קבוצת מקצועני פרסום בגוגל – סיכום פעילות #6

על זיהוי מיקום בגוגל אדוורדס, תיוג קישורים ללא איפוס סטטיסטיקות המודעה, ועוד חידושים והמצאות בעולם הפרסום באינטרנט

שלום לכולם,

כאן מיכל מורנו מקבוצת "מקצועני פרסום בגוגל", שוב עם הסיכום התקופתי שלנו ובו חידושים והמצאות מעולם הפרסום באינטרנט.

אז מה חדש ומה שונה בעולם הפרסום באינטרנט?

1. כהרגלנו – היו החודש הרבה דיבורים על מיקום ועל זיהוי המיקום של גוגל אדוורדס. חלק מהחברים בקבוצה רואים בממשק אדוורדס כבר נתונים מפולחים שנראים הגיוניים לגבי מיקום הגולש, מי שרוצה להתעדכן בדברים ולחזור ולראות את הדיון בנושא מוזמן להכנס לקישור הזה.

2. משפרים את הדיווחים הסטטיסטיים של מערכת הפרסום, ומאפשרים לראות לגבי כל פיקסל שנורה – מה הקישור המפנה ומאיזה מכשיר התבצעה הגלישה. ככה זה נראה. תודה ליאן יאנקו על העדכון.

עוד נושא לגביו עדכן יאן יאנקו השבוע הוא מדד הרלוונטיות של מודעות פייסבוק שהושק השבוע – אני קוראת לו "ציון האיכות" של פייסבוק :-). לידיעה בבלוג של יאן.

3. עוד בפייסבוק – ניתן לבחור תמונות משאטרסטוק גם כשמעלים קמפיין דרך האדיטור. תודה לשוקי מן על העדכון.
ובחלק מהחשבונות ניתן להעלות סוג חדש של מודעות דרך הפאוור אדיטור: מולטי פרודקט אדס, שמושק בהשקה שקטה – רק בחלק מהחשבונות. לעדכון באתר של יאן יאנקו.

4. שירות רישום הדומיינים של גוגל הושק לפני כחודש בארה"ב. בקרוב בישראל??!?

5. תוסף גוגל אנליטיקס לספרדשיטס (גליונות גוגל) – יאפשר לכם לשלוף דיווחי אנליטיקס ישר לגליונות שלכם בגוגל, וזאת דרך ממשק אנליטיקס שמשתלב בגוגל ספרדשיטס.

ככה זה עובד:

ואת כל יתר המידע תמצאו כאן. תודה לשלומי בן סימון על המידע.

6. אם התרגלתם להשתמש בספריית המודעות המשותפת של גוגל על מנת להציג את אותה מודעה בכמה קבוצות – אז תפסיקו. כי גוגל מוותרים על עניין המודעות המשותפות.

7. החיפוש של גוגל בארה"ב מתחיל להראות קישורים למדי חברתית בעקבות חיפושים על שמות מותגים. ככה זה נראה:

לקריאת הידיעה המלאה..

8. גוגל שולחת התראות נגישות לבעלי אתרים שלא תואמים מובייל, זה כנראה תחילתו של גלגול מובייל..

9. בגוגל אנליטיקס- אפשר מעכשיו לקבוע את המטבע בו מדווחות ההוצאות שלכם באדוורדס. כך – אם הגדרת המטבע שלכם באדוורדס שונה מזו של אנליטיקס – תוכלו לבצע התאמות ולהבין את התמונה המלאה, בלי חישובים בראש.. 🙂

עוד בגוגל אנליטיקס- מטריקות קוהורט המתייחסות לקבוצות של גולשים / לקוחות. אסף טרפיקנט כתב על זה פוסט מצויין.

וחדשות טובות לכולנו – בקרוב יהיה פח אשפה באנליטיקס שניתן יהיה לאחזר ממנו פריטים שמחקנו.

10. גוגל – התחילה להציג במודעות, כמה פעמים ביקרת באתר המפרסם ומתי לאחרונה. תודה לשלומי בן סימון על העדכון. ככה זה נראה:

11. גוגל שמים עין על טאבולה ואאוטבריין – ומתחילים לפתח רשת המלצות תוכן בתשלום משלהם. תודה לאורי ברק על העדכון.

12. חדשות מרעישות: תיוג קישורים באדוורדס – כבר לא יאפס לכם את הסטטיסטיקות של המודעה! זאת-  בעקבות ממשק חדש המאפשר שינויים בתיוג שלא על ידי שינוי מודעות.

עוד בבלוג פוסט של אדוורדס על הנושא. ובבלוג פוסט של שוקי מן על השינוי.

13. נמאס לכם לראות את הsimilar audiences ברשימת הרימרקטינג?
גוגל הוסיפו צ׳ק בוקס במיוחד בשבילכם (שמאל למטה). (עוד עדכון משוקי מן)

14. דיברנו השבוע די הרבה בקבוצה על פרסום בלינקדאין, זיו שיינפלד סיכם כמה נקודות חשובות למפרסמים בלינקדאין – כמו מאילו מילות מפתח להימנע בלינקדאין – במאמר שכתב כאן.

15. ריכוז חידושים באדוורדס סקריפטס:

א. אפשרות העלאת שינויים בקובץ CSV באמצעות סקריפט, שוקי מן אומר שזה יכול להיות שימושי מאוד בהעלאת המרות אופליין, ואני.. יכולה רק להסכים עם שוקי. למידע נוסף באתר המפתחים של גוגל.

ב. סקריפט אדוורדס שמאפשר להתאים בידים מדי שעה ביום – כלומר 24 פעמים ביום. שימושי במיוחד למי שמנהל קמפיינים עם רגישות למה שקורה במהלך היום.

 

Posted on 15 בפברואר 2015 in כללי

Share the Story

Leave a reply

Back to Top