חדשות הפרסום באינטרנט – מאי 2025

חדשות הפרסום באינטרנט מאי 2025

חדש בטפסי ליד ג'ן בפייסבוק: אפשרות שליחת פרטי לידים במייל

לפי העדכון של ג'ון לומר – ניתן כעת לבחור כי פרטי לידים ישלחו למייל מסויים ביום ושעה מסויימים, וזאת במקום שליחה ל CRM.

האפשרות החדשה מתאימה במיוחד למי שרוצה לשלוח כל טופס לאדם שונה בארגון, במועד מסויים ביום או בשבוע – למשל במקרה של אנשי מכירות שחוזרים ללקוחות בטלפון, ניתן לקבוע משלוח לידים מטופס לאיש המכירות הנכון בכל יום ב9 בבוקר.

ככה זה נראה:

שימו לב כי בעל חשבון המייל שאתם שולחים לו את קבוץ הלידים צריך גישה לחשבון הפרסום וללידים בפייסבוק.

ותודה לאופיר קנלשטיין על העדכון הזה וסרטון הרילס ששיתף בקבוצה: https://www.facebook.com/share/r/1AcHiM7HRH/ .

חדש בטפסי פייסבוק: ניתן לבחור ששדה מספר הטלפון יהיה לא חובה.

זה מעולה אם רוצים ליצור רשימת תפוצה לניוזלטר. תודה לאופיר קנלשטיין גם על העדכון הזה וצילום המסך:

May be an image of ‎the Western Wall and ‎text that says '‎תיאור ספרי לאנשים איזה שימוא' יעשה במידע שהם מוסרים לך או איך הוא ישותף. צפי"ה בדוגמאות לקביעת תור לבדיקת בלה בלה 72 שעות אשרי את הפרטים פרטי המשתמש בחרי את aID המידע שדרוש לך שם מלא מספר טלפון מילוי אוטומטי לא חובה שדות ליצירת קשר עיר להוסיף קטגוריה‎'‎‎

החל מסוף אפריל 2025, גוגל מעדכנת את Google Merchant Center כדי שדיווח הקליקים יתאים לדיווח ב-Google Ads.

עד עכשיו, Merchant Center דיווח על כל סוגי האינטראקציות כ”קליקים על מוצר”, גם אם בפועל לא מדובר היה בקליק ממש. בעקבות העדכון, ההגדרה של “קליק על מוצר” תתואם ותהיה זהה לזו שב-Google Ads.

מה זה אומר בפועל?

• הנתונים (כולל היסטוריים) ב-Merchant Center עשויים להשתנות.

• ב-Google Ads לא תהיה שום השפעה – הדוחות שם יישארו כפי שהם.

המטרה היא לשקף בצורה מדויקת יותר את סוגי האינטראקציות השונות שיש בפורמטים החדשים של המודעות.

תודה לגבי מנשה על העדכון הזה.

חדש בטיקטוק: רשימות החרגה

כעת תוכלו לשלול מזהי וידאו ספציפיים או דפי פרופיל ספציפיים מההגשה ליד מודעות Tiktok שלכם.

https://searchengineland.com/tiktok-ads-exclusion-lists-454355

חדש בקמפייני פימקס

יעדים חדשים שקשורים למחזור החיים של הלקוח ודוחות חדשים:

יעדי "שימור" זמינים עכשיו באופן מלא, כדי לעזור לכם להגיש הצעות מחיר גבוהות יותר על לקוחות לא פעילים.

הדיווח על נתוני העלות של צירוף לקוחות מופיע בעמודה חדשה בדוחות הקמפיינים.

אמצעי בקרה על תמונות

תמונות מדף הנחיתה מאפשרות לכם להוסיף בא:ופן אוטומטי תמונות מדפי הנחיתה כדי להרחיב את מגוון התמונות שבהן אתם יכולים להשתמש במודעות.

בעזרת התכונה "שיפור תמונות" אתם יכולים ליצור גרסאות נוספות של התמונות.

והועלתה המגבלת מילות מפתח שליליות ברמת הקמפיין פימקס מ-100 ל-10,000.

https://support.google.com/google-ads/answer/16127398

בקרוב בקמפייני PMAX בגוגל אדס: דיווח מלא הכולל ביצועי ערוצים, מונחי חיפוש ונכסי קריאייטיב

סוף סוף, זה קורה, ותודה לממונה על ההגבלים העסקיים בארה"ב שהכריח את גוגל לעניין :-).

בקרוב יוכלו מפרסמים לראות שלושה מחוסמי השקיפות החשובים ביותר ב-PMax: דיווח ברמת הערוץ, דיווח על מונחי חיפוש ודיווח על נכסי קריאייטיב.

מה חדש?

  • דיווח ברמת הערוץ: דיווח זה יספק פירוט מפורט של האופן שבו כל פלטפורמת גוגל (כולל חיפוש, יוטיוב, תצוגה, דיסקבר, ג'ימייל, מפות ושותפים) תורמת להצלחת הקמפיין. (בדיקות נצפו בחודש שעבר.)
  • דיווח מלא על מונחי חיפוש. תוספת זו מציעה את אותה נראות הקיימת כיום ברמת מילות המפתח בקמפיינים של חיפוש וקמפיינים של שופינג.
  • דיווח על נכסים. הרחבה זו תכלול נתוני חשיפות, קליקים ועלויות, כך שתוכלו להבין אילו אלמנטים קריאייטיבים מניבים את התוצאות הטובות ביותר.

מה הלאה?

גרסת בטא פתוחה לדיווח על ביצועי ערוצים תחל בעוד מספר שבועות.

פרטים מלאים צפויים במהלך Google Marketing Live ב-21 במאי.

https://blog.google/products/ads-commerce/channel-performance-reporting-coming-to-performance-max

https://searchengineland.com/google-performance-max-channel-search-asset-insights-454695

שיפורים בלינקדאין אדס מנג'ר

לינקדאין מודיעה על כמה שיפורים במנהל הקמפיינים ובהם:

  1. אלמנט חדש של "מתכנן מדיה", שמאפשר חיזוי תוצאות קמפיינים לפני עלייה לאויר:

2. אפשרות שכפול של מודעות בין קמפיינים וחשבונות:

3. דשבורדים חדשים הכוללים סקירת חשבון ברמה העליונה שתספק יותר תובנות לגבי ביצועי הקמפיינים בכל החשבון, יחד עם טיפים לשיטות עבודה מומלצות:

4. מגוון תובנות מדידה חדשות, שיספקו תצוגה מפורטת של ביצועים בקמפיינים שונים:

5. לבסוף, לינקדאין מוסיפה גם תקציר ביצועי מסע פרסום חדש מונע בינה מלאכותית בדף סיכום מסע הפרסום, שיספק הסברים בטקסט פשוט כיצד להבין את התוצאות האחרונות שלך. הסקירה תופק על פי בקשה, ותיתן לך סקירה מהירה של החוזקות והחולשות של מסע הפרסום שלך, בהתבסס על הנתונים הזמינים.

    https://www.linkedin.com/business/marketing/blog/linkedin-ads/new-linkedin-campaign-manager-updates-empowering-marketers-for-greater-success

    הכירו את מאפיין הטירגוט החדש של לינקדאין: B2B Buying Groups

    המאפשר לטרגט קבוצות קנייה בתוך רשימת חברות שהעליתם.

    לפי לינקדאין: "קבוצות קנייה הן צוותים בתוך חברה שמשתפים פעולה על מחקר ובחירת מוצרים או שירותים לעסק. מבנה זה נדרש על ידי המורכבות וההימור הגבוה של רכישות B2B. כדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר האפשרית, ארגונים מבקשים קלט ממגוון קולות פנימיים לפני הנחתים על פיתרון. המשתתפים בקבוצת קנייה עשויים לכלול:

    • משתמשי קצה
    • מנהלים ומובילי מחלקות
    • מנהלי מימון או רכש
    • מומחים טכניים
    • יועצי משפטיים ויועצי תאימות
    • מנהלי תפעול
    • מומחי נושא
    • יועצים חיצוניים

    אני כבר מצאתי לרוב הלקוחות קוגורייה מתאימה – מוזמנים לנסות גם אתם.

    https://www.linkedin.com/business/marketing/blog/trends-tips/influencing-b2b-buying-groups-target-hidden-buyers

    עכשיו זה רשמי: לינקאדין מאפשרת אופטימיזציה לפי "qualified leads" בקמפייני ליד- ג'ן

    למרות שקמפייני ליד גד'ן מייצרים לידים בלינקדאין, האפשרות החדשה נותנת למפרסמים את האפשרות לכוון ללידים איכותיים – כאלה שצוות השיווק בחברה בדק והכשיר (מלשון qualify).

    על מנת להשתמש במאפיין יש לחבר את ה CRM שלכם ללינקדאין אדס, ולהגדיר ב CRM (האבספוט למשל) מהו ליד שהוכשר / qualified lead.

    לאחר הקמת ההמרה וסימונה ניתן יהיה לבחור בקמפיין הליד ג'ן אופטימיזציה להמרות שהן qualified .

    https://www.linkedin.com/pulse/introducing-qualified-leads-optimization-maximize-profits-lrxyc

    גוגל מרחיבה את שקיפות המודעות על ידי חשיפת מי מממן מודעות – מה שהופך את ניהול הזהות הציבורית של מפרסמים לחיוני

    סוכנויות המשלמות עבור חשבונות פרסום של לקוחות מרובים – שימו לב, המידע הזה רלוונטי במיוחד עבורכם!

    החל מהיום, גוגל מציגה את שם המשלם – שנלקח מפרופיל התשלום של מפרסם – אם הוא שונה משם המפרסם המאומת שלו.

    עבור חשבונות סוכנויות, פרופיל התשלום של הלקוח ישמש כשם המשלם במידת הצורך. מידע זה יופיע בחלונית "מרכז המודעות שלי" ובמרכז שקיפות המודעות.

    עבור סוכנויות ועסקים המנהלים לקוחות או מותגים מרובים, מתן שמות מדויקים של משלמים חיוני כדי למנוע ייחוס שגוי, בלבול או סיכון מוניטין.

    שימו לב כי העדכון החדש מציג שלבים תפעוליים חדשים – כמו אימות חוזר וניהול שם פרופיל – שמפרסמים צריכים לטפל בהם כדי לשמור על שקיפות ולשלוט באופן שבו הם מיוצגים.

    השלב הבא:

    החל מיוני, מפרסמים יכולים לערוך ידנית את שם המשלם שלהם בהגדרות האימות של החשבון שלהם.

    חשבונות Google Ads חדשים ישתמשו כברירת מחדל בשם פרופיל התשלום אלא אם כן הוא יעודכן במהלך האימות.

    https://searchengineland.com/google-adds-to-its-transparency-rules-for-who-is-paying-for-ads-454899

    מטא מודיעה: הפרסום בTreads פתוח כעת לכל המפרסמים

    לאחר השקת בטא של מודעות ב-Threads בינואר, שהיתה זמין רק למותגים נבחרים בארה"ב וביפן, מטא מרחיבה כעת את מודעות Threads לכל המפרסמים ברחבי העולם.

    מודעות Threads יוצגו בשווקים נבחרים עם ההשקה, ויועברו לשווקים נוספים עם הזמן. לכן, אם אינכם רואים עדיין מודעות בפיד Threads שלכם, בקרוב תראו אותן.

    https://www.socialmediatoday.com/news/threads-ads-expanded-to-all-meta-advertisers/746072

    עכשיו זה רשמי: מודעות של אותו מפרסם יכולות להופיע במיקום מודעות עליון בדף תוצאות החיפוש, וגם במיקום מודעות תחתון בדף

    גוגל מסרה כי עדכנה את מדיניות היתרון הלא הוגן שלה כדי לאפשר זאת, ואומרת שזה לא נחשב להגשה כפולה.

    נעמי סלע קרן מוסיפה: שימו לב שגוגל שינו בהתאם את הפוליסי שלהם.ההתייחסות היא לad location ולא לכל התוצאות הממומנות

    https://searchengineland.com/google-ads-to-show-ads-in-the-top-ads-position-also-in-the-bottom-ads-position-454447

    הכירו את המרקטפלייס של היוצרים באינסטגרם

    נמאס לכם מלחפש משפיענים / יוצרי תוכן בקבוצות פייסבוק, לקבל תיקי עבודות שאתם פחות מתחברים אליהם, או לחקור על העוקבים של יוצרי התוכן?

    לא הרבה מכירים, אבל בשווקים מסויימים קל לכם למצוא יוצרי תוכן לפרסום ב-META.

    מרקט פלייס שלם של יוצרי תוכן שמאפשר לכם לאתר את יוצרי התוכן הרלוונטיים עבורכם. לסנן על בסיס מאפיינים שונים גם של יוצר התוכן וגם של קהל היעד שלו. והכל בקלות.

    למידע המלא: https://help.instagram.com/409900697639125

    תודה לאלי לביא על העדכון הזה.

    גוגל משיקה: שליפת תוכן שיווקי אוטומטי מהניוזלטר שלכם

    גוגל היום הוציאה תכונה חדשה שמשתמשת אוטומטית בתוכן השיווקי של עסקים כדי לשפר את הנראות שלהם במוצרי גוגל. כל מי שמנהל גוגל מרצ'נט סנטר – ירשם באופן אוטומטי לתוכנית השימוש בתוכן השיווקי. ניתן לבטל את הסכמתך בכל עת באמצעות הגדרות המרצ'נט סנטר.

    איך זה עובד?

    גוגל תחלץ מידע שיווקי מניוזלטרים בשתי דרכים:

    1 – הרשמה אוטומטית לניוזלטר של עסקים

    2 – הגשה ישירה כאשר סוחרים מוסיפים את כתובת הדוא"ל הייעודית של גוגל (MarketingEmailTogoog@gmail.com) לרשימות הדיוור שלהם.

    גוגל תחלץ ותציג: – קישורים לערוצי המדיה החברתית הראשית. – הדגשת תוכן ממדיה חברתית. – מכירות/מבצעים עדכניים ובקרובים. – תמונות וסרטונים של מותג. – קול וערכים של המותג.

    https://support.google.com/merchants/answer/15760498?hl=en

    מודעות Google Demand Gen מציגות כעת צילומי מסך של דפי נחיתה

    גוגל כעת מאפשרת לך להוסיף צילומי מסך של דפי נחיתה באופן אוטומטי בקמפיינים של Demand Gen. תכונה חדשה זו נועדה להגביר את המעורבות.

    התכונה מופיעה כאפשרות צ'קבוקס שכותרתה "הצג צילום מסך של דף הנחיתה שלך במודעות שלך" ולפי הדיווחים היא מופעלת כברירת מחדל עבור חלק מהמפרסמים.

    עד כה, התכונה מופיעה רק במודעות וידאו ליד ג'ן, אך היא עשויה להופיע בפורמטים נוספים אם היא תצליח.

    ככה נראית אפשרות הבחירה / ביטול של המאפיין בגוגל אדס:

    אתם עושים לייב? פייסבוק לא שרת אחסון שלכם יותר 🙂

    פייסבוק משנה את מדיניות האחסון של סרטוני Facebook Live. החל מה-19 בפברואר, סרטוני Live יישמרו לברירת מחדל של 30 יום בלבד בדף או בפרופיל שלך. במהלך תקופה זו תוכל לצפות, למחוק או להוריד את הסרטונים. לאחר 30 יום, לא תוכל יותר לגשת לסרטוני Live והם יימחקו אוטומטית מהדף שלך ומהשרתים של פייסבוק.

    כחלק מהמעבר הזה, סרטוני Live ישנים יותר מ-30 יום יימחקו. פייסבוק רוצה לוודא שיש לך הזדמנות לשמור סרטונים שפרסמת, ולכן סרטונים שפורסמו לפני ה-19 בפברואר יהיו זמינים להורדה עד ה-20 ביוני. לאחר מכן, כל סרטוני Live שפורסמו לפני ה-19 בפברואר יימחקו מהדף או מהפרופיל שלך.

    תודה לגבי מנשה גם על העדכון הזה.

    פוסטים אחרונים

    Open chat
    איך אפשר לעזור?
    שלום, אנחנו כאן כדי לעזור!
    לקבלת מידע נוסף לחצו על הכפתור >>>