עמוד בלוגים

חדשות הפרסום באינטרנט – אוקטובר 2020

לסרטון הוידאו של המהדורה: https://youtu.be/txWb0UZl3s4 אינסטגרם שופינג – זמין מהשבוע גם בישראל! החל מאתמול באופן רשמי – אפשרות תיוג מוצרים באינסטגרם זמינה גם לדפים בישראל, וזאת על ידי חיבור דף וקטלוג מוצרים מפייסבוק. אינסטגרם שיתפה את הידיעה שהתרפסמה אתמול באתרי החדשות הגדולים בישראל, ויום קודם אצלנו בקבוצה, ויש גם קישור למדריך צעד-אחר-צעד של אינסטגרם לבדיקה…

Read More →

אוטומציה בהשגחה. עולם הפרסום כבר שם. ואתם?

כדי ללמוד לעבוד עם הכלים החדשים לניהול קמפיינים, צריך לשנות גישה או נקודת מבט, להפסיק לראות את עצמנו כ"טכנאים" ולהתחיל לראות את עצמנו כ "מנצחים על תזמורת". תזמורת של אנשים ובוטים, שצריכה מלחין ומנצח: אסטרטג ומנהל.

חדשות הפרסום באינטרנט – ספטמבר 2020

על החיובים החדשים של גוגל שיתווספו לחשבון החודשי שלכם מהחודש הבא
על מדיניות אישור המודעות של פייסבוק שמאטה את קצב אישור הקמפיינים
תג האמון החדש של גוגל לעסקים מקומיים,
ועוד.
מהדורת חדשות הפרסום באינטרנט לחודש ספטמבר 2020.

חדשות הפרסום באינטרנט – יולי 2020

על הפרסום בטיק טוק שנפתח כעת לקהלים ישראלים, תמונות לצד מודעות חיפוש בגוגל, שילוב טפסי לידים וכפתור "קנה כעת" ביוטיוב, וצפייה בעוקבי הדף שלכם בלינקדאין

חדשות הפרסום באינטרנט – יוני 2020

להאזנה / צפייה בסרטון הוידאו של המהדורה: https://www.youtube.com/watch?v=0zL00TKKHws הקורונה עדיין משנה את כללי המשחק, רשתות הפרסום מגיבות, ואנחנו כאן עם מהדורת חודש יוני לחדשות הפרסום באינטרנט! קדימה.. מתחילים 🙂 תכנית מענקי הקורונה של גוגל לעסקים קטנים ובינוניים יצאה לדרך התכנית – במסגרתה מחלקת גוגל מענקים בסכום כולל של 340 מיליון דולר, התחילה להתגלגל קודם כל…

Read More →

חדשות הפרסום באינטרנט

חדשות הפרסום באינטרנט – מאי 2020

על חוויית הקניות החדשה של פייסבוק שתאפשר למשתמשים לבצע את כל תהליך הרכישה בתוך הפלטפורמה,
אפשרות חשיפה בחינם למוצרים במרצ'נט סנטר בתוצאות האורגניות של גוגל,
המאפיין החדש שיעלה לכם את האנגייג'מנט האורגני בלינקדאין
ועוד.

חדשות הפרסום באינטרנט – אפריל 2020

להאזנה / צפייה בסרטון הוידאו של המהדורה: https://www.youtube.com/watch?v=ux1l080va5Y שלום לכולם, כאן מיכל מורנו עם "חדשות הפרסום באינטרנט" והפעם – לראשונה בגרסאת "לייב" בה אתם מוזמנים לשאול שאלות ולהציע הצעות. בצל הקורונה רשתות הפרסום ממשיכות להתחדש, ובמהדורה הנוכחית תמצאו עדכונים הנוגעים למצב, כמו גם עדכונים כלליים על חידושים בפלטפורמות השונות. אז קדימה.. מתחילים! חדש בתוצאות החיפוש…

Read More →

לאן ממשיכים מכאן? שיווק דיגיטלי בעידן הקורונה

ההיסטוריה מלמדת כי בעיתות משבר ישנן חברות או מותגים שנכחדים, ויש כאלה שמצליחים לפרוץ קדימה בצורה שלא הייתה מתאפשרת ללא משבר. איך עושים את הדבר הזה? איך הופכים מצב שנראה כאילו בא לכלותנו למצב ממנו נצמח קדימה?

חדשות הפרסום באינטרנט – מרץ 2020

להאזנה / צפייה בסרטון הוידאו של המהדורה: https://www.youtube.com/watch?v=6_HABGL0Ft8 שלום חברים, ימי קורונה טרופים עוברים על כולנו, וחשבתי שאין זמן טוב מזה – להכניס קצת שפיות לחיים, ולדבר על קמפיינים וחידושים 🙂 אז קדימה – ניגש ישר לעניינים. חדש בגוגל: שיתוף מתמשך של קהלים בין חשבונות תחת אותו MCC התכונה החדשה מאפשרת לשתף קהלים בין חשבונות…

Read More →

החרגת קהלים שהמירו או מילאו טופס ליד בין ערוצי מדיה שונים

מאמר ראשון בסדרת מאמרים בנושא "טיפים לניהול מדיה מרובת ערוצים" האתגרים הניצבים בפני מנהלי קמפיינים פרסומיים הם רבים: עליהם להיות יצירתיים, מדוייקים, להכיר את מאפייני פלטפורמות הפרסום השונות ולנצלם באופן אופטימלי לטובת לקוחותיהם. אנחנו פועלים בזירה משתנה – חידושים, שיפורים ועדכונים מוזרמים לפלטפורמות הפרסום ברמה יומית, ומי שלא נשאר מעודכן – נשאר מאחור. וכאילו כדי…

Read More →

Back to Top