Kryon systems

חברת Kryon systems עוסקת בתחום של Robotic process automation ומשווקת פתרונות אוטומציה רובוטית לתהליכים בעסקים גדולים ובינוניים ברחבי העולם. במסגרת הפעילות – ניהול כל תקציבי הפרסום של החברה לחשבונות ייעודיים (ABM) ברחבי העולם במדיות השונות, מתוך האתגר של הנבת לידים כמה שיותר רלוונטיים, מתוך חשבונות מטורגטים, ואשר יהפכו בהמשך למכירות. הפעילות כוללת: ניהול תקציבי פרסום…

Read More →

Octopai

חברת Octopai עוסקת בתחום automated metadata management ומשווקת פתרון ביג דאטה לחברות ברחבי העולם. במסגרת הפעילות – ניהול כל תקציבי הפרסום של החברה ללקוחות פוטנציאליים ברחבי העולם במגוון גדול של מדיות, מתוך האתגר של הנבת לידים כמה שיותר רלוונטיים, ואשר יהפכו בהמשך למכירות. הפעילות כוללת: ניהול תקציבי פרסום במדיות השונות של גוגל, פייסבוק, לינקדאין, quora,…

Read More →

Hanita Lenses

חברת Hanita Lenses עוסקת בייצור שתלים תוך-עיניים לניתוחי קטרקט, ומשווקת מוצריה לרופאים, קליניקות ובתי חולים ברחבי העולם. במסגרת הפעילות – ניהול כל תקציבי הפרסום של החברה ללקוחות פוטנציאליים ברחבי העולם במגוון מדיות, מתוך האתגר של יצירת לידים מלקוחות B2B רלוונטיים, אשר אינם צרכני קצה, ואשר יהפכו בהמשך למכירות. הפעילות כוללת: ניהול תקציבי פרסום במדיות השונות…

Read More →

Lumenis

חברת Lumenis מייצרת מכשור רפואי מתקדם לרופאים ולעוסקים במקצועות האסתטיתקה, ומשווקת לחברות ובעלי מקצוע ברחבי העולם. במסגרת הפעילות – ניהול כל תקציבי הפרסום של החברה ללקוחות פוטנציאליים ברחבי העולם במגוון גדול של מדיות, מתוך האתגר של יצירת לידים מבעלי מקצוע רלוונטיים (ולא מהקהל הרחב), ואשר יהפכו בהמשך למכירות. הפעילות כוללת: ניהול תקציבי פרסום במדיות השונות…

Read More →

CoolAutomation

קול בקרה היא חברת בת של קול עיצוב אויר, המייצרת בישראל בקרים מתקדמים למיזוג אויר ובית חכם. מטרתו של הפרוייקט הנה יצירת פניות עסקיות (לידים), ממקצוענים בתחום מיזוג האויר באזורים שונים ברחבי העולם. האמצעים בהם אנו פועלים בפרוייקט: שיווק במדיה חברתית: יוטיוב, פייסבוק, לינקדאין וטוויטר ניהול פרסום במגוון פלטפורמות PPC: פייסבוק, גוגל, אאוטבריין ולינקדאין ניטור…

Read More →

Tufin

ניהול כל תקציבי הפרסום אונליין עבור חברת תופין המספקת פלטפורמה לניהול רשתות אבטחת מידע. לקוחות החברה הם ארגונים ברחבי העולם (אנטרפרייז) בשלבים שונים של מחזור הקנייה, כאשר האתגר בפרוייקט זה הוא להתאים את המסר לקהל היעד בהתאם לתפקיד, לחברה ולשלב בתהליך קבלת ההחלטה. הפעילות מבוצעת באופן משולב בין המדיות השונות של לינקדאין, פייסבוק, גוגל ואחרות,…

Read More →

Back to Top