חדשות הפרסום באינטרנט – אוקטובר 2020

לסרטון הוידאו של המהדורה: https://youtu.be/txWb0UZl3s4

אינסטגרם שופינג – זמין מהשבוע גם בישראל!

החל מאתמול באופן רשמי – אפשרות תיוג מוצרים באינסטגרם זמינה גם לדפים בישראל, וזאת על ידי חיבור דף וקטלוג מוצרים מפייסבוק.

אינסטגרם שיתפה את הידיעה שהתרפסמה אתמול באתרי החדשות הגדולים בישראל, ויום קודם אצלנו בקבוצה, ויש גם קישור למדריך צעד-אחר-צעד של אינסטגרם לבדיקה האם האפשרות פתוחה לחשבונכם וישום האופציה במידה וכן: https://business.instagram.com/shopping/setup/?igb_blog_new_commerce_eligibility

בהצלחה!

החל מאמצע החודש הנוכחי (אוקטובר): מודעות חינם למוצרים בגוגל יוצגו בכל העולם.

הניסוי אשר החל בחודש אפריל בהצגת מודעות שופינג חינם לסוחרים בארה"ב, יורחב ליתר המדינות בעולם החל מאמצע החודש.

התוכנית פתוחה כיום למשתמשים חדשים ב-Merchant Center שמעוניינים להצטרף אליה, ללא צורך בחשבון Google Ads. עם זאת, גוגל שואפים לשפר את תהליך ההצטרפות באופן משמעותי במהלך החודשים הקרובים. אפשר להצטרף לתוכנית הפלטפורמות השונות של Google במהלך ההרשמה ל-Merchant Center ולהתחיל ליצור פיד מוצרים.

ככה נראה דיווח התוצאות הנוגע לחשיפות חינם בגוגל:


ההודעה של גוגל בנושא הכוללת מידע על מה שצריך לעשות כדי לזכות בחשיפה חינם:

https://support.google.com/merchants/answer/9838672?hl=iw

ידיעה נוספת: https://searchengineland.com/google-shopping-now-free-globally-341348

פייסבוק מוותרת על חוק ה 20% טקסט בתמונה של ממודעה

במהלך די מפתיע – הסירה פייסבוק לפני כ-3 שבועות את המגבלה של פחות מ20% טקסט בתמונות של מודעות, והפכה את הכלי לבדיקת 20% טקסט ללא זמין. מסמכי העזרה של פייסבוק עדיין טוענים כי תמונות עם פחות מ20% עובדות יותר טוב, אבל לא מדובר במגבלה מכוונת.

חדש בלינקדאין: רימרקטינג למי שביקר בעמוד החברה בלינקדאין או לחץ על כפתור call to action בעמוד, ורימרקטינג על events

זיו שיינפלד מעדכן ומוסיף: "אחלה דרך ליהנות מרימרקטינג כשידוע שלוקח הרבה כסף וזמן עד שניתן ליהנות מהפיקסל של לינקדאין באתר\דף נחיתה. כחלק מזה שניתן כבר לעשות רימרקטינג לצפיות וידאו ופתיחת ליד פורמס משתפר מאוד מערך הרימרקטינג בלינקדאין"

אני מוסיפה ומעדכנת כי הפיצ'ר עובד מצויין, מוסיף קהל חדש ורלוונטי, ומשפר מאוד את ביצועי הקמפיינים.

ככה נראה ממשק יצירת הקהלים – למי שביקר או לחץ על כפתור בדף הלינקדאין של החברה:

זמין מעכשיו: קהלים מותאמים אישית של גוגל המשלבים בהם קהלי custom affinity and custom intent

המאפיין עליו הכריזה גוגל בשנה שעברה, זמין כעת לכל החשבונות ומאפשר שילובים שונים של שני סוגי הקהלים.

איך עובדים קהלים מותאמים אישית.

כעת לא ניתן יותר ליצור קהלים בעלי זיקה או כוונה מותאמים אישית. כשתגדיר קהל מותאם אישית חדש תהיה לך אפשרות לבנות אותו על סמך:

  1. אנשים עם עניין או כוונת רכישה
  2. אנשים שחיפשו אחר מונחים אלה בנכסי Google (כגון Google.com ו- YouTube).

לאחר מכן תוכל ללחוץ על הקישורים שלמטה כדי להרחיב את המיקוד באמצעות כתובות אתרים, אפליקציות מרשימה ו / או גם סוגי מקומות בהם הם מבקרים כגון חנויות משחקי וידאו או שירותים פיננסיים, גם מתוך רשימה נפתחת.

כך לדוגמה, בצילום המסך הבא תראו כיצד ניתן ליצור קהל המבוסס על אנשים שמשתמשים באפליקציה כמו TikTok או מבקרים במקומות כמו מכללות ואוניברסיטאות או מסעדות צמחוניות כדי להרחיב את הקהל.

בעת בניית קהלים מותאמים אישית יוצגו אומדני חשפיה לקהל שנבנה בעמודה הימנית.

מה קורה עם קהלים מותאמים אישית שכבר בניתם?

כל כוונה מותאמת אישית קיימת או קהלים בעלי תחום עניין מותאם אישית שיש לך יועברו אוטומטית לקהלים מותאמים אישית.
חשוב לציין

שההרחבות של כתובות אתרים, אפליקציות ומקומות הן למעשה הרחבות ולא חידודים – אלה פקודות OR ולא פקודות AND.

לידיעת המקור:https://searchengineland.com/google-custom-audiences-combo-of-custom-affinity-custom-intent-audiences-now-live-340620

להודעה הרשמית של גוגל בנושא:https://support.google.com/google-ads/answer/10075331

חדש בגוגל טאג מנג'ר: מעכשיו אפשר לייצא רק חלקים מקונטיינר

דביר פינצ'בסקי מעדכן – כי המאפיין לו חיכינו זמן רב, זמין מעכשיו בגוגל טאג מנג'ר, ומאפשר לייצר אלמנטים נבחרים מקונטיינר ולא את הקונטיינר כולו. ייצוא חלקים מקונטיינר אפשרי דרך ממשק האדמין של הטאג מנג'ר, ובחירת ייצוא קונטיינר. לאחר הבחירה תוכלו לסמן אילו חלקים בקונטיינר אתם רוצים לייצא.

לבלוג של סימו אהבה בנושא המסביר כיצד לבצע: https://www.simoahava.com/amp/analytics/partial-container-export-google-tag-manager/

מתכנן הביצועים של גוגל תומך מעכשיו גם בקמפיינים של קניות

באמצעות מתכנן הביצועים לקניות תוכלו:

  • להתאים את הגדרות התקציב והקמפיין כדי להעריך את השפעתם העתידית של השינויים על ביצועים
  • לנהל תקציבים במספר חשבונות ומסעות פרסום
  • לתכנן שינויים עונתיים העונתיות הקרובות בצורה יעילה יותר

לידיעת המקור:https://www.seroundtable.com/google-ads-performance-planner-shopping-campaigns-30093.html

ככה נראה מתכנן הביצועים של גוגל – המרה בקמפיינים של קניות מספקת כמובן צפי לרכישה.

החל מהחודש הבא – תגבה גוגל תוספת מס ותקינה מיוחדת לקמפיינים באוסטריה, תורכיה ואנגליה

שימו לב – התשלום, שמטרתו לכסות את עלויות המיסוי והתקינה של גוגל במדינות אלה, יגבה בנוסף להוצאה הפרסומית באותן מדינות. כך – אם יש לכם תקציב חודשי נתון, כדאי שתחשבו אותו מחדש, ותפחיתו 5% לקמפיינים בתורכיה ואוסטריה, ו2% לקמפיינים באנגליה.

להודעה הרשמית של גוגל בנושא: https://support.google.com/google-ads/answer/9750227

ושני מאפיינים מעניינים שיהיו זמינים בגוגל בהמשך השנה:

1. תובנות מפרסמים בגוגל – נכנסו עכשיו לבטא ויהיו זמינות לכולם בעתיד

גוגל הודיעה על השקת מערכת תובנות חדשה למפרסמים שתבליט מגמות חיפוש מרכזיות בנישה שלך כדי לעזור לך לקבל החלטות מושכלות יותר לגבי מיקוד ואאוטריץ'.

"למשל, מנהל קמפיינים של חנות מוצרי קמפינג יכול לשים לב במהירות לביקוש הגובר לאוהלים כאשר הצרכנים מתכוננים להרפתקאות נוספות בחיק הטבע. וחברת השכרת נופש עשויה לראות מגמה הולכת וגוברת לבקתות. חקור מגמות אלה כדי לחשוף הזדמנויות לקטגוריות שכבר אתה מקדם בהן. את מסעות הפרסום שלך – כמו גם עבור אזורים חדשים וקשורים שאתה יכול להשתמש בהם."

מידע זה עשוי להציג הזדמנויות חדשות שלא שקלת, ומאפשר לך לנצל את השינויים העיקריים בשוק.

נתוני המגמות יכללו הזדמנויות צמיחה במונחי חיפוש, יחד עם קטגוריות קשורות, בעוד שהם גם יספקו תובנות גיאוגרפיות למיקוד שלך. להודעה של גוגל בנושא: https://blog.google/products/ads-commerce/advertising-week-announcements/

קמפיינים אוטומטיים של מקסימום ביצועים – Automated Performance Max Campaigns

ביצועי מקסימום הם סוג הקמפיין האוטומטי החדש ביותר של גוגל. שלא כמו אפשרויות אוטומטיות אחרות – ביצועי מקסימום פועלים בכל המלאי. מודעות קמפיין ביצועי מקסימום יהיו כשירות להצגה ברשת המדיה, ב- YouTube, ב- Gmail, ב- Discover, בחיפוש וכו ' ונועדו להשלים קמפיינים רגילים לרשת החיפוש.

מודעות של שותפי חיפוש וחיפוש בסוג זה של קמפיין אינן מבוססות על מילות מפתח והן מוצגות באמצעות מודעות חיפוש דינמיות.

בדומה לסוגי הקמפיינים האוטומטיים האחרים, המפרסמים יספקו נכסים ותמונות ו / או וידאו, ומערכות הלמידה החישובית של גוגל יגישו באופן אוטומטי את המודעות הרספונסיביות בערוצים ההם ויציעו הצעות מחיר אוטומטיות על סמך היעד שהמפרסם מגדיר.

הרעיון הוא להקים קמפיין אחד שיגיע לכלל הנכסים שבבעלות Google במקום ליצור מודעות מיוחדות לערוצים ספציפיים.

מפרסמים יוכלו לספק כמה תשומות ידניות שיעזרו ליידע את האלגוריתמים של למידת המכונה על ידי ציון קהלים הסבירים ביותר להמיר ושימוש בכללי ערך המרה כדי לציין אילו המרות הן החשובות ביותר לעסק.

לידיעת המקור:https://searchengineland.com/google-ads-intros-automated-insights-performance-max-campaigns-to-release-video-action-out-of-beta-341584

Posted on 12 באוקטובר 2020 in כללי, פרסום באינטרנט, פרסום בגוגל, פרסום בלינקדאין

Share the Story

Leave a reply

Back to Top