עמוד בלוגים

מקצועני פרסום באינטרנט – סיכום פעילות #12

שלום לכולם, כאן מיכל מורנו מקבוצת "מקצועני פרסום באינטרנט" – עם הסרטון התקופתי שלנו המסכם את כל מה שחדש בעולם הפרסום באינטרנט. כרגיל – נתחיל מהדברים החשובים והמשמעותיים ביותר, ונמשיך לדברים קצת יותר חשובים. כמו הטיפ של קרמבו, אבל בפרסום באינטרנט 🙂 אז מה התחדש לאחרונה? הפעם העדכונים הכי משמעותיים מגיעים מלינקדאין אשר הוסיפה כמה…

Read More →

מקצועני פרסום בגוגל ובפייסבוק – סיכום פעילות #11

שבוע טוב לכולם! אחרי הפסקה לא ארוכה במיוחד, אנחנו חוזרים עם סרטון עדכון לגבי השינויים והחידושים בפלטפורמות הפרסום המקוונות בזמן האחרון. כרגיל – נתחיל מהדברים שבעיניי הם המשמעותיים ביותר, ונמשיך משם. אז מה היה לנו שם? 1. הודעה שהתפרסמה ממש בימים האחרונים – גוגל עומדים להחליש אף יותר את משמעות ההתאמה המדוייקת באדוורדס, ולהתעלם מסדר…

Read More →

מקצועני פרסום בגוגל ובפייסבוק – סיכום פעילות #10

שלום חברים, אחרי כמה שבועות של שקט – אנחנו חוזרים עם העדכון התקופתי שלנו לגבי המתרחש והחדש בזירת הפרסום באינטרנט, בדגש על גוגל ופייסבוק, אבל גם קצת אאוטבריין. כרגיל – נתחיל מהדברים שבעיניי הם המשמעותיים ביותר, ונמשיך משם. אז מה היה לנו שם? 1. פייסבוק השיקה כלי לבדיקת מודעות – split testing במסגרת הכלי ניתן…

Read More →

מקצועני פרסום בגוגל – סיכום פעילות #9

שלום חברים, "אחרי החגים" הגיע – ובגדול, ואיתו סיכום פעילות תקופתי, המסכם את כל החדש בעולם הפרסום והשיווק באינטרנט בתקופה האחרונה. כרגיל – נתחיל מהדברים שבעיניי הם המשמעותיים ביותר, ונמשיך משם. אז מה היה לנו שם? בהמשך להודעה של גארי איליס בכנס pubcon אשר דווח באמצעי תקשורת ברחבי העולם- גוגל מודיעה כעת באופן רשמי על…

Read More →

רובוטי השיחה כבר כאן, איך תדע שהעסק שלך צריך אחד כזה?

רובוטי השיחה הם העתיד, וללא ספק יחליפו חלק גדול מהאפליקציות העיסקיות הקיימות שהושקע בהן הרבה כסף בשנים האחרונות. הסיבות לכך הן מגוונות אולם ניתן לציין בעיקר את הסיבות כגון חוסר העניין של משתמשים בהורדת אפליקציות חדשות (מתי הורדת לאחרונה אפליקציה שימושית באמת?) ואת העובדה ששיווק אפליקציה הפך לעסק יקר מאד ולא משתלם בעליל, כמו גם…

Read More →

מקצועני פרסום בגוגל – סיכום פעילות #8

שלום לכולם, כאן מיכל מורנו מקבוצת "מקצועני פרסום בגוגל". אחרי הפסקה של קיץ שלם, ולקראת השנה החדשה.. הרי לכם סיכום החידושים בעולם הפרסום והשיווק באינטרנט בזמן האחרון. אז על מה התחדשנו בזמן האחרון? דרך חדשה וקלה יותר לעקוב אחר שיחות שהתקבלו מהאתר שלכם.  אם עד עכשיו היינו צריכים להוסיף סניפט ג'אווה סקריפט בכל מקום באתר בו נמצא…

Read More →

Google Allo – שימושי, בעיקר אם אתם מתכוונים לנהל רומן..

לפני מספר ימים שחררה גוגל את הגרסא הרשמית של אפליקציית "Allo" – אפליקציית המסרים המיידיים החדשה שלה, אשר מציעה למשתמש קצת יותר מאפשרות שליחת וקבלת מסרים. בשלב זה, האפליקציה זמינה למשתמשי אנדרואיד ואייפון, ורק להם. אי אפשר להשתמש בAllo במחשב או בטאבלט, וגם לא ביותר ממכשיר סלולרי אחד.   המאפיינים המרכזיים של Allo Google assistant…

Read More →

האבולוציה של מנהלי קמפיין פרסום דיגיטלי

אתחיל בווידוי קטן: אני מנהלת קמפיינים משנת 2004. התחלתי לנהל קמפיינים בעברית עוד לפני שעברית היתה שפה נתמכת בגוגל אדוורדס. זו היתה תקופה של אינספור הזדמנויות אונליין, וכל מי שעסק אז בשיווק באינטרנט הרגיש כמו פיראט בים מלא אוצרות. בתחילת הדרך – היו פחות מתריסר חברות שיווק באינטרנט בישראל, וכולם הכירו את כולם. זה היה…

Read More →

מקצועני פרסום בגוגל – סיכום פעילות #7

שלום לכולם, כאן מיכל מורנו מקבוצעת "מקצועני פרסום בגוגל" – עם סיכום החידושים בעולם הפרסום והשיווק באינטרנט בזמן האחרון. כרגיל – נתחיל מהדברים האחרונים והחשובים, ונמשיך משם 🙂 אז מה חדש? 1. גוגל הכריזו השבוע על חידושים בממשק ניהול החשבונות לבעלי חשבון MCC – My client center במסגרת השיפורים – מאפשרים גוגל להפיק דוחות ולבצע…

Read More →

קבוצת מקצועני פרסום בגוגל – סיכום פעילות #6

על זיהוי מיקום בגוגל אדוורדס, תיוג קישורים ללא איפוס סטטיסטיקות המודעה, ועוד חידושים והמצאות בעולם הפרסום באינטרנט שלום לכולם, כאן מיכל מורנו מקבוצת "מקצועני פרסום בגוגל", שוב עם הסיכום התקופתי שלנו ובו חידושים והמצאות מעולם הפרסום באינטרנט. אז מה חדש ומה שונה בעולם הפרסום באינטרנט? 1. כהרגלנו – היו החודש הרבה דיבורים על מיקום ועל…

Read More →

Back to Top