חדשות הפרסום באינטרנט – מרץ 2022

לסרטון המהדורה ביוטיוב | להאזנה למהדורה כפודקאסט

מפרסמי קטלוג מוצרים בפייסבוק – הכירו את בדיקת הבריאות החודשית שלכם

יש לכם קטלוג מוצרים בפייסבוק? יופי, כי מעכשיו הם הולכים לבדוק כמה אתם מוכרים כמו שצריך.

״התכנית נועדה לתת מידע, לחנך, ובתקווה גם לעזור לתת ללקוחות שלכם את חווית הקניה הטובה ביותר״

מוכרים יעברו הערכה פעם בחודש, על בסיס איך שהם מצייתים לכללים של פייסבוק כולל לכללי הפרסום והמכירה.

העדכון לא הגיע עדיין לכל המפרסמים.
ככה זה נראה מבפנים:

תודה לדביר פינצ'בסקי ולמליאן הורוביץ על העדכון הזה.

התאריך הסופי למעבר לאנליטיקס 4 לכולם: ה 31 ליולי 2023

גוגל תבטל את Universal Analytics בשנה הבאה, כך הודיעה החברה ביום רביעי האחרון.

נכסי Universal Analytics יפסיקו לעבד התאמות חדשות ב-1 ביולי 2023, ונכסי Universal Analytics 360 יפסיקו לעבד התאמות ב-1 באוקטובר 2023.

נתונים שעובדו בעבר ב-Universal Analytics יאוחסנו במשך שישה חודשים לפחות לאחר תאריכי ההוצאה משימוש המפורטים למעלה.

לפי גוגל, המעבר מבוצע כחלק מהמעבר לעולם ללא קוקיז, והצורך להתמקד במובייל:

"גוגל אנליטיקס 4 (GA4) שונה מקודמו בכך שהוא פועל על פני פלטפורמות, אינו מסתמך על קובצי Cookie ומשתמש במודל נתונים מבוסס אירועים למדידה. זה גם לא מאחסן כתובות IP, מה שיכול לעזור למותגים להישאר בצד הנכון של תקנות הפרטיות"

אם עדיין לא הגדרתם את מאפייני GA4 שלכם, זה הזמן. למרות שיש לנו יותר משנה, קביעת התצורה של GA4 כעת תאפשר לו להתחיל לעקוב אחר המדדים שחשובים לכם, כך שהנתונים ההיסטוריים יהיו שם כשתצטרכו להתייחס אליהם.

ואם לאמר זאת בפשטות: ההמלצה היא להתחיל להטמיע GA4 בנוסף ליוניברסל אנליטיקס הקיים ולצבור שם נתונים בהם תוכלו להשתמש בהמשך.

לידיעת המקור

גוגל עשוייה לדרוש אימות כפול עבור פרופילים עסקיים מסוימים

גוגל עדכנה את מסמכי העזרה שלה כדי לומר שהיא עשויה לדרוש מבעלי כסקים מסויימים לאמת את העסק שלהם בשיטה נוספת.

מדובר באימות של "גוגל מיי ביזנס" בפרופילים עסקיים של גוגל, וזאת על מנת להלחם בספאם הקיים במערכתולמנוע הקמת פרופילים עסקיים מזוייפים שנוצרו באמצעות שיטת אימות אחת בלבד.

לידיעת המקור

חדש בפייסבוק: callouts

שימו לב לצילום המסך הבא ששיתף אתנו אריק טמפלהוף וממחיש איך נראית התוצאה:

אלמוג בן עטר שיתף את צילום המסך הבא – הממחיש כיצד ניתן ליישם בממשק ניהול הפרסום של פייסבוק:

ממשק קהלים חדש בטאבולה

אז מה חדש בממשק הקהלים של -Taboola?

✅ מדידת הריץ' של קהל לפי הקמפיינים השונים

✅ עריכה של הקהלים ממקום אחד

✅אפשרות לפלטר ולקסטם את דוח הקהלים בנתונים נוספים

✅ ביצוע אקסקלוד לקהלים בכמה קמפיינים בקליק אחד

תודה לאריק טמפלהוף על העדכון הזה

חדש בגוגל מרצ'נט סנטר: כותרת קצרה עבור מיקומי מודעות קטנים

כותרות מלאות של מוצרים לרוב נקצצות בחלק מהמודעות, מה שאומר שייתכן שהמשתמשים לא רואים את כל המידע הרלוונטי מהמודעה שלך. כותרות קצרות מספקות לסוחרים דרך חלופית ותמציתית לזהות את המוצרים שלהם, שיכולה לעזור לשפר את שיעורי הקליקים.

המאפיין [short_title] החדש שונה מהמאפיין הקיים [title] בכך שהכותרת הקצרה צריכה להיות תמציתית ומיועדת להופיע ב"חוויות עיון", כמו מסעות פרסום של Discovery ומודעות שופינג ב-Gmail.

דרישות כותרת קצרה. בעוד שגוגל מתירה 1-150 תווים עבור שדה זה, היא ממליצה להשתמש בין 5 ל-65 תווים.

לידיעת המקור

מיקרוסופט אדס משיקה: תיאורים דינמיים למודעות חיפוש דינמיות

התיאורים הדינמיים זמינים עבור מודעות חיפוש דינמיות בשווקים הבאים באופן מיידי: ארצות הברית, קנדה, אנגליה, צרפת וגרמניה. לידיעת המקור.

גוגל מעדכנת ומוסיפה פירוט לסיבות הדחייה של מודעות בגלל איכות יעד המודעה

במסגרת השינויים – יתווספו ההסברים הבאים:

  1. תוכן מקורי לא מספיק 
  2. יעד לא נגיש – לדוגמה, אם האתר שלך הציג את ההודעה "down for maintenance", תקבל הודעת שגיאה זו.
    דוגמא נוספת היא אתרים חסומים למדינת היעד של הפרסום.
  3. יעד לא פעיל – אם האתר שלך מכיל "http" או קוד שגיאה של שרת תתקבל הודעה זו.
    סיבות רלוונטיות נוספות להודעה זאת הן: אם האתר שלך מחזיר שגיאת אימות, או אם האתר שלך לא עובד על דפדפנים או מכשירים נפוצים.

לידיעת המקור

בינתיים בארה"ב – גוגל משיקה מודעות רכב אוטומטיות מיד מוצרים

פורמט חדש זה משתמש בעדכוני נתוני רכב ב-GOOGLE MERCHANT CENTER כדי להתאים את החיפושים של המשתמשים למודעות.

ככה זה נראה:

פרסומות כלי רכב יהיו זמינות למפרסמים במדינות נוספות ב"מועד מאוחר יותר", אמרה גוגל בהכרזה.

הנסיון מלמד שמאפיינים כאלה מגיעים גם לארץ כעבור כמה חודשים, אז "צפו פגיעה"

מודעות רכב נועדו לאפשר למפרסמי רכב לקדם את כל מלאי הרכב שלהם ללקוחות פוטנציאליים ב-Google.com. פורמט זה כולל תמונה של הרכב, יצרן, דגם, מחיר, קילומטראז' ושם המפרסם.

גוגל מתאימה למשתמשים מודעות רכב על ידי שימוש בפרטים הכלולים בפיד נתוני מלאי הרכב של המפרסם.

כאשר משתמש לוחץ על מודעת רכב, הוא מועבר לדף תיאור הרכב באתר המפרסם. שם הם יכולים ללמוד עוד ולמלא טופס לידים. מפרסמים יכולים לבחור אילו פעולות למדוד, כגון לידים או ביקורים בחנות פיזית, ולהקצות להם ערך.

כדי להשתמש במודעות רכב, מפרסמים חייבים ליצור פיד נתוני מלאי רכב ולחבר אותו ל-Google Merchant Center. עדכון זה כולל נתונים על יצרנים, דגמים, מחירים, קילומטראז' ומצב.

לידיעת המקור

חדש בגוגל אדסנס: מודעות 'חיפוש קשור אחר תוכן'

מדובר ביחידת מודעה חדשה לחבילת AdSense עם 'חיפוש קשור אחר תוכן', שמטרתה להוביל משתמשים לאלמנטים קשורים באתר שלך.

יחידת המודעות החדשה פועלת בעצם כהנחיה מוצעת לסוג תוכן באתר שלך, שמפנה מחדש את המשתמשים לעוד דפים שלך הקשורים ספציפית לתוכן שהם צופים בו.

בפועל, זה אמצעי גם לשמור את המבקרים באתר שלך למשך זמן ארוך יותר, וגם להגדיל את חשיפת המודעות, מיתוג וכו'.

גוגל אומרת שמפרסמים מעוניינים יכולים ליצור קשר עם מנהל החשבון שלהם כדי להפעיל את "AdSense לחיפוש" עבור חשבון AdSense שלהם.

לידיעת המקור

מאמצע מרץ – פייסבוק תאפשר מונטיזציה לסרטוני REELS עם מודעות צפות / Overlay

לידיעת המקור

Posted on 21 במרץ 2022 in כללי, פרסום באינטרנט, פרסום בגוגל, פרסום בלינקדאין, פרסום בפייסבוק, שיווק B2B

Share the Story

Leave a reply

Back to Top