גוגל אדס מוסיפה: שיפורי וידאו אוטומטיים לקמפייני pmax מנהלי קמפיינים שהבחינו במאפיין החדש מדווחים שהאופט-אין הוא אוטומטי. אם יש לכם קמפייני פימקס, שימו לב לבקש החרגה או לבדוק את המדיה בקמפיינים. https://searchengineland.com/google-ads-video-enhancement-performance-max-446874?fbclid=IwY2xjawF5od9leHRuA2FlbQIxMQABHQBAWqNM406W_6JOf18azuetxZym-qovKAGyOYRU5Qlme3UBFkdPwpU21A_aem_zEqLf6v8IcWx3_A91qTkHA טיקטוק מציגה: 5 כלי פרסום חדשים טיקטוק ממצבת את עצמה כיותר מסתם פלטפורמת בידור, ומדגישה את תפקידה בהנעת פעולות ורכישות של הצרכנים עו כלים חדשים אלה: כלי 1 - Smart+: כלי פרסום אוטומטי לביצועים המייעל טירגוט, בידינג ובחירת קריאייטיב. כלי 2 - GMV Max: אוטומציה ליצירת קמפיינים של TikTok Shop שמטרתה לעזור לסוחרים להגדיל את ערך הסחורה הגולמי שלהם. כלי 3 - Out of phone: Retail: פתרון פרסום דיגיטלי בחנות המציג תוכן של טיקטוק בחנויות פיזיות. כלי 4 - Conversion Lift Studies (CLS): מודד את ההשפעה העסקית של טיקטוק מעבר לייחוס הקליק האחרון. זמין לעסקים בכל הגדלים. כלי 5 - Privacy-Enhancing Technologies (PETs): אינטגרציות עם ספקי צד שלישי כדי להציע אמצעי כלי פרטיות מתקדמים למפרסמים המשתמשים בנתונים של צד ראשון. https://newsroom.tiktok.com/en-us/tiktok-is-building-for-the-future-with-smart-plus https://www.facebook.com/groups/GAPIsrael/posts/9576887939002253/ בקרוב בטיקטוק: שילוב מודעות 'קנה עם Prime' שיאפשרו רכישת מוצרים מאמזון ישירות באפליקציית טיקטוק, כולל הערכות זמן משלוח בזמן אמת גולשי טיקטוק אוהבים לקנות את המוצרים שהם רואים, וממש בקרוב זה יקרה הרבה יותר בקלות. זאת -בהמשך להודעה של טיקטוק תוכניות לאפשר למוכרי 'Buy with prime' להשיק קמפיינים של פלטפורמת הביקוש של אמזון / Amazon DSP. קידומים ממומנים אלה ישלבו נתונים מהמוצרים שלהם באמזון עם אותות מאתר האינטרנט שלהם. המשמעות הרחבה יותר היא שקמעונאי אמזון יוכלו למכור מוצרים ללקוחות באמצעות מודעות באלפי אפליקציות ואתרי צד שלישי, כולל טיקטוק. הפרסום שיוצג - יכלול כאמור מידע לגבי מועד המשלוח הצפוי לאותו משתמש, מידע אשר יגביר את יחס ההמרה לרכישה בפועל. https://thred.com/tech/tiktok-seals-deal-with-amazon-to-make-in-app-shopping-even-easier/ טיקטוק מציעה: מעקב משופר של מכירות בחנות המעקב המשופר מתאפשר - באמצעות חברת InMarket. תהליך מעקב ההמרות של InMarket משתמש במגוון נקודות מגע למדידה מדויקת יותר של ביקורים בחנות. זה מספק יותר נתונים למותגים להמשיך ולהבין כיצד המבצעים המקוונים שלהם מובילים למכירות בחנות. https://www.socialmediatoday.com/news/tiktok-offers-improved-in-store-sales-tracking/729777/ גוגל אדס לא תציג מודעות ב parked domains עבור חשבונות פרסום חדשים החל מאוקטובר עדכון זה מאפשר למפרסמים להימנע מבזבוז תקציב על מיקומי מודעות בעלי ערך נמוך, ומבטיח שמודעות מוצגות באתרים שמתאימים טוב יותר לקהל היעד ומסר המותג של המפרסם. מפרסמים שרוצים להציג מודעות בדומיינים חונים יכולים להצטרף על ידי ניווט להגדרות התאמת תוכן ב-Google Ads. GMV Max: אוטומציה ליצירת קמפיינים של TikTok Shop שמטרתה לעזור לסוחרים להגדיל את ערך הסחורה הגולמי שלהם

כתיבת תגובה

Open chat
איך אפשר לעזור?
שלום, אנחנו כאן כדי לעזור!
לקבלת מידע נוסף לחצו על הכפתור >>>