חדשות הפרסום באינטרנט – אוקטובר 2021

חודש אוקטובר עומד להסתיים, ולקראת "חגי הקניות" העומדים לפנינו – קבלו עדכון חדשות שיסגור אתכם על כל החידושים שכדאי לכם לדעת לטובת ניצול טוב יותר של תקציבי הפרסום שלכם.

לסרטון המהדורה ביוטיוב: https://youtu.be/CXwUTnLAVbk

להאזנה כפודקאסט: https://anchor.fm/michal-moreno/episodes/—2021-e1958tr

מעכשיו בפייסבוק – הרחבת קהל אינה אפשרות בחירה, היא מופעלת אוטומטית לכל הקמפיינים

יניב גרייזס שיתף את צילום המסך הזה:

ובו הודעה של פייסבוק כי מעכשיו בפועל – בקמפיינים של המרות, ערך המרה, או אירועים באפליקציה – כל הקהלים יורחבו כדי למצוא קהלים נוספים שעשויים להמיר.

המסקנה המתבקשת היא כי מעתה על מנת לטייב קהל בפייסבוק – צריך יהיה להחריג קהל שאינו רלוונטי לדעתכם.

מי אמר "כמו בגוגל" ולא קיבל? 🙂

חדש בלינקדאין: טירגוט לפי גובה הכנסה שנתית של חברה

אני מכירה כמה וכמה לקוחות שיהיו מאוד מרוצים מהעדכון הזה 🙂

תודה לזיו שיינפלד שעדכן ושיתף את האפשרויות הקיימות בלינקדאין לבחירה:

הכירו את דוח התקציב (הויזואלי) החדש של גוגל אדס

שכחתם מתי ביצעתם שינויים בתקציב של קמפיין? רוצים לדעת כיצד שינוי בתקציב ישפיע על ביצוע יהקמפיין?

מוזמנים לעמוד על תקציב של קמפיין, להקליק ע ל"דוח תקציב" ולקבל את הפירוט המלא.

דוח חדש זה יכול לסייע להבין כיצד עריכת תקציב יכולה להשפיע על מגבלות ההוצאה של הקמפיין, כיצד שינויים בעבר בתקציב היומי הממוצע יכולים להשפיע על גבולות הביצועים וההוצאות, וכמה אתם צפויים בסוף החודש.

דוח התקציב מציג הוצאה יומית, תקרת ההוצאה החודשית של מסע הפרסום שלך (קו אפור מוצק), תחזית ההוצאה החודשית שלך (קו כחול מנוקד), עלות עד היום (קו כחול מלא) וכל שינויי התקציב שביצעת במהלך החודש הספציפי הזה.

האזור הכחול המוצל מראה את מרווחי החיזוי להוצאה המצטברת בפועל בכל יום עתידי.

שינויים בתקציב היומי הממוצע שלך מיוצגים על ידי סמלים של חצים בימים בהם התקציב השתנה ותוכל לרחף מעל החצים כדי לראות את שינויי התקציב.

https://support.google.com/google-ads/answer/11202082?hl=iw

הפלייסמנט החדש של פייסבוק – REELS

פייסבוק מביאה את REELS מאינסטגרם לניוזפיד של פייסבוק, ועמו גם פלייסמנטים חדשים לפרסומות בפורמט REELS. למכשירי iOs ואנדרואיד בארה"ב בשלב זה.

ה REELS מקבל מקום יפה בניוזפיד של פייסבוק:

וכפתור נוח ומפתה להעלאה ממכשירים ניידים:

והושקה אפשרות לייצא REELS מאינסטגרם לפייסבוק

להודעה של פייסבוק בנושא:

https://about.fb.com/news/2021/09/launching-reels-on-facebook-us/

עדכונים בהתאמת מילת המפתח הרלוונטית ביותר לכל חיפוש

בחיפושים זהים למילות המפתח שלך: בתחילת השנה, גוגל אמרה למפרסמים כי מילת מפתח בהתאמה מדויקת זהה לשאילתה תמיד תינתן עדיפות, כל עוד היא מתאימה. מעכשיו, גם התאמה רחבה והתאמה לביטוי יעקבו אחר אותה התנהגות.

הדוגמא של גוגל בנושא: "נניח שמישהו מחפש 'משלוח סושי קרוב אלי', ויש לך את מילות המפתח בהתאמה רחבה משלוח סושי ו'משלוח סושי קרוב אלי'. לפני עדכון זה, שתי מילות המפתח האלה היו כשירות להצגה. כעת, מילת המפתח 'משלוח סושי קרוב אלי' מועדפת מכיוון שהיא זהה למונח החיפוש. שים לב שאם יש לך מילת מפתח בהתאמה מדויקת וזהה לשאילתה, היא עדיין תתועדף על פני מילת המפתח בהתאמה רחבה. "

כאשר חיפוש אינו זהה לאף אחת ממילות המפתח שלך:

בעבר, כאשר היו לך מספר מילות מפתח שהיו כשירות להתאים ואף אחת מהן לא הייתה זהה לחיפוש, דירוג המודעה שלך קבע איזו מילת מפתח מוצגת. כעת, גוגל בוחנים אותות רלוונטיות בנוסף לדירוג המודעה כאשר הם קובעים איזו מילת מפתח נבחרה. הרלוונטיות נקבעת על ידי בחינת המשמעות של מונח החיפוש, המשמעות של כל מילות המפתח בקבוצת המודעות ודפי הנחיתה בתוך קבוצת המודעות.

שינוי זה מדגיש את הצורך ברלוונטיות בין מילות המפתח בקבוצת מודעות, ובהבנייה של קבוצות מודעות סביב הקשר אחד או כוונה אחת.

חדש בפייסבוק: Call extention ads – תוסף שיחה שמציג מספר טלפון לחיוג בדף הנחיתה

תיבת בחירה חדשה נוספה לתהליך יצירת מודעה בפייסבוק אדס – בה ניתן לבחור להציג תוסף שיחה. סימון התיבה, יוצר אייפריים עם מספר טלפון להקלקה בדף הנחיתה שנפתח בדפדפן של פייסבוק.

ככה זה נראה:

מתוך מסמך העזרה של פייסבוק בנושא:

"תוכל להשתמש בCall extention ads כדי לעודד אנשים להתקשר לעסק שלך לבצע הזמנה, לקבל מידע נוסף או לקבוע פגישה. כאשר אתה יוצר Call extention ad, מתחת לאתר שלך מוצג כפתור המעודד אנשים להתקשר לעסק שלך. תוספי שיחות נותנים לאנשים יותר זמן ללמוד על המוצרים או השירותים שלך לפני שהם יוצרים איתך קשר."

https://www.facebook.com/business/help/753973205286415?id=321748993000756

תודה לאוראל שרבטוב על הגילוי וצילום המסך.

שינוי דף תוצאות החיפוש של גוגל במכשירים ניידים כך שהגלילה תמשיך ללא מעברי דף

לפי ההודעה של גוגל בנושא, השינוי מתחיל לחיפושים באנגלית בארה"ב, ויתגלגל לכל העולם בהמשך.

תודה ליואב שביט על העדכון הזה.

גוגל מעלים הילוך על מודעות החיפוש הרספונסיביות ‏ובהמשך השנה יסגרו את האפשרות ליצור מודעות טקסט מורחבות גם באדיטור

בהמשך להודעה של גוגל כי החל מה30 ליוני 2021 לא יאפשרו ליצור מודעות טקסט מורחבות לרשת החיפוש אלא רק מודעות רספונסיביות – קיבלנו עדכון כי השינוי יחול גם על האדיטור וגם על הממשק.

תודה לרן לובינסקי על העדכון הזה.

חדש בפייסבוק: כפתור 'אופטימיזציה' חדש שמציג לכם המלצות לשיפור הקמפיין.

בעקבות גוגל כך גם פייסבוק – מתחילים להציג המלצות לטיוב קמפיינים. ההגעה אל ההמלצות מכפתור opttimize שבמנהל המודעות:

תודה לשמוליק חזן על העדכון הזה.

אימות זהות מפרסם בגוגל יוצא לדרך בשבוע הקרוב

מה25 לאוקטובר גוגל יחשפו את פרטי הפרסום של מודעות

אלו חלק מהנתונים שיהיו גלויים, בקצרה:

  • היסטוריית השינויים של שם המפרסם
  • קריאייטיבים של מודעות
  • מודעות שהוסרו או חשבונות שהושעו מסיבות משפטיות או מסיבות הקשורות למדיניות
  • פרטים ליצירת קשר עם העסק
  • תאריכים ומיקומים שבהם הוצגו מודעות

תודה לדביר פינצ'בסקי על העדכון הזה.

גוגל מציגים: optimised targeting – ברשת הדיספליי

בגדול מה שזה אומר הוא שהרחת הטירגוט שהיתה עד כה אפשרית בקמפיינים של דיספליי היא מעתה תכונת "מיקוד מותאם" שהיתה קיימת בקמפיינים חכמים של דיספליי.


החל מינואר 2022:

  • קמפיינים רגילים לרשת המדיה המשתמשים בהרחבת מיקוד יעודכנו לשימוש במיקוד מותאם. אם אינך רוצה שהקמפיינים האלה ישתמשו במיקוד מותאם, כבה את הרחבת המיקוד בקמפיינים לפני ינואר 2022.

עוד על הנושא: https://support.google.com/google-ads/answer/10537509

חדש בגוגל אדס: כלי מסייע לייבוא המרות אופליין

https://ocihelper.withgoogle.com/

המרות לא מקוונות הן המרות המתרחשות באתר הלקוח אחרי ההמרה הראשונה, והייבוא שלהן מאפשר למפרסמים לדעת אילו קליקים הפכו בסופו של דבר למכירה / לקוח משלם או כל שלב אחר בתהליך ההבשלה של לקוח.

ייבוא ​​ההמרות הלא מקוונות מאפשר למדוד את מה שקורה בעולם הלא מקוון לאחר שהמודעה שלך מביאה לחיצה או שיחה לעסק שלך, ולאחר מכן השתמש בנתונים אלה כדי למצוא הפניות דומות באיכות גבוהה.

להודעה של גוגל בנושא:

https://support.google.com/google-ads/answer/11195197?hl=iw

מעכשיו ביוטיוב: Video Action Campaigns זמין מעכשיו גם בטלוויזיות מחוברות CTV

מה זה אומר? כאשר הצופים רואים קמפיין של פעולות וידאו / Video Action Campaigns בטלוויזיה שלהם, הם מוזמנים דרך כתובת אתר בתחתית המסך להמשיך לרכוש באתר המותג מהמחשב השולחני או מהמכשיר הנייד שלהם, וזאת מבלי להפריע לתהליך הצפייה של המשתמשים.

https://blog.google/products/ads-commerce/expanding-video-action-campaigns-to-ctv/

עדכון בתוספי מודעות בגוגל – כמה תוספים יקבלו שדרוג בקרוב ויכילו מספר פיצ׳רים חדשים – בעיקר האפשרות להשהות תוספים

שימו לב כי השדרוג מתבצע אוטומטית.

בנוסף אלו הם כמה מהתכונות שהוצאו משימוש במסגרת שדרוג התוספים:
✅העדפת מכשיר לנייד
✅ שעת ההתחלה והסיום בתוספי שיחה
✅ תזמוני הצגת מודעות בתוספי אפליקציות
✅ שעת ההתחלה והסיום ותזמון הצגת מודעות בתוספי מחיר ובתוספי מידע מובנים

נתונים סטטיסטיים היסטוריים של תוספים ששודרגו יהיו זמינים בדף הדוחות עד אוגוסט 2022.

לפרטים נוספים: https://support.google.com/google-ads/answer/10514212

תודה לאריק טמפלהוף על העדכון הזה

פייסבוק מתנצלת על התקלה בהספקת שירותי החברה ב-4 באוקטובר ומציגה כלי לצפייה במצב הזמינות של שירותי החברה

https://status.fb.com/

תודה לאופיר קנלשטיין על העדכון הזה.

כמה חידושים בפלטפורמת הפרסום של מיקרוסופט (בינג):

  1. ציון אופטימיזציה לקמפיינים – בדומה למאפיין של גוגל, כעת גם במיקרוסופט אפשר לראות את ציון האופטימיזציה של הקמפיין או החשבון, וזאת במסך ההמלצות.
    https://about.ads.microsoft.com/en-us/blog/post/september-2021/leverage-optimization-score-to-help-guide-your-account-management
  2. הצהרה על הגבלת אחריות -Disclaimer תופיע במודעות לתחומים בעל דרישות רגולציה כמו רכב, שירותים פיננסיים או בריאות ואיכות חיים. שים לב שעליך ליצור קמפיינים חדשים לגמרי כדי להשתמש בהצהרות במודעות, והן מופעלות רק ברמת הקמפיין. תמונה להמחשה:
  3. ערעור על דחיית מוצרים – ישירת מהמרצ'נט סנטר של מיקרוסופט
  4. מודעות וידאו ברשת הקהל של מיקרוסופט הכוללת את חדשות מיקרוסופט ו MSN
    https://about.ads.microsoft.com/en-us/blog/post/september-2021/video-ads-and-other-key-product-updates-for-september

Posted on 21 באוקטובר 2021 in כללי

Share the Story

Leave a reply

Back to Top
Open chat
איך אפשר לעזור?
שלום, אנחנו כאן כדי לעזור!
לקבלת מידע נוסף לחצו על הכפתור >>>