חדשות הפרסום באינטרנט – אפריל 2024

לסרטון המהדורה ביוטיוב: https://youtu.be/2B6NaDynR4M

הקישורים הדינמיים של לינקדאין (תיוג קישורים) זמינים כעת לכולם

הוספת פרמטרים סטטיים ודינאמיים לקישור אפשרית כעת ברמת הקמפיין וברמת חשבון המודעות.

הוספת הפרמטרים ברמת הקמפיין אפשרית מתוך ממשק ניהול הקמפיין – בתיבה חדשה שנוספה מיד אחרי בחירת פורמט המודעה:

הוספת פרמטרים ברמת החשבון אפשרית מאזור הגדרות החשבון כפי שתראו כאן:

להלן הפרמטרים הזמינים לשימוש:

https://www.linkedin.com/help/lms/answer/a5968064

פייסבוק מאפשרת כעת פרסום למטרת הוספת חברים לקבוצה

הילה יאיר עדכנה את הקבוצה בנושא, עם צילום המסך הבא:

גוגל מעדכנת את ההגדרה של 'מודעות מובילות' / ‘Top Ads’ בתוצאות החיפוש

מודעות מובילות – יכולות להופיע כעת מעל או מתחת לתוצאות אורגניות.

https://www.searchenginejournal.com/google-updates-definition-of-top-ads-in-search-results/512530/

גוגל אדס מציגה שורה של סגמנטים חדשים לפיהם ניתן לנתח את ביצועי המודעות שלכם

הידיעה הזאת קשורה גם לידיעה הקודמת הנוגעת למיקומי מודעות בראש תוצאות החיפוש.

הסגמנטים שאני מצאתי כמעניינים ביותר הם:

  • 📲 סוג הקליק 📲 שמאפשר לכם לדעת איזה רכיב או אילו רכיבים במודעה אילו רכיבים במודעות עודדו את המשתמשים לבקר באתר. (שימו לב להערה המציינת כי סוג הקליק יכול לחול על מספר היבטים של אותה החשיפה (למשל: חשיפה של 'לחיצה להתקשרות' יכולה להופיע לצד חשיפה של כותרת באותה מודעה). במצב הזה תראו "–" במקום סיכומים כוללים בדוח שהורדתם. הסכום הכולל לא יהיה מדויק, מאחר שחלק מהחשיפות ייספרו פעמיים.)
  • 🔝 ראש הדף לעומת חלק אחר 🔝 המאפשר לכם לראות איפה הופיעה המודעה שלכם בדפי תוצאות החיפוש של גוגל / שותפי החיפוש. (שימו לב כי ניתן לפלח גם לפי המודעה הראשונה בראש הדף וגם לפי כל המודעות בראש הדף)
  • 🏋‍♂️ מדדים של התחזקות המותג 🏋‍♂️ נתונים אלה זמינים רק אם מנהל חשבון בגוגל אפשר לכם לראות אותם, והם מציגים את המדדים המשויכים לסוגי השאלות שבחרתם להציג בסקר שערכתם במסגרת המחקר: 'זכירת המודעה', 'מוּדעוּת', 'התעניינות ברכישה', 'אהדה' ו'כוונת רכישה'.

לדף ההסבר של גוגל בנושא סגמנטים:

https://support.google.com/google-ads/answer/2454072?hl=iw

חדש ב-outbrain: כותרת בלחיצת כפתור: Advanced Title Generator כבר כאן! 🚀

אופיר קנלשטיין מעדכן כי אאוטבריין השיקה כלי הצעה לכותרות של מודעות – Advanced Title Generator 

איך זה עובד?

  1. בחרו את הטון: רגשי, פורמלי, משעשע וכו'.
  2. הגדירו את קהל היעד: גיל, מין, ואפשר גם לשלב פרמטרים דינאמיים כמו מדינה, עיר, אזור או יום בשבוע שיכולים להיות משולבים בכותרת
  3. לחצו "צור": המערכת תיצור עבורכם מגוון כותרות רלוונטיות.
  4. בחרו את הכותרת המושלמת: עיינו בהצעות ובחרו את הכותרת שהכי מתאימה לכם.

שימו לב: המערכת תומכת גם בשפה העברית

ככה נראה הממשק – ב2 שלבים:

מדריך חדש משותף של טיקטוק והאבספוט ליצירת לידים בטיקטוק, וקופון פרסום מתנה

טיקטוק שיתפה פעולה עם האבספוט במדריך חדש ליצירת לידים יעילה באפליקציה, הכולל מגוון טיפים על שיטות עבודה מומלצות למודעות טיקטוק, הערות מסע פרסום, וקייס סטאדיס ועוד.

כמו כן מציעה טיקטוק למפרסמים רלוונטיים קופון של 200$ מתנה אחרי שהוציאו 200$ ראשונים או 1500$ מתנה אחרי שהוציאו 1000$.

המדריך המלא זמין להורדה כאן:

https://apac-marketing.tiktok.com/leadfindersplaybook

לפי גוגל: חוזק המודעה אינו אחד מהפרמטרים הקובעים את דירוג המודעה

מודעות עם חוזק מודעה / AD STRENGTH נמוך עדיין יכולות להניב ביצועים טובים.

בתגובה לפוסט ב-X של מפרסם שאמר "חוזק המודעה הוא גורם מרכזי בעצירת מילת מפתח מלצאת למכירה פומבית בגלל דירוג המודעה", כתבה דוברת גוגל ג:ני מרווין:

"חוזק המודעה אינו בשימוש בדירוג המודעה והוא *לא* 'גורם בעצירת מילת מפתח מלצאת למכירה פומבית עקב דירוג המודעה'.

"חוזק מודעה הוא כלי אבחון מובהק. ואם להדגיש, זה לא פקטור במכירה הפומבית. זה פשוט עוזר לציין את הגיוון והרלוונטיות של הנכסים הזמינים כדי למקסם את מספר שילובי המודעות שעשויים להופיע עבור שאילתה. יותר שילובים זמינים פירושם בדרך כלל שיהיו לך יותר הזדמנויות להציג מודעות רלוונטיות ביותר מכירות פומביות."

מופתעים? לא בכדי! (וגם אני)

יד שמאל של אותו ארגון – ברנדון קראהם, סגן נשיא גוגל לחיפוש ומסחר של גוגל, אמר ל-Search Engine Land כי חוזק המודעה הוא "חשוב מאוד" ו"היא במרכז מה שאנחנו מנסים לעשות הוא כי הקריאייטיב יהיה חשוב להפליא, ו-Ad חוזק הולך להיות המנגנון שבו אנו משתמשים כדי להעריך את זה גם ב-Performance Max וגם בערוצים כמו חיפוש."

https://searchengineland.com/google-ad-strength-not-used-in-ad-rank-439668

גוגל מרחיבה את היצע המודעות האוטומטיות לאתרי אדסנס, ומוסיפה מודעה בשם ad intent שהיא למעשה קישור יוצא מטקסט קיים בדף

פאבלישרים שלא רוצים מודעות אלה באתריהם מוזמנים לצאת מהניסוי.

https://www.searchenginejournal.com/google-expands-auto-ads-with-ad-intents-sponsored-links/514038/

גוגל אדס דוחה (בפעם השלישית) את מועד הפסקת קובצי ה-Cookie של מודעות בדפדפן כרום

זוהי הדחייה השלישית שגוגל נותנת לקובצי Cookie מאז שהיא הבטיחה לראשונה לבטל אותן בהדרגה ב-2020. לאחר מכן היא שינתה את התאריך ל-2023 ואז דחתה אותו שוב ל-2024.

בדחייה האחרונה שלה, גוגל כתבו בבלוג, "אנו מעריכים כי נמשיך עם ביטול קובצי Cookie של צד שלישי החל בתחילת השנה הבאה."

https://www.adweek.com/programmatic/google-delays-cookie-deprecation-for-the-third-time/

גוגל מפסיקה לתמוך בad customizers עבור מודעות טקסט מורחבות ומודעות חיפוש דינמיות החל מסוף חודש מאי

זאת במסגרת מעבר רוחבי של גוגל למודעות הרספונסיביות והפסקת התמיכה בסוגי המודעות האחרים ברשת החיפוש.

אם אתם עושים שימוש בad customizers בתוך מודעות טקסט מורחבות או דינמיות, העבירו את השימוש לתוך מודעות חיפוש רספונסיביות.

https://www.searchenginejournal.com/google-ads-to-retire-customizers-for-text-ads/513930/

Posted on 30 באפריל 2024 in כללי

Share the Story

Leave a reply

Back to Top
Open chat
איך אפשר לעזור?
שלום, אנחנו כאן כדי לעזור!
לקבלת מידע נוסף לחצו על הכפתור >>>