חדשות הפרסום באינטרנט – דצמבר 2019

להאזנה / צפייה בסרטון הוידאו של המהדורה: https://www.youtube.com/watch?v=wLizeeDGFd4

שלום חברים,

חודש דצמבר מגיע לסיומו, תקופת חגים בעיצומה, ואני כאן עם המהדורה האחרונה של חדשות הפרסום באינטרנט לשנת 2020.

כיאה לתקופת החגים – לא עלו הרבה עדכונים למערכות הפרסום בחודש האחרון, אבל מה שיש – מאוד מעניין.

אז קדימה – מבלי לבזבז את זמנכם ניגש ישר ולעניין:

כלים חדשים לעריכת סטורי ממומן בפייסבוק

אופיר קנלשטיין איתר ושיתף אתנו כמה כלים חדשים ומרגשים לעריכה של מודעות סטורי בפייסבוק. במסגרת הכלים, אפשר לבחור מתוך 12 תבניות שונות ולבצע את העריכות הבאות של כל תבנית:

  • הוספת כותרת + טקסט בצבעים וגופנים שונים
  • שינוי צבע רקע
  • הוספת מוזיקה מתוך מאגר של מנגינות
  • הוספת אפקטים של קריאה לפעולה
  • מחיקה של הרקע של התמונה ( Background Eraser)

כמה הערות:

  • לוקח יחסית הרבה זמן לכל עריכה כזו כולל זמן עיבוד של המערכת
  • יש תמיכה מוגבלת בעברית למשל סימני קריאה ושאלה צריך לרשום בתחילת המשפט כדי שיוצגו בסוף המשפט.

ככה נראה ממשק העריכה – למחיקת רקע של תמונה:

למתן צבע רקע אחר במקום זה שמחקנו:

לבחירת טמפלט:

ולפניכם התוצאה – קליק לסרטון המחשה של הסטורי שנוצר בדוגמא זאת.

פייסבוק מציגה 3 כלי דיווח חדשים:

  1. דיווח בין חשבונות – Cross Account Reporting יאפשר לכם לראות מידע מכמה חשבונות מודעות במקום אחד. סוגי המידע שניתן לראות: ריץ', חשיפות והמרות.
  2. מדדים מותאמים אישית – Custom Metricsיאפשר לכם לבנות מטריקות משלכם בהתאם לנתונים שאתם רוצים לראות. במטריקות המותאמות אישית שלכם ניתן יהיה לבנות פעם אחת ולהשתמש בכמה חשבונות.
  3. דיווח מסלול המרה – Conversion Path Reportingמסלולי ההמרה שהושקו מוקדם יותר השנה מקבלים עכשיו דו"ח משלהם אשר יציג את נקודות המפגש של הלקוח עם המותג והמסר לפני ביצוע המרה, ולזהות את מסלולי ההמרה הנפוצים ביותר בקמפיינים שלהם.

קישור לידיעה המקורית בנושא.

חידושים בכלי לתכנון מילות המפתח של גוגל

אסף טרפיקנט מעדכן על פי'צר חדש ב Keyword Planner שמאפשר לייצר כמה פרוייקטי מחקר מילים, לשמור ואפילו לשתף עם אחרים.

בצילום המסך הבא תוכלו לראות את המאפיין החדש ובו רשימה של תכניות מילות מפתח – פרטיות או משותפות.


איתור אוטומטי של אתרי חדשות בגוגל ניוז

ליאת לנג מעדכנת כי גוגל כבר לא מבקשים שתגישו אתר לצורך הכללה בגוגל ניוז, ומצהירים כי אם האתר שלכם יהיה בנוי כמו שצריך – הם כבר ימצאו אותו. קליק להודעה הרשמית של גוגל בנושא המפרטת כיצד תוודאו שאתר החדשות שלכם מוכן לגילוי על ידי גוגל.

פייסבוק מאפשרים ליצור ניסוי A/B על ידי שכפול קמפיין

מסוג המאפיינים שגורמים לך לחשוב "איך יכול להיות שזה לא היה קיים קודם". קובי נעים איתר – וצילם מסך לתהליך שיעשה את ניסויי ה a/b שלכם בפייסבוק להרבה יותר פשוטים וקלים, ככה זה נראה:

אפשרויות חדשות ב-Creator Studio של פייסבוק

  • אפשרות לראות נתונים על קהל הצופים: איזה עמודים הם אוהבים, תחומי העניין שלהם, גיל ומין.
  • אפשרות לראות נתונים על שימור הקהל (retention): כלומר איך הקהל הגיע לסרטון (פרסום, שיתופים), וכמה זמן הם צופים בסרטונים.
  • ציון הפצה – ציון ההפצה מראה את הביצועים של כל סרטון לפי מדדים החשובים להפצה בפייסבוק. ככל שהציון גבוה יותר, כך הסרטון מופיע באופן אורגני בפידים בפלטפורמה. יש להעביר את העכבר מעל כל ציון כדי לראות פירוט בכרטיס. הציון הוא ביחס לביצועים האופייניים לדף שלך.

תודה לאופיר קנלשטיין גם על העדכון הזה!

בטא חדשה בגוגל שתסביר לכם מה הגורמים לשינוי בקמפיינים של חיפוש – explanations

מטרתו של המאפיין היא לתת למנהלי קמפיינים את היכולת להשוות בין שתי תקופות זמן זהות, ולהבין מה הגורמים לשינויים משמעותיים בקמפיין.כרגע – explanations עובד רק על קמפיינים של חיפוש ורק על בידינג ידני cpc / ecpc .

כך למשל נראה ההסבר בנוגע לסיבות לעלייה של 100% בהוצאה על קמפיין:

קליק למידע הרשמי של גוגל בנושא.

גוגל השיקו דשבורד חדש לגוגל דאטה סטודיו, שיראה לכם את הסטטוס של כל חשבונות-פרסום-מענק במקום אחד

מליאן הורוביץ שיתפה בקבוצה קישור שיאפשר לכם ליישם את הדשבורד על חשבונות המענק שאתם מנהלים. כדי לראות את הדשבורד יש להקליק על הקישור, לאשר את החיבור והדשבורד שלכם מוכן.

הנתונים שתוכלו לראות:

  • מה הסטטוס הנוכחי שלך לגבי מדיניות התוכנית ולקבל הדרכה לגבי העמידה בדרישות
  • באיזו מידה אימצת שיטות מומלצות (על סמך ביצועים מיטביים בין מקבלי מענקים של תוכנית המענקים לעמותות) וצעדים נוספים שניתן לנקוט.

בקרוב בלינקדאין:

1 . שילוב יכולות הטירגוט הגאוגרפי של בינג, שיאפשר למפרסמים בלינקדאין דיוק גיאוגרפי מירבי ברמת הסיכה /רחוב.

2. שדות נוספים חדשים בטפסי לידים, המרגשים שבהם:
לינק לפרופיל מגיש הטופס, הורדת לידים ב bulk או בטווח תאריכים, אפשרות לעריכת טופס קיים(‼️), והוספת סושאיל-פרוף.

כל זה.. ממש בקרוב.
מתוך הודעה שיצאה למנהלי תקציבי פרסום אנטרפרייז.


Posted on 19 בדצמבר 2019 in כללי, פרסום באינטרנט, פרסום בגוגל, פרסום בלינקדאין, פרסום בפייסבוק

Share the Story

Leave a reply

Back to Top
Open chat
איך אפשר לעזור?
שלום, אנחנו כאן כדי לעזור!
לקבלת מידע נוסף לחצו על הכפתור >>>