חדשות הפרסום באינטרנט – יוני 2025

חדשות הפרסום באינטרנט - יוני 2025

יססס! טירגוט (או החרגה) לפי סוג מכשיר בקמפייני PMAX זמין ברוב חשבונות הפרסום

המאפיין החדש – נמצא בהגדרות הקמפיין, ומאפשר לבחור באילו מכשירים הקמפיין יהיה זמין.

ראו צילום מסך מחשבון שאני מנהלת ובו המאפיין זמין לשימוש:

העדכון מאפשר מיקוד על פני ארבע קטגוריות שונות של מכשירים:

  • מחשבים: מכשירים שולחניים או ניידים עם מסכים גדולים מ-7 אינץ' באלכסון.
  • טלפונים ניידים: מכשירים ניידים עם יכולות טלפון.
  • טאבלטים: מכשירים ניידים ללא פונקציונליות טלפון.
  • מסכי טלוויזיה: טלוויזיות חכמות, קונסולות משחקים ומכשירי סטרימינג כמו Chromecast (זמין רק עבור קמפיינים לתצוגה ולווידאו).

חדש בגוגל PMAX: אופטימיזציית תמונות מבוססת AI

הבינה המלאכותית של גוגל מבצעת כעת אופטימיזציה אוטומטית של תמונות בקמפיינים של PMax, כולל שליפת תמונות מדפי נחיתה כברירת מחדל.

התכונה, שהוכרזה לראשונה בחודש שעבר, מעניקה לבינה המלאכותית של גוגל שליטה רבה יותר על האופן שבו תמונות מופיעות במודעות שלך.

מה חדש:

שיפורי תמונה: הבינה המלאכותית של גוגל יכולה כעת לעצב מחדש באופן אוטומטי תמונות שהועלו, להתאים את הפריסה והסגנון כדי להשיג תוצאות טובות יותר.

תמונות מדף נחיתה: PMax עשוי למשוך אלמנטים חזותיים ישירות מהאתר שלך כדי לאכלס באופן דינמי קריאייטיבים של מודעות.

בין השורות. אם בחרתם להשתמש בתמונות דינמיות, השימוש בתמונת דף נחיתה מופעל כעת כברירת מחדל בכל הקמפיינים החדשים. עדיין ניתן לשנות את ההגדרה ברמת הקמפיין.

https://searchengineland.com/google-ads-image-optimization-pmax-455368

מהפכת ה GEN AI – שלב המונטיזציה כבר כאן!

מיקרוסופט החלה להציג באופן רשמי פרסומות משולבות ב-Bing Copilot דרך פלטפורמת Microsoft Advertising.

ככה זה נראה:

מוזמנים לקרוא את הפרטים המלאים בהודעה של מיקרוסופט בנושא.

במקביל – CHAT GPT מתכננים גם הם מהלך שישלב פרסומות בתשובות AI – מוזמנים לקרוא כאן.

תודה לאופיר קנלשטיין על העדכון והתמונות.

בגוגל – החלו להופיע מודעות בתוצאות AI Overviews גם בישראל, וככה הן נראות:

גוגל מבהירה היכן מופיעות מודעות בסקירות AI

גוגל אדס אישרה שמודעות יכולות להופיע מעל/מתחת או בתוך AI Overviews אבל לא בשני המיקומים במקביל

(כלומר לא מעל ובתוך ולא מתחת ובתוך)

https://searchengineland.com/google-ai-overviews-where-ads-appear-456211

** מודעות וידאו בתוצאות חיפוש ** זה מתחיל לקרות!

גוגל מספקת לכולנו סיבה לעבור לקמפייני פימקס, ומתחילה לשלב מודעות וידאו בתוצאות חיפוש, בגוגל שופינג ובתוצאות חיפוש תמונה

המודעות החדשות – מספקות לגולשים חוויה משמעותית יותר, ומציעות סרטוני וידאו רלוונטיים לחיפוש שבוצע.

סרטוני הוידאו המוצגים – מקמפייני פימקס בלבד.

ככה זה נראה:

כרגע בבטא בארה"ב וקנדה.

בקרוב אצלכם!

לינקדאין משיקה: פורמטי מודעות וידאו חדשים, וכלי חדש ליצירת וידאו במהירות

במסגרת החידושים:

  • מודעות רושם ראשוני / First Impression Ads
    פורמט וידאו אנכי זה במסך מלא מאפשר למפרסמים להבטיח את המודעה הראשונה שמשתמש באותו יום, ובכך למקסם את ההשפעה במהלך השקות מוצרים או הכרזות גדולות.
    פורמט זה הנו פורמט חד-יומי המיועד למיכסום החשיפה בתאריכי השקה.
  • מודעות שמורות / Reserve ads
    משווקים יכולים כעת להבטיח את מיקום המודעה שלהם בראש הפיד עבור מודעות מהסוגים: Thought Leader Ads, Single Image Ads, and Document Ads.
    לפי לינקדאין – מודעות שמורות נועדו להמשיך את אימפקט החשיפה מעבר למודעות הרושם הראשוני – בימים שאחרי.
  • שילוב חדש עם Adobe Express מייעל את תהליך יצירת הסרטונים.
    ניתן לעצב מודעות וידאו באיכות גבוהה באמצעות תבניות מותאמות ל-LinkedIn ב-Adobe Express ולייצא אותן ישירות ל-LinkedIn Ads.

https://www.linkedin.com/pulse/making-easier-break-through-noise-get-results-video-jwosf

מאפיין חדש בלינקדין שחיכינו לו הרבה זמן: freq. Cap

זמין בקמפיינים של brand awareness ברשת הקהל של לינקדאין (LAN), בפיד וב-CTV

כעת ניתן להגדיר מכסת תדירות של 7 ימים (frequency cap) ברמת הקמפיין, מה שיעזור לכם להפחית עייפת מודעות, לשפר את תפיסת המותג ולגרום לכסף המדיה שלכם לעבוד בצורה חכמה יותר על ידי מקסום טווח הגעה ייחודי.

למדו כיצד להפעיל מכסת תדירות ולהתחיל לייעל את הקמפיינים שלכם כאן:

https://www.linkedin.com/help/lms/answer/a6573757

פייסבוק מסירה את האפשרות לתשלום ישירות בפייסבוק ואינסטגרם במקום באתר

המאפיין שבישראל היה לא פעיל, אבל בארה"ב היה שימושי מאוד:

האפשרות לסלוק ישירות בפייסבוק ואינסטגרם מבלי להגיע לאתר

זה הגדיל את ה-Roas לפחות במספר וחצי

תודה לגבי מנשה על העדכון והתובנה.

ככה נראית ההודעה של פייסבוק

חדש בקמפייני PMAX – בינתיים רק אצל חלק מהמפרסמים: ביצועי קמפיין לפי ערוצי פרסום

מה אפשר לעשות עם המידע?

  • איתור וחרגה של מיקומים בעלי ביצועים נמוכים – אם יוטיוב או רשתות מדיה שורפים תקציב ללא תוצאות, ניתן להחריג מיקומים.
  • התאמת קמפיינים לכל רשת – חיזוק או הרחבה של רשתות ספציפיות כאשר הן מראות פוטנציאל בקמפיין נפרד.
  • שיפור כיסוי הנכסים – יותר נתונים פירושו החלטות יצירתיות חכמות יותר.
  • השבת שליטה על Pmax – סוף סוף, יותר שקיפות ואופטימיזציה חכמה יותר.
  • ניתוח מונחי חיפוש והחרגה של תנועה לא רלוונטית – במיוחד כאשר הוצאות החיפוש גבוהות אך ההמרות נמוכות.

https://www.seroundtable.com/google-ads-channel-reporting-for-pmax-in-the-wild-39515.html

הכירו את פיצ'ר FUNDS החדש בפייסבוק אדס

מטא מתחילה להפיץ פיצ'ר חדש בחשבונות הפרסום – יתרה מוטענת מראש (Balance) במקום חיוב בזמן אמת.

מה הבעיה שהפיצ'ר פותר?

בעיות תשלום וחיוב הן כאב ראש מוכר למנהלי קמפיינים. מטא לפעמים דוחה תשלומים וכרטיסי אשראי מסיבות פנימיות שונות.

במסגרת הפתרון החדש – במקום חיוב אוטומטי בזמן אמת, תוכלו עכשיו לטעון יתרה מראש לחשבון המודעות, כאשר הכסף יחויב באותו רגע מהכרטיס, המודעות יימומנו מהיתרה הקיימת ללא בעיות תשלום עתידיות.

זה אמור למנוע מראש בעיות שמובילות לסימון חשבונות כבעייתיים.

למה הפתרון לא מושלם?

יש כאן חסרון משמעותי: הפתרון עוקף את הבעיה במקום לפתור אותה באמת.

לפעמים דווקא חשוב לראות מתי יש בעיות תשלום, כדי לוודא שהחשבון נקי מסימונים ופועל תקין. כשעוקפים את הבעיה, אנחנו מפסידים את היכולת הזו.

תודה לתמיר פרקש על העדכון.

גוגל מעבירה את תצורת ההמרות המשופרות לתג GTM חדש

המהלך מפריד את פונקציונליות מעקב ההמרות העיקרית מהמרות משופרות, ככל הנראה כדי לייעל את ההגדרה ולהפחית בלבול.

מעכשיו – לא תראו יותר את תיבת הסימון של נתונים שסופקו על ידי משתמשים בתג האיוונט. (למרות שעדיין ניתן להגדיר נתונים שסופקו על ידי משתמשים ברמת האיוונט או התג של גוגל ב-Google Tag Manager באמצעות הפרמטר user_data.)

מהיום לא מגדירים את ההמרות המשופרות ברמת תג ההמרה ולכל המרה בנפרד, אלא בתג חדש של המרה משופרת, לכל ההמרות ביחד

שימו לב לעדכן את התגים שלכם ב gtm.

https://searchengineland.com/google-shifts-enhanced-conversions-configuration-to-a-new-gtm-tag-456077

הכירו את AI MAX For search – המתוכנן להגיע לכולנו בQ3 2025

"גוגל AI MAX – זה לא סוג חדש של קמפיין, זה לא סוג התאמה חדש. זה אפילו לא חדש לגמרי – זוהי אריזה מחדש של תכונות שכבר קיימות, בתוספת כמה שיפורים."

השימוש בAI Max מרחיב את אפשרויות המיקוד שלכם בשלוש דרכים:

    1. התאמת מונחי חיפוש: משתמשת בטכנולוגיית התאמה רחבה ו"ללא מילות מפתח" כדי למצוא חיפושים רלוונטיים מעבר לרשימת מילות המפתח שלכם.
    2. התאמה אישית של טקסט: יוצר אוטומטית כותרות ותיאורים חדשים על סמך דפי הנחיתה והמודעות הקיימות שלכם (ניתן להסיר כל מודעה שאינה מוצאת חן בעיניכם).
    3. הרחבת כתובת URL סופית: שולח משתמשים לדף הרלוונטי ביותר באתר שלכם לחיפוש הספציפי שלהם (עם אפשרויות זמינות לשליטה על אי הכללת כתובות URL).

    אם אתם רוצים להתעמק בפרטים – מוזמנים לקרוא את המדריך שגוגל פרסמה בנושא כאן

    חדש בלינקדאין ביזנס מנג'ר: revenue attribution report הכולל שמות חברות שהושפעו מהפרסום שלכם, והיקף ההכנסות של כל חברה

    הדוח הקיים מזה מספר חודשים – מציג כעת מידע הכולל את שמות החברות המושפעות מהקמפיינים הפרסומיים שלכם בלינקדאין

    המידע זמין כעת למפרסמים בכל העולם, ודורש חיבור crm לצורך ייבוא נתוני ההכנסות ברמת החברה ללינקדאין

    https://www.linkedin.com/pulse/unlock-pipeline-growth-revenue-impact-attribution-enhancements-u9y0c

    מודעות גוגל מציגות מספר עוקבים ברשתות חברתיות (כרגע פייסבוק וטיקטוק במודעות חיפוש)

    תודה לעמית אדלר על העדכון והקישור.

    https://www.seroundtable.com/google-ads-with-follower-counts-39375.html

    מפרסמי לינקדאין – במודעות ניוזלטר ומאמרים אתם כבר משתמשים?

    פורמט המודעות החדש – Article and Newsletter Ads מאפשר למפרסמים ליצור שיחה עמוקה יותר עם קהל היעד, להגדיל את מספר העוקבים של הדף ולהגדיל את הנראות של התוכן שאתם יוצרים.

    זאת ועוד – אם הופכים תוכן קיים שכבר יש לכם לניוזלטר ולמאמרים, הוא אינו דורש השקעה נוספת.

    האסטרטגיה המוצעת:

    🔹 שלב 1: סקירה ובחירת תוכן

    זהו תוכן בעל ביצועים גבוהים מבלוג האתר שלכם, ניוזלטרים או ערוצים אחרים שבבעלותכם. תנו עדיפות לתוכן חינוכי, קשור למוצר או בסגנון POV.

    🔹 שלב 2: ארזו מחדש כמאמרים בלינקדאין

    התאימו את התוכן הנבחר למאמרי לינקדאין מקוריים. התמקדו בבהירות, הוסיפו hook חזק, חלקו באמצעות ויזואליה וכללו קריאה לפעולה ברורה.

    🔹 שלב 3: השיקו ניוזלטר

    צרו ניוזלטר לדף לינקדאין עם קצב עקבי וקבוע מראש (למשל, דו-שבועי או חודשי). זה עוזר לבנות מעורבות שוטפת ולהגדיל את מספר המנויים לאורך זמן.

    🔹 שלב 4: קידום בתשלום

    השתמשו במודעות מאמרים וניוזלטרים כדי להגדיל את בסיס המנויים שלכם. פורמט זה עוזר להרחיב את טווח ההגעה והנראות מעבר לעוקבים הנוכחיים שלכם.

    למידע של לינקדאין בנושא: https://business.linkedin.com/marketing-solutions/native-advertising/articles-and-newsletters

    מעוניינים בסיכוי טוב יותר להיכלל בתוצאות של ChatGPT?

    מוזמנים להרשם לרשימת ההמתנה של open ai ותקבלו עדכון כאשר הם ישיקו את האפשרות להגיש פיד מוצרים למנוע.

    תודה לאלמוג בן עטר על העדכון הזה.

    סוף סוף יש ספריית מדיה באאוטבריין (טידס)

    תודה לאילן הבר על העדכון והקישור לפרטים נוספים.

    חדש בטאבולה: פיצ'ר Limited Supply Access יעניק נראות ברורה לסיבות שבגללן פאבלישרים מסוימים עשויים להגביל את המודעות — וכיצד לתקן זאת.

    אם המודעה כוללת תוכן שעלול להפעיל מגבלות, תראו סמל צהוב ⚠️ לצידה, תגיות תוכן המסבירות את הבעיה, ופעולות מומלצות.

    ברגע שהבעיה נפתרת, המודעה שלך תישלח אוטומטית לבדיקה מחדש.


    פוסטים אחרונים

    ארכיונים