חדשות הפרסום באינטרנט – יולי 2025

חדשות הפרסום באינטרנט - יולי 2025

אפשרות הפעלת שאלות סינון בקמפייני ליד ג'ן של פייסבוק

מכירים את הטפסי לידים של פייסבוק?
אז לאור כל מכחישי ה"אני לא שלחתי שום טופס"
הגדלנו והכנסנו שאלה שהיא מחייבת את המשתמש לענות
באופן אקטיבי,
אבל מה קורה כשהמשתמש עונה אבל הליד לא מתאים?
נניח ואתם מגייסים מתכנת Python
ודורשים נסיון של שנתיים לפחות
אז יש בפייסבוק טופס עם שאלות התניה.
משהו בסגנון – עם ענית ככה? אתה סבבה.
אם התשובה לא תואמת את דרישות הסף נפרד כידידים, זה לא אנחנו זה אתה.
מה שטוב בזה זה שליד לא נשלח ולא מעסיק את המערכת בלידים לא מתאימים.
אז למי שניגש ל-all tools > instant form
יש סיכוי לא קטן שלא תהייה לכם האופציה של ההתניה המתבקשת.
אבל…אם תייצרו את הטופס דרך המודעה
(מכירים את זה שבאזור של הבחירת טופס מהספריה הוא נותן לכם לייצר טופס? שם תפתח האופציה הזאת
והיא אולי הכלי הכי טוב לטיוב לידים בלייב. (מצ"ב צילום)

ואז זה עובד ככה
שאלה: האם יש לך לפחות שנתיים ניסיון ב־Python?

כן. ממשיך >>

לא. מסך סיום מותאם:

“המשרה דורשת ניסיון קודם בשפת Python.”
למי שרוצה להיות נחמד יכול להוסיף, לך תחפש

בקיצור תעשו שימוש בזה
לידים איכותיים הן מתכון ללקוח מרוצה

תודה לגבי מנשה על המידע וצילום המסך

חדש בקמפיין pmax, מתגלגל כעת לכל החשבונות: אפשרות צפייה במונחי החיפוש

תודה לשמוליק חזן על העדכון.

אצלי בחשבונות הפרסום עדיין לא זמין, אצל חלק מה חברים בקבוצה כבר כן. מהנסיון שלי תוך כמה ימים יגיע לכולנו – שימו לב.

ברגע שיהיה פעיל אצלכם בחשבון, תוכלו לבחור את מונחי החיפוש ולהחריג אותם כמילות מפתח מהקמפיין:


עוד חדש ב PMAX: דיווח ברמת הנכסים פעיל כעת ב-100% מהחשבונות

רוצים להבין איזו תמונה הניבה הכי הרבה המרות? מהי הכותרת היעילה ביותר? המשיכו לקרוא ולמדו כיצד.

כך ניתן לגשת לנתונים:

1️⃣ מצא קמפיין PMax בסקירת הקמפיינים

2️⃣ פתח את התפריט הנפתח של הקמפיינים ולחץ על "קבוצות נכסים"

3️⃣ שנה את התצוגה שלך ל"טבלה" בפינה הימנית העליונה

4️⃣ לחץ על "הצג פרטי נכס" בעמודת הנכסים

5️⃣ בחר מדדים נוספים על ידי שינוי העמודות
(אפשר לראות המרות, שיעור המרה, מחיר להמרה ועוד מטריקות רבות נוספות חדשות)

לידיעת המקור: https://www.linkedin.com/in/maximilian-vom-eyser/

אצלי בחשבונות זמין מהיומיים האחרונים, תאריך הדיווח הראשון לו אני יכולה לראות נתונים הו 18/7.

עכשיו בקמפייני PMAX: חוקי מותג מנוהלים ברמת הקמפיין

אם גם אתם ניסיתם להקים קבוצת נכסים חדשה בקמפיין PMAX וקיבלתם הודעת שגיאה על כך שאי אפשר להכניס לוגו או שם עסק ברמת קבוצת הנכסים – זאת הסיבה: מעכשיו, כל חוקי המותג בקמפייני פימקס ינוהלו בקמת הקמפיין ולא ברמת המודעה.

ככה נראה ממשק עריכת המודעה המעודכן, המפנה לממשק עריכת לוגו ושם עסק ברמת הקמפיין – בחלון הנפתח מימין.

משתמשים באסטרטגיית בידינג tROAS? קבלו את המאפיין שיתן לכם לגלות פוטנציאל נוסף – ללא שינוי האסטרטגיה: 𝗦𝗺𝗮𝗿𝘁 𝗕𝗶𝗱𝗱𝗶𝗻𝗴 𝗲𝘅𝗽𝗹𝗼𝗿𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻

המאפיין מתאים במיוחד למפרסמים בעלי ביצועים גבוהים, ומספק "מרחב תמרון" לקמפיינים יכול להיות משמעותי.

https://support.google.com/google-ads/answer/16294612?hl=en-GB

באיחור של 6 שנים – מטא מציגה מודעות בווטסאפ – בפיד העדכונים, או, כפי שמטא ניסחה זאת "הרחק מהשיחות האישיות שלך"

"המשמעות היא שאם תשתמשו בוואטסאפ רק כדי לשוחח בצ'אט עם חברים ובני משפחה, לא יהיה שום שינוי בחוויית השימוש שלכם", אמרו במטה.

"לעולם לא נמכור או נשתף את מספר הטלפון שלך למפרסמים", מסרה מטא. "ההודעות האישיות, השיחות והקבוצות שאתה נמצא בהן לא ישמשו לקביעת המודעות שאתה עשוי לראות".

גוגל אדס משיקה: ניתוח וידאו מובנה / built-in video analytics

הכלי החדש מספק תמונה אחידה למפרסמים של ביצועי וידאו בכל סוגי הקמפיינים בחשבון.

מפרסמים ימצאו כעת כרטיסייה ייעודית של "סרטונים" תחת הקטע "נכסים". התצוגה החדשה מאגדת את כל נכסי הווידאו מסוגי הקמפיינים השונים – כולל Performance Max (PMax), Demand Gen, GDN עם ​​נכסי וידאו וקמפיינים של וידאו בלבד.

לוח המחוונים החדש מציג:

  • סינון לפי פורמט (כגון Shorts או In-Stream)
  • פירוט לפי נתונים דמוגרפיים של קהל (גיל, מין), מכשירים ועוד
  • מדדי מעורבות לכל נכס וידאו – כמו צפיות, שימור קהל ונקודות נשירה.
  • הצעות לשיפור

לידיעת המקור

חדש בגוגל אדס: דוחות סוג התאמה למונחי חיפוש עבור קמפייני "AI MAX for Search"

משתמשים עם קמפייני AI Max יכולים כעת לפלח את כרטיסיית מילות המפתח שלהם לפי "סוג התאמה של מונחי חיפוש" כדי להציג ביצועים המיוחסים ספציפית ל-AI Max.

ככה זה נראה:

https://searchengineland.com/google-ads-rolls-out-ai-max-search-match-type-457922

תוסף Outbrain Direct Response משופר וחדש ל-Chrome למעקב אחר פיקסלים זמין כעת ב-Chrome Web Store!

להורדה >

https://chromewebstore.google.com/detail/outbrain-direct-response/klcondiebckpchkifddfjhcomjjpgime

תודה לאילן הבר על העדכון

בוצעו שינויים בקמפיינים בגוגל ואתם לא בטוחים כיצד זה קרה? יכול להיות שמישהו הקליק על המלצה במייל

שימו לב: לגוגל אדס יש המצלות שנשלחות לג'ימייל ומאפשרות לשנות את הקמפיין בקליק אחד ישירות מתיבת המייל שלכם.

שימו לב לא להקליק ולעדכן את הלקוחות שלכם בנושא.

החל מהחודש הבא בגוגל אדס: נכסי הודעה בגוגל אדס יופעלו רק עבור מספרי טלפון שעברו אימות

אם אתם רוצים שנכסי ההודעה שלכם ימשיכו לעבוד ללא הפרעה – יש לבצע אימות למספר הטלפון לפני ה1 באוגוסט.

בשעה טובה – גוגל אדס מפסיקה את הצירוף האוטומטי של קמפייני חיפוש לרשת המדיה

תיבת הסימון להכללת רשת המדיה אינה מסומנת כברירת מחדל, אם כי היא עדיין נושאת את התווית "מומלץ".

גוגל אדס עלולה לעצור את חשבון הפרסום שלך עקב הפרות של מנהלים

גוגל יכולה כעת להשהות חשבונות Google Ads בודדים המקושרים לחשבונות ניהול המפרים את מדיניות צד שלישי, בהתאם להנחיות המעודכנות של מרכז העזרה.

למהלך זה השלכות משמעותיות על מפרסמים וסוכנויות כאחד.

מה חדש?

המדיניות המעודכנת של גוגל מבהירה שאם חשבון ניהול (MCC) מפר מדיניות צד שלישי, כל חשבון בודד המקושר לחשבון המנהל עלול להיות מושהה.

כדי לחדש את הצגת המודעות, מפרסמים חייבים לנתק את הקישור של חשבונם מחשבון הניהול המפר.

גוגל תודיע למשתמשים שנפגעו באמצעות התראות בתוך החשבון ובדוא"ל, עם שלבים כיצד להמשיך.

https://searchengineland.com/google-ads-pause-account-manager-violations-456815


פוסטים אחרונים

ארכיונים