קבוצת מקצועני פרסום בגוגל – סיכום פעילות #3

שלום לכולם, כאן שוב מיכל מורנו מקבוצת "מקצועני פרסום בגוגל"

היום אני מגישה לכם את הפרק השני בסדרת הוידאו – לכל מי שלא הספיק להתעדכן בקבוצה.

אז מה היה לנו בימים האחרונים?

1. גוגל העלו השבוע את קמפיין shopping.il בו לקחו חלק רבים מחברי הקבוצה.

החברים שהשתתפו במבצע כמשווקים – מספרים על מכירות בהיקפים של פי 3 ופי 5 מהרגיל, במקרה שבו הציעו מוצרים פופולריים במחיר טוב.

עוד מספרים החברים – שהיתה תנועה משמעותית מהקמפיין לאתרי המכר, וכי הקונים רכשו גם מוצרים נלווים שלא היו במבצע.

גוגל מצידם – ליוו את הקמפיין בהרבה מאוד מדיה, ובסוגים מאוד יצירתיים של מדיה ואף סרטון פרסומת לא רע בכלל ביוטיוב:

נקודת התורפה של הקמפיין היתה.. שבדיוק ביום הראשון לקמפיין, התרחשה המכירה השנתית המטורפת באתר עלי אקספרס, וישראלים רבים קנו בה.

הקמפיין ההוא דרך אגב – בעלי אקספרס, הרוויח מיליארד דולר ב-17 הדקות הראשונות של היום , ובסך הכל באותו היום מכירות של מעל ל-9 מיליארד דולר🙂

2. אור קרן גילה לנו – שגוגל הפסיקו, לפחות לעת עתה – להדגיש את מונח החיפוש בכותרות של מודעות.

כך – חיפוש למילה "ביטוח רכב" נראה בצורה הבאה:

2

מעניין איך זה ישפיע על סטטיסטיקות של dki..

3. שוקי מן – קרא בעיון את מסמך דירוג המודעות החדש של גוגל – וגילה כי ציון איכות היסטורי כבר לא ברשימת הגורמים המשפיעים.

4. תגלית נוספת של שוקי – אפשרות חדשה של גוגל למפתחים להדגיש שדות באימייל, ולהפוך אימיילים לדינמיים בעזרת קוד.

כך – יכולים משווקי טיסות לכלול במייל את פרטי ההמראות והנחיתות בצורה בה הם יודגשו לקורא עוד בתקציר המייל, ויכולה מסעדה להדגיש פרטי הזמנה במייל אישור הזמנה.

ככה זה נראה למשל:

3

 

5. גוגל הפכו את החיבור בין אדסנס לאנליטיקס לקל ופשוט יותר. אם אתם פאבלישרים שעובדים עם גוגל ועדיין לא ביצעתם את ההתממשקות – זה הזמן שלכם.

 

6. גוגל מספרים על כלי ויזואליזציה חדש באנליטיקס: "מפות עצים".

הכלי יאפשר חפירה בתוצאות האנליטיקס ותובנות עמוקות יותר לגבי התנהגות הגולשים באתר שלכם.

עדיין לא יושם או נראה בישראל, אבל זה בדרך..

 

 

7. חדש בגוגל – עריכת תוספי מודעות במספר מרובה של קמפיינים במהלך אחד

 

8. עכשיו בגרסאת בטא: In-Market Audiences

הדרך שלכם להגיע לקהלים שנמצאים בתהליך רכישה כעת. חברים בקבוצה שניסו מדווחים שזה עובד מעולה!

 

9. חדש לשותפי אדסנס: תשלום עבור תשובות של הגולשים שלכם בסקרים של גוגל
עדיין לא נתמך בישראל

10. מתגלגל לכיוונכם באנליטיקס – דוח קמפיינים של קניות – shopping campaigns report

 

11. מירי פוגל גילתה כי גוגל שינו את ממשק יצירת הקמפיינים שלהם ברשת הדיספליי, בצורה מכוונת מטרה, וככה זה נראה:

1

12. יוראי סנלה מספר כי מעכשיו גוגל אנאליטיקס מאפשר להפריד בין חשבונות אדוורדס שמחוברים לאנאליטיקס, וככה זה נראה:

4

13. למאט קאטס נמאס להיות דובר משטרת גוגל – והוא לא חוזר לתפקיד.

למה? כי התפקיד הזה והחשיפה הזאת – מייצרים אנרגיות רעות. עניין של קארמה כנראה.

 

14. אינבוקס, אינבוקס אינבוקס… רבים מחברי הקבוצה קיבלו הזמנה לאינבוקס ומימשו אותה. אף אחד עדיין לא מדווח על שינוי לטובה. כנראה שזה לא עניין של מעבר מהיר.

 

15. תקלה שהתרחשה אתמול בשרתי הפרסומות של גוגל – הפסיקה את הצגת המודעות ברשת הדיספליי לתקופה של 90 דקות, וחישובים ראשוניים מספרים על הפסד של מיליון דולר לפחות.

 

16. שני דוחות חדשים באדוורדס מטפלים באסטרטגיות של בידים.

 

ולסיום.. אייל גרשון מספר על האתר הכי מכוער בעולם, שבמקרה.. הוא גם מכונת לידים משומנת.

אזהרה: תוכן לבעלי לב חזק במיוחד.

מוזמנים לראות את האתר כאן.

Posted on 13 בנובמבר 2014 in כללי

Share the Story

Leave a reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to Top