצועים' כדי לשמור על ביצועים עקביים. גם הגדרות מסע הפרסום שלך יועברו אוטומטית.

https://searchengineland.com/google-starts-automatically-upgrading-smart-shopping-campaigns-to-performance-max-386642

גוגל מאפשרת גישה לכלי ה"סטודיו ליצירת מודעות" / "Ads Creative Studio" עבור כל העסקים

לפי גוגל זהו הפתרון החדש להתאמה אישית של וידאו (שנודע בעבר בשם Director Mix), והוא מאפשר למותגים וסוכנויות ליצור גרסאות מרובות של סרטון עבור קהלים, שפות ומיקומים שונים או הקשרים שונים.
זאת על ידי התחלה מסרטון בודד והגדרת אלמנטים להחלפה כמו תמונות, טקסט וסאונד.

מוזמנים ללמוד עוד בסרטון זה:

הגישה לכלי כאן >> https://adscreativestudio.google.com/

תודה לאופיר קנלשטיין על העדכון.

גוגל משיקה 3 כלים חדשים ליצירת מודעות

1. הכלי לאחסון וארגון נכסים

זהו מסד נתונים חזותי ראשון שבו עמיתים יכולים להעלות, להוריד ולשתף נכסים ממסעות פרסום נוכחיים וקודמים.

ספריית הנכסים זמינה כעת עבור קמפיינים לביצועים מקסימליים, Discovery, אפליקציה, מקומיים ורשת המדיה, כמו גם כמה תוספים.

2. טמפלטים ליצירת מודעות וידאו עבור יוטיוב ב- Ads Creative Studio

בידיעה הקודמת שעבר דיווחנו על השקת ה-Ads Creative Studio, מיד לאחר השקת הכלי גוגל הכריזו על תכונה חדשה המאפשרת למפרסמים ליצור במהירות מודעות וידאו עבור YouTube, וזאת באמצעות טמפלטים של סרטונים אשר נוצרו במיוחד עבור יוטיוב ועוצבו "כדי לעזור להשיג תוצאות".

3. כלי להוספה של קריינות על סרטונים – מתוך קובץ טקסט

גוגל מדווחת שסרטונים עם קריינות/ voiceoer מניבים ביצועים טובים יותר. אז הם גם שחררו תכונת קול אודיו המשולבת בכלי ליצירת וידאו. התכונה משתמשת בטכנולוגיית טקסט-לדיבור של גוגל ונגישה דרך ספריית הנכסים. ישנם שבעה קולות זמינים והשפות כוללות אנגלית, פיליפינית, צרפתית, הינדית, אינדונזית, קוריאנית, מלזיה, מנדרינית, ספרדית ושוודית.

להודעה של גוגל: https://blog.google/products/ads-commerce/asset-library-video-creation/

הכירו את המראה החדש של פייסבוק, שכנראה ייטיב עם החשיפה האורגנית לדפים

פייסבוק מכוונת את הפיד העיקרי שלה לשניים:

1. בית / Home: פיד ראשי שיכלול גילוי תוכן חדש והמלצות מותאמות אישית המוצגות ברגע שהם פותחים את האפליקציה.

2. פיד / Feed: פיד משני המכיל תוכן מחברים ודפים אחריהם אתם עוקבים.

לפי ההודעה של פייסבוק בנושא: "הבית הוא הכרטיסייה שאתה רואה לראשונה כשאתה פותח את פייסבוק, בעוד שפיד הוא הכרטיסייה עם תוכן שבחרת לראות."

עבור יוצרי תוכן ועסקים העובדים על הרחבת הקהל שלהם בפייסבוק, לשונית הבית היא החלק המסקרן ביותר בהכרזות של פייסבוק.

עבור הגולשים – מדובר בשינוי מהותי בחוויה של פייסבוק.

עד עכשיו – בעת פתיחת פייסבוק ראו הגולשים פוסטים של חברים או דפים עסקיים מועדפים.

מעכשיו – בעת פתיחת פייסבוק יראו הגולשים תוכן מותאם אישית מדפים שמעולם לא נחשפו אליהם, כנראה גם עם תוכן מחברים מפוזר בין הפוסטים המוצעים.

פרסומים רבים ברשת מתארים את הפיד החדש כ"דמוי TikTok", מה שנכון מכיוון שיהפוך כעת למאגר אינסופי של המלצות תוכן.

כ

חוויית המודעות הדינמיות של פייסבוק facebook Dynamic experiences – פעילה כעת לכל המפרסמים

ראיתם לאחרונה מודעות פייסבוק שהכותרת הנעה לפעולה למעלה?מודעות שנראת שונה ממה שאנחנו רגילים.

אם עוד לא נתקלתם כנראה שבקרוב תתיקלו!

facebook Dynamic experiences – מתחילה להיות זמינה בכל החשבונות של כל המפרסמים ויותר מזה זה מסומן ברמת המודעה כברירת מחדל.

אז מה זה בכלל?

פייסבוק פשוט לוקחת את הקראיטבים שלנו ומשחקת איתם בכל מיני תצורות כדי לבדוק מה עובד טוב יותר לקהל היעד של הקמפיין.

מה יכול להשתנות?

כותרות מעל הפוסט ומתחתיו

כיוונון התאורה של התמונה/באנר

הוספת פילטרים לבאנרים

הוספת תוויות ועוד…

אז איך מבטלים או מפעילים את את הפיצר?

ברמת המודעה יש צ׳קבוקס שניתן להדליק או לכבות.

מניסיון שלי כרגע זה בדכ נראה לא מדהים, אבל מצד שני לפעמים זה מושך את העין של קהל היעד אז לפעמים שווה ניסוי בעיקר בקמפיינים של חשיפה.

ככה נראה הצ'קבוקס – שאתם אולי רוצים לבטל:

תודה לאריק טמפלהוף על העדכון הזה.

הביזנס מנג'ר של לינקדאין – LinkedIn Business Manager זמין כעת לכולם

לוח המחוונים החדש של מנהל העסקים מאפשר למפרסמים המנהלים מספר חשבונות מודעות להעניק גישה לחשבונות ודפים של מודעות, ליצור ולערוך קמפיינים, לנהל דפים וליצור דוחות.

שימו לב: אם אתם רוצים לבקש גישה לחשבון פרסום של לקוח ולא לשייך אותו לעסק שלכם, בחרו באפשרות השלישית – ייבוא חשבונות מ CSV. זאת האפשרות היחידה לשייך חשבון לקוח כך שישאר גם בביזנס מנג'ר של הלקוח:

ליצירת Business Manager: https://business.linkedin.com/marketing-solutions/business-manager

עוד שימו לב כי בעת העברת חשבונות המודעות הנוכחיים שלך תחת מטריית Business Manager, כל ההגדרות כולל מסעות הפרסום הנוכחיים והחיוב נשארות זהות.

חדש בלינקדאין: טופס לידים אורגני בדף העסקי

טפסי הליד-ג'ן שהיו זמינים עד עכשיו רק במנהל המודעות של לינקדאין, הפכו לזמינים גם לדפי לינקדאין, ודפים שמפעילים אותם – מאפשרים לגולשים ליצור אתם קשר בקליב.

איך מפעילים?

א. צריך להיות אדמין בדף
ב. בחרו ב"עריכת דף" שמתחת לתמונת הרקע של הדף
ג. תחת פרטי הדף – עוברים לאזור lead-gen form
ד. ממלאים את כל הפרטים ומפעילים על ידי הסתת הכפתור הירוק ימינה.

ככה נראה הממשק להוספת הטופס:

וככה נראה הטופס בדף החברה (שלי למשל):

תודה לזיו שיינפלד על העדכון הזה.

לינקדאין משיקה פוסט קרוסלה אורגני

משתמשי לינקדאין מפרסמים פוסטים מאולתרים של קרוסלה כבר זמן מה, ומשתמשים באפשרות מצורף ה-PDF שלו ליצירת פריימים בודדים. ועכשיו, לינקדאין החליטה להפוך את זה לפונקציונליות מלאה, עם אפשרות חדשה לפוסט 'קרוסלה' שמתווספת לכלי יצירת הפוסטים.

כפי שאפשר לראות בתמונות ששיתף מאט נאוורה בכתבה המקושרת, ניתן גם להוסיף טקסט חלופי בתהליך ההגדרה, ולארגן מחדש את סדר התמונות בקרוסלה לפני פרסום.

https://www.socialmediatoday.com/news/linkedin-launches-native-carousel-posting-option/627881/

חדש בפייסבוק: שאלות התאמה / Qualifying question לסינון לידים לא רלוונטיים

מעכשיו תוכלו להכין טופס לידים עם שאלה שמסננת את הקוואליפיקיישן של הליד בזמן שהוא משאיר פרטים, כדי שלא תבזבזו זמן על לידים לא רלוונטים.

במידה והליד לא קוואליפייד, הוא יקבל מסך מותאם אישית של לידים שלא קוואליפייד.

הוא *לא* משאיר פרטים ואז מקבל את המסך, הוא פשוט לוחץ על התשובה, ומקבל את המסך במידה והוא לא רלוונטי.

מתוך פייסבוק:

"לאחר שהמודעה שלך אושרה, הטופס המיידי שלך יציג את השאלה המתאימה שלך לכל מי שצופה בטופס. רק האנשים שיענו עם התגובה/ות שנקבעו כמובילים יוכלו להגיש את הטופס ולהרשם כלידים. לא תקבל את המידע עבור מי שיגיב בתשובה שקבעת שאינה מובילה."

ככה נראה ממשק הוספת השאלה המפלטרת:

איך מפעילים?

אל תשכפלו את הטופס הישן שלכם. צרו טופס חדש דרך האדס מנג׳ר.

לאחר מכן, בחרו מולטיפל צ׳ויס. ואז אמור להופיע לכם כבר האפשרות.

תודה לדביר פינצ'בסקי ואדיר רון שחקרו את הנושא ועדכנו בקבוצה.

חדש בגוגל: זיהוי מיקומים רלוונטיים ועדכון אוטומטי בחשבון הפרסום

כך לפי הודעת מייל שקיבלו חברים בקבוצה. העדכון הוא אוטומטי, אם אתם רוצים שיופיעו תוספי מיקום שונים או שלא יופיעו בכלל – יש להגדיר זאת ידנית באזור תוספי המיקום שלכם.

תודה לרועי כרמלי על העדכון.

חדש בלינקדאין: הוספת המוצרים בהם אתה מתמחה לפרופיל האישי שלך

מתוך ההכרזה של לינקדאין בנושא:

"שמענו מחברים רבים שלהיות מומחה לנושא במוצרים שבהם אתה מתמקד הוא הליבה של התפקיד והזהות המקצועית שלך. היום, אנו נרגשים להכריז שאנו מבצעים פיילוט של דרך חדשה להציג את מומחיות המוצר שלך בלינקדאין, על ידי הוספת מוצרים שעבדת עליהם בחלק החוויה בפרופיל שלך, וקישור ישיר לדף המוצר של החברה שלך."

פיצ'ר זה ממשיך את ההשקה הרכה שנעשתה לפני כמה חודשים ל פיצ'ר המוצרים בדפים העסקיים, לינקדאין מאפשרת עוד נדבך עסקי ומכירתי למשתמשים שלה.

להודעה של ליקנדאין בנושא: https://www.linkedin.com/pulse/coming-soon-new-way-highlight-your-expertise-products-mitali-pattnaik/

הרשאות חדשות באאוטבריין

חדש באאוטבריין, מהיום כל יוזר צריך לקבוע מה תפקידו בחשבון.

ניתן לבחור בין בעלים, אדמין, מנהל קמפיינים וצופה.

ככה נראה הממשק:

חדש בטאבולה: היסטוריית שינויים

טאב "Change History" שבו תוכלו לעקוב אחר שינויים שעשיתם בקמפיין וכך לבדוק טוב יותר את שלבי האופטימיזציה.

ככה נראה הממשק:

ותודה לאילן הבר על שני העדכונים האלה.

כמה מאפיינים חדשים בקמפיינים של פרפורמנס מקס:

  1. ציון אופטימיזציהOptimization score- מושק כעת במלואו עבור מסעות פרסום 'מקסימום ביצועים'. בעזרת ציון האופטימיזציה, תוכל לראות היכן יש מקום לגידול במסע הפרסום שלך ולמצוא המלצות שיעזרו לך לנקוט בפעולה מהירה כדי להשיג תוצאות טובות יותר.
  2. התאמות עונתיות – Seasonality Adjustments – זמינות כעת כדי לעזור לך לעדכן את אסטרטגיית הצעת המחיר 'מקסימום ביצועים' לגבי שינויים שאתה צופה בשיעורי ההמרות עבור אירועים עתידיים כמו מבצעים או מכירות. זכור ש-Smart Bidding כבר מתייחס לאירועים עונתיים צפויים. לכן עליך להשתמש בהתאמות עונתיות רק אם אתה צופה שינויים משמעותיים בשיעורי ההמרות שהם פתאומיים או לא אופייניים. השתמש בהתאמות עונתיות לתקופות ואירועים קצרים, בדרך כלל בין 1-7 ימים, כגון מבצע או מבצע של שבוע.
  3. החרגות נתונים – Data Exclusions – בו יש להשתמש כדי למנוע מבעיות לא מכוונות במעקב המרות להשפיע על אסטרטגיית הצעת המחיר המקסימלית לביצועים. הכלי הזה אומר ל-Smart Bidding להתעלם מנתונים מתאריכים שבהם נתקלת בבעיות במעקב ההמרות שלך שהשפיעו על הדיוק של ההמרות שדווחו או על ערך ההמרה שלך – כמו בעיות תיוג או הפסקות אתרים.
  4. אפשרויות מיקום מתקדמות חדשות ב-Performance Max – עוזרות לך לדייק יותר במיקוד שלך. בהגדרות מסע הפרסום שלך תחת "אפשרויות מיקום", תמצא כעת את היכולת למקד על סמך "נוכחות" פיזית או "נוכחות או עניין".
  5. הסברים – הסברים מקלים על זיהוי תנודות בביצועים ואבחון בעיות. בקמפיינים 'מקסימום ביצועים' למכירות מקוונות עם פיד מוצרים, תראה הסברים המציעים ניתוח על סטטוס המוצר שלך ועל המוצרים המובילים, קבוצות הרשומות וסוגי המוצרים שלך.
  6. תובנות אבחון Diagnostic insights – כאשר אתה מגדיר לראשונה קמפיין ביצועים מקסימלי, תובנות אבחון הן דרך קלה נוספת לבדוק אם מסעות הפרסום שלך פועלים בצורה חלקה. זהה במהירות בעיות פוטנציאליות הקשורות למדיניות מודעות, חיוב, תקציב ועוד. תקבל גם המלצות מותאמות שיעזרו לך לתקן את כל הבעיות שעלולות לצוץ.

https://support.google.com/google-ads/answer/12351101

ובגזרת העתיד הקצת יותר רחוק – תכנית המנוי נתמך הפרסומות של נטפליקס עוברת שלב – ומיקרוסופט נבחרה ע"י נטפליקס כפלטפורמה להגשת פרסומות

עדיין לא ברור מתי זה יקרה, אבל גורמים בתעשייה צופים מהלך מהיר. עדיין לא ברור גם כיצד זה יקרה -האם בתוך הפלטפורמה הפרסומית של בינג, או בממשק נפרד וייעודי לנטפליקס. אנחנו נעדכן.

Posted on 24 ביולי 2022 in כללי, פרסום בגוגל, פרסום בלינקדאין

Share the Story

Leave a reply

Back to Top
Open chat
איך אפשר לעזור?
שלום, אנחנו כאן כדי לעזור!
לקבלת מידע נוסף לחצו על הכפתור >>>