חדש בלינקדאין: אפשרות קידום של מודעות thought leader המקשרות לאירוע
לינקדאין מוסיפה אלמנט נוסף למודעות Thought Leader שלה, כאשר עסקים יכולים כעת גם לתת חסות לפוסטים של כל חבר הכוללים קישור לאירוע בלינקדאין.
לפי לינקדאין: "כאשר חבר – מנהל, עובד, יוצר או מומחה בתעשייה – משתף דף אירוע, משווקים יכולים כעת לקדם את הפוסט הזה באמצעות מודעת אירוע של Thought Leader. משווקים יכולים להתחבר ל-Campaign Manager כדי להגדיר את מודעת האירוע שלהם. משם, הם יכולים לבחור 'עיון קיים' בספריית התוכן כדי לחפש פוסט של חבר המכיל אירוע למימון."

להודעה של לינקדאין בנושא:
https://www.linkedin.com/pulse/introducing-thought-leader-event-ads-build-trust-influence-pcelc/
גוגל אדס משיקה את Asset Studio (בטא)
אל המאפיין החדש תגיעו תחת תפריט כלים, ובו תוכלו ליצור, להתאים אישית את התמונות שלכם בעזרת Google AI ולנהל את התמונות הקיימות שלכם.
Asset Studio מציע כלים ותובנות ליצירת סרטונים, עריכת תמונות ופיתוח נכסי טקסט כדי לפשט זרימות עבודה של הפקה ולהאיץ השקות קמפיינים.
ככה נראה הכלי:
לדף העזרה של גוגל בנושא: https://support.google.com/google-ads/answer/16456563
גוגל אדס מוסיפה תכונות נאמנות לקוחות כדי לשפר את שימור הקונים
גוגל משיקה אינטגרציות חדשות של נאמנות בגוגל אדס ובמרצ'נט סנטר, ומעניקה לקמעונאים כלים להדגשת תמחור לחברים בלבד והטבות משלוח ללקוחות החשובים ביותר שלהם.
(שימו לב: המאפיין זמין כרגע למפרסמים בארה"ב, אנגליה, גרמניה צרפת ואוטסרליה. מנסיוננו – כנראה שיהיה זמין גם בישראל בשבועות הקרובים)
ככה זה נראה – למשתמש שציין שהוא חבר מועדון לקוחות

להודעה של גוגל בנושא:
https://blog.google/products/ads-commerce/new-loyalty-offerings-retailers
למסמך העזרה של גוגל בנושא:
https://support.google.com/merchants/answer/12827255?hl=iw&sjid=12829762769615888399-EU
מאפיינים חדש בגוגל אדס יאפשרו לכם לאחד פעילות פרסום באתרים ובאפליקציות / web+app
מה חדש?
1. הרחבת Web to App Connect: כעת ניתן לשלוח קליקים על מודעות YouTube, Hotel ו-Demand Gen ישירות לאפליקציות – מה שמרחיב את התכונה מעבר לקמפיינים של חיפוש, פימקס ושופינג.
ראו סרטון מצורף הממחיש מעבר מיוטיוב ישירות לרכישה בתוך אפליצקיה.
2. אחידות של תהליכי עבודה ודיווחים בגוגל אדס –
כדי לפשט את ניהול הקמפיינים, גוגל משלבים תובנות אינטרנט ואפליקציות ישירות בתהליך העבודה של גוגל אדס, כולל:
– הצעות מועילות ומבוססות נתונים בעת בניית קמפיינים חדשים או הגדרת המרות חדשות כדי להבטיח שהן מותאמות לאירועים בתוך האפליקציה.
– המרות מאוחדות: דף הגדרת ההמרות החדש מקבץ כעת אוטומטית אירועי אפליקציה עם אירועי אינטרנט תואמים, ומעניק לכם תמונה מלאה של ההמרות שלכם.
– כרטיס סקירה כללית משולב: ראה השוואה זו לצד זו של ביצועי האינטרנט והאפליקציה שלך, הכל במקום אחד בדף הבית של גוגל אדס.
– מדידת התקנות אפליקציה מקמפיינים באינטרנט
תכונת מדידת רכישה מרשת לאפליקציה החדשה עוזרת לך להבין בדיוק כיצד קמפיינים כגון חיפוש וקניות, מניעים התקנות אפליקציה חדשות והמרות ראשונות בתוך האפליקציה. לראשונה, כעת תוכלו לייחס תובנות אלה לקמפיינים שלך, ולספק תמונה מדויקת יותר של ביצועי הקמפיין.
לדף העזרה של גוגל בנושא Web to App Connect:
https://support.google.com/google-ads/topic/12472817?sjid=10332582056877470127-EU
חדש במטא – מיקום 'סטטוס ב-WhatsApp' למודעות
מדובר אפשרות לקשר ממודעה לעדכון סטטוס בוואטסאפ, בניגוד לפתיחת לצ'אט / DM
אפשרות הפרסום במטא והפנייה לווטסאפ – שהיתה קיימת מחודש יוני, קיבלה כעת הרחבה, המאפשרו שליחה לסטטוס של החשבון העסקי של המפרסם בווטסאפ.
סוג המודעות הזה נראה כמו עדכוני סטטוס בוואטסאפ, אבל משתמשים יוכלו ללחוץ על הקידומים האלה מפייסבוק או אינסטגרם, מה שיעניק לכם נראות גדולה יותר במסך מלא עבור הקידומים שלכם, עם קריאה לפעולה בצ'אט.
מידע על מיקום מודעה חדש בסטטוס ב-WhatsApp https://www.facebook.com/business/help/723817683917948
לידיעת המקור:
https://www.facebook.com/business/help/1074444721456755?id=805840565113559
בשעה טובה: גוגל מכריזה בשקט על נראות מיקום ברשת שותפי החיפוש
גוגל סוף סוף מוסיפה דיווח על שותפי חיפוש. ראה היכן המודעות שלך מוצגות, סקור מיקומים והחליט אם שותפי חיפוש ראויים למקום בתקציב שלך.
עד כה, מפרסמים יכלו רק לבחור להצטרף או לבטל את ההצגה, עם מעט מאוד הבנה לגבי היכן המודעות שלהם הוצגו בפועל. עדכון זה סוף סוף נותן תובנות לגבי היכן תקציבים מושקעים מחוץ לגוגל.
הדיווח החדש חל על קמפיינים של חיפוש, קניות ואפליקציות. כעת תראו אילו אתרי שותפים הציגו את המודעות שלכם וכמה חשיפות כל אחד מהם קיבל.
https://support.google.com/google-ads/answer/16286960?hl=en
התשובה של פייסבוק לפרסום B2B
פייסבוק רוצה לתת מענה בעולמות ה-B2B (כמובן סינון ה"לא אני לחצתי על הטופס")
ונותנת אפשרות למייל עבודה בטפסים + אפשרות לאימות, אשר מבוצע על ידי הזנת קוד אימות שהתקבל במייל. לא הכי פרקטי, אבל ככה זה בנוי כרגע.
ככה זה נראה:

תודה לגבי מנשה על העדכון
גוגל מבקשת מידע עשיר יותר על ההמרות שלכם
גוגל טוענת שיבוא המרות עשיר יותר מספק לבינה המלאכותית של גוגל את האותות הדרושים לה כדי לשפר את הייחוס ולהביא לתוצאות חזקות יותר של קמפיינים.
גוגל ממליצה לשדרג את הזנת הנתונים שלכם לגרסה העדכנית ביותר של Ads API (גרסה 20) ולשלב בשכבות מספר נקודות נתונים:
- נתונים שסופקו על ידי המשתמש (אימייל מגובב, טלפון) כדי לפתוח המרות בין מכשירים.
- מאפייני סשן באמצעות עוזר JavaScript חדש או צמדים של מפתחות-ערך.
- פרמטרים של Braid (gbraid ו-wbraid) לייחוס בטוח לפרטיות.
- מזהי הזמנה וסביבות המרה לדיווח נקי יותר והדרכת מודלים.
- שדות הסכמה כדי לעמוד בתקנות ובמדיניות של גוגל.
לפי גוגל – מפרסמים שלא יצליחו להתקדם לדיווחים החדשים עשויים לחוות ייחוס חלש יותר ככל שמזהים מדור קודם יוצאים משימוש. המודלים של גוגל יסתמכו יותר ויותר על אותות משלימים כדי לשמור על דיוק.
לפי אייל גרשון שהגיב לפוסט –
בגדול אם יש לך gclid/wbraid/gbraid הם יכולים לטעון עד מחר שהם זקוקים למייל וטלפון ועוד אבל בסופו של דבר זה מזהה קליק חד חד ערכי לכן אין סיבה לחלוק איתם מידע שבטח שהם לא זקוקים לו.
במידה ובאמת אין את הנתונים (מזהי הקליק) האלו אז מייל וטלפון בהחלט יעזרו לספק מידע חלקי וייחוס חלקי אבל חוץ מזה, זה פשוט נראה כמו איזה מהלך של גוגל לשאוב יותר מידע במסווה של "זה יהיה לכם יותר טוב, סמכו עלינו".
https://searchengineland.com/google-ads-richer-conversion-imports-461010

מתמחה בפרסום קרוס – מדיה שיודע לנצל את החוזקות של כל אחת מהמדיות, למדוד את תוצאות הפרסום בהן, ולחלק את תקציבי הפרסום בין המדיות בהתאם.
עם ניסיון של מעל 20 שנים בעולם האינטרנט במגוון תפקידי פיתוח וניהול למיכל יש ניסיון רב באפיון, ניהול, שיווק ופרסום אתרי אינטרנט.