חדשות הפרסום באינטרנט – נובמבר 2021

שלום חברים, ממש בעיצומו של חודש הקניות אנחנו כאן במהדורה מעודכנת של חדשות הפרסום באינטרנט.

אז קדימה – מבלי לבזבז את זמנכם, פשוט נתחיל!

לוידאו המהדורה ביוטיוב: https://youtu.be/23OBg2Hb3Xk

לפודקאסט של המהדורה: https://anchor.fm/michal-moreno/episodes/—2021-e1afoi0

צמצום אפשרויות הטירגוט בפייסבוק – החל מינואר 2022

פייסבוק מודיעה: החל מ-19 בינואר 2022 נסיר אפשרויות מיקוד מפורטות הקשורות לנושאים שאנשים עשויים לתפוס כרגישים, כגון בריאות, גזע או אתניות, השתייכות פוליטית, דת או נטייה מינית.

תודה לאופיר קנלשטיין על העדכון הזה.

עידן לוי מעדכן כי בין היתר יורדת האפשרות של "Jewish Holidays" כך שאם יש לכם קמפיינים המטרגטים את תחום העניין הזה כדאי להתחיל לחפש אלטרנטיבה.

חדש בגוגל: אזור 'מבצעים' בתוצאות שופינג ובמרצ'נט סנטר

לעדכון הזה יש שתי משמעויות מרכזיות – למשתמש ולמנהל הקמפיינים.

למשתמש פיד חדש של "מבצעים: שיופיע בכרטיסיית השופינג של תוצאות החיפוש, אשר תוצג כאשר משתמש מחפש שאילתות כלליות או שאילתות הקשורות לאירועי קניות ומבצעים.

למנהל הקמפיינים – במרצ'נט סנטר: סוחרים יכולים כעת לראות אילו מהמוצרים שלהם זכאים לתג מבצעים בכרטיסיית המוצרים במרצ'נט סנטר. הזכאות מבוססת על מבצעים, מחירי מכירה ו/או ירידת מחירים.

להודעה של גוגל בנושא:
https://support.google.com/google-ads/answer/11256948

חדשה נוספת מגוגל- גוגל עדכנה את התוסף הטלפוני ומהיום התוסף יכול להיכלל בכותרות של מודעת ריספונסיביות ברשת החיפוש

זאת במסגרת המאמצים של גוגל להרחיב את הדומיננטיות של ה RSA, והתכנית להוציא לגמלאות מודעות טקסט מורחבות לרשת החיפוש בהמשך 2022.

תודה לאריק טמפלהוף על העדכון הזה.


חדש בגוגל: תמיכה בProduct feeds עבור סוגים נוספים של Video campaigns

מותגים יכולים כעת להפוך כל קמפיין וידאו לניתן יותר לקניות מבלי ליצור קמפיין Trueview נפרד לקניות.

העדכון, שייצא במהלך השבועות הקרובים, מאפשר למותגים להציג תמונות מוצר ניתנות לעיון מתחת למודעות הווידאו שלהם עבור מסעות פרסום "התחשבות במוצר ובמותג" או "מודעות למותג וטווח הגעה".

בעבר, קמפיינים מסוג וידאו אקשן היו סוג הקמפיינים היחיד שניתן לקשר לפידים של מוצרים מ-Google Merchant Center.

איך זה עובד

כאשר מוצגת למשתמש מודעת הווידאו שלך, החלונית שמתחת למודעה מתרחבת באופן אוטומטי כדי להציג את המוצרים שלך. בשלב זה, מוצרים מופיעים רק כאשר המכשיר הנייד של המשתמש נמצא במצב לאורך. בחירת תמונה מובילה את המשתמש לדף הנחיתה של המוצר, שם הוא יכול להמשיך את העסקה.

מפרסמים חייבים לכלול לפחות ארבעה מוצרים בפיד המוצרים שלהם ב-Merchant Center, עם תמונה ביחס של 1:1 לכל מוצר שתוצג (תשמש רק בתמונת המוצר הראשית). במרכז העזרה של Google Ads יש הנחיות מפורטות יותר להוספת פיד מוצרים לקמפיינים שלך בווידאו.

להודעה של גוגל בנושא: https://support.google.com/google-ads/answer/11371384?hl=en

חדש בגוגל – Performance Max Campaigns – זמין עכשיו לכל המפרסמים ברחבי העולם

סוג הקמפיין, שהיה זמין עד כה רק למפרסמים נבחרים בגרסאת "בטא" נפתח למפרסמים בכל העולם, ומציע לחנויות ועסקים מקומיים אפשרות להפעיל קמפיינים מקומיים בערוצים כמו YouTube, חיפוש ו-Discover, דבר שהם לא היו מסוגלים לעשות קודם לכן.

בשנה הבאה סוג קמפיין זה יחליף קמפיינים מקומיים וקמפיינים חכמים של קניות, שלא יהיו זמינים יותר למפרסמים.

בחודשים הקרובים יקבלו קמעונאים עם פיד של מלאי מקומי פורמטים חדשים של מודעות חיפוש ומודעות מפות המופעלות על ידי המוצרים שלהם.

להודעה של גוגל בנושא הכוללת משאבים, מדריכים ודוגמאות: https://blog.google/products/ads-commerce/performance-max/

פורמט חדש למודעות ברשת אאוטבריין – Native Awareness+

מדובר במודעה ורטיקלית ענקית המופיעה באמצע כתבה במכשירים ניידים.

אפשר לעלות עם מודעת וידאו, מודעה עם תמונה סטטית או.. שימו לב: מודעת סושיאל (למשוך מודעה מפייסבוק/טיקטוק/אינסטגרם/טוויטר).

ראו דוגמא מצורפת וגם מגוון דוגמאות שעלו לייב בחול כאן: https://demo.polar.me/

למי זה טוב?

קמפיין AWARENESS שרוצים ניראות משמעותית ופרימיומית בפאבלישרים המובילים בישראל

למה זה טוב?

• מודעה יחידה ובולטת.
•שיעורי הקלקה גבוהים – פי 4 לעומת מודעה רגילה (לפי קמפיינים שרצים בחו"ל)
• חדשנות מוצרית – לא קיים כלי כזה בישראל
• הרחבת ריץ' לסושיאל – ניתן לשלוח לינק של קמפיין סושיאל (פייסבוק/אינסטגרם/טיקטוק) והמודעה תופיע AS IS ברשת הפתוחה לקהלים חדשים / נוספים
איפה?
בשלב הטסט יופיע בMAKO, N12, ישראל היום, וואלה, מעריב וביז פורטל.
כמה עולה?
בשלב הבטא, יתומחר ב-CPM של 25 ש"ח
מתי?
ניתן לעלות כבר היום, דרך התמיכה ובתקציב מינימלי של 10,000 ש"ח לקמפיין.
לינק לכל הפורמטים של המודעות >
https://www.outbrain.com/ad-gallery/

תודה לאילן הבר על המידע הזה.

שינויים באופן יצירת ניסויים בגוגל אדס

מעכשיו לא נצטרך להקים קמפיין כטיוטה בכדי לבצע ניסוי, אלא לגשת לעמוד הניסויים בתוך המערכת ולהקים הכל משם.

ברגע שנקים ניסוי חדש המערכת תתן לנו לבחור בין 3 אופציות:

✅ אופטימזציה של מודעות טקסט שונות

✅ ניסוי על סרטונים

✅ ניסוי בהתאמה אישית שבו נוכל לבחור אם אנחנו מעוניינים בניסוי ברשת המדיה או ברשת החיפוש ולהגדיר את המאפיינים שאנחנו רוצים לבדוק

ההודעה של גוגל בנושא:

והממשק ממנו בוחרים את סוג הניסוי:

תודה לאריק טמפלהוף גם על העדכון הזה.

וכמה ידיעות בקצרה לסיום

  • לינקדאין מייצרת חיבור ישיר בין מערכת הtalent solutions – recruiter לבין מערכת הפרסום שלה וזאת על ידי מתן אפשרות ניהול לדפי נחיתה של מעסיקים דרך מנהל הקמפיינים, והקמה של קמפיינים לגיוס עובדים דרך מנהל המודעות. קליק למידע נוסף בנושא.
    תודה לזיו שיינפלד על העדכון הזה.
  • גוגל מרחיבה את האינטגרציות שלה לאתרי קניות ותכלול מעכשיו גם את BigCommerce
  • טלגרם הצטרפה לשוק הפרסום והוציאה מערכת פרסום משלה, אבל.. ללא קישורים יוצאים!
    כל הפרטים כאן: https://promote.telegram.org/getting-started
    (תודה לדן קבקוב על העדכון הזה)
  • עדכון גרסה לfacebook ads manager וגרסא חדשה ל Google ads editor
  • באג במערכת הפרסום של גוגל אדס גרם למחירי הקליקים להרקיע שחקים בסופ"ש הראשון של נובמבר. מפרסמים שזכאים להחזר כבר קיבלו על כך הודעה

Posted on 18 בנובמבר 2021 in כללי

Share the Story

Leave a reply

Back to Top