חדשות הפרסום באינטרנט – ינואר 2023

למהדורת הוידאו ביוטיוב: https://youtu.be/eCN1KJ7Wqc4

תוסף לוגו ושם העסק במודעות גוגל

התכונה 'פרטי העסק' מאפשרת להוסיף נכס של שם העסק והלוגו שלו – למודעות חיפוש ואחרות. הוספה של הנכסים האלה תעזור לכם למנף את ערך המותג בתוצאות החיפוש ועוד.
חברים בקבוצה שאלו כיצד ניתן לבצע – התשובה היא כי כדי להוסיף תוסף לוגו עליך להיות עסק מאומת בגוגל. הקאצ' הוא – שאי אפשר לבקש מגוגל לאמת אותך. רק אם הם החליטו שאתה צריך אימות, אחרי שתבצע אותו בהצלחה – תוכל לקבל גם את התוסף.

מודעת חיפוש עם תוסף לוגו ושם העסק

תודה לאופיר קנלשטיין על המידע והקישור: https://support.google.com/google-ads/answer/12497613?hl=iw

מטה / META מוסיפה אפשרות טירגוט לעוקבי האינסטגרם שלך

כפי שניתן לראות בתמונה ששותפה בטוויטר, מעכשיו ניתן למקד את המודעות שלך לאנשים שעוקבים אחר חשבון ה-IG שלך במסגרת הגדרת מסע הפרסום שלך.

כפי ששניתן לראות בתמונה ששותפה בטוויטר, מעכשיו ניתן למקד את המודעות שלך לאנשים שעוקבים אחר חשבון ה-IG שלך במסגרת הגדרת מסע הפרסום שלך.

ניתן להשתמש בקהל החדש של עוקבי אינסטגרם לטירגוט מודעות מטא, וליצירת קהלים דומים.

https://www.socialmediatoday.com/news/Meta-Adds-Instagram-Audience-Targeting-for-Ads/638249/

תחום הקנאביס ומוצריו היה דינמי מאוד ברשתות הפרסום החודש, ושתי רשתות הפרסום החילו הקלות למפרסמי קנאביס.

נתחיל בפייסבוק – שפרסמה הקלה שמתירה פרסום למוצרי HEMP

ההקלות בתוקף רק במדינות מקסיקו, קנדה וארה"ב, כמובן שתחת הגבלות מחמירות.

תודה לתמיר פרקש שפרסם את המידע הזה, והקישור למידע נוסף במסמכי העזרה של פייסבוק:

https://www.facebook.com/help/5356017181162381

ונמשיך לגוגל – שמהחודש מחילה עדכון למדיניות הפרסום למוצרי CBD בארה"ב

מפרסמי CBD בקליפורניה, קולורדו ופורטו ריקו יכולים להגיש בקשה להסמכה החל מינואר.

ב-20 בינואר 2023, גוגל תעדכן את מדיניות המודעות כדי לאפשר קידום של תרופות מאושרות ה-FDA המכילות קנבידיול (CBD) ומוצרי CBD מקומיים שמקורם בקנבוס עם תכולת THC של 0.3% או פחות בקליפורניה, קולורדו ופורטו ריקו.

מפרסמים יכולים לבקש אישור מגוגל החל מ-20 בינואר 2023, עם פרסום הטופס.

גוגל תאפשר לקדם רק מוצרי CBD שאושרו על ידי LegitScript. תהליך ההסמכה ידרוש שכל מוצר שעתיד להתפרסם יעמוד בדרישות הבאות:

  • אספקת דוגמאות של המוצר שלהם כדי לבדוק עמידה במגבלות THC חוקיות
  • אספקת אישורי צד שלישי ל- LegitScript

להודעה הרשמית של גוגל בנושא:

https://support.google.com/adspolicy/answer/12997469?hl=en&ref_topic=29265

מעכשיו בגוגל אדס: ההמלצה על הסרת מילות מפתח מיותרות חלה כעת על פני כל סוגי ההתאמה // Google Ads Remove Redundant Keywords Recommendation Now Applies Across Match Types

לפי גוגל: "החל מה-19 בינואר, ההמלצה יכולה לכלול מילות מפתח בסוגי התאמה שונים."

הדוגמה שגוגל סיפקה: אם בקבוצת המודעות שלך יש את מילת המפתח בהתאמה לביטוי "כובעי נשים" ומילת מפתח בהתאמה רחבה כובעי נשים, גוגל תמליץ להסיר את מילת המפתח בהתאמה לביטוי מכיוון שמילת המפתח בהתאמה רחבה כובעי נשים מכסה את כל החיפושים של "כובעי נשים".

ברור שהמטרה של גוגל היא שנלך על כל הביטויים בהתאמה רחבה עם ההמלצות האלה, והאחריות שלנו כמנהלי תקציבים היא לדעת איזו סוג התאמה תהיה האופטימלית עבור הלקוח והקמפיין. https://www.seroundtable.com/google-ads-remove-redundant-keywords-recommendation-34685.html

מעכשיו בגוגל אדס ארה"ב – רופאי שיניים יכולים לפרסם בפורמט מודעות מקומיות – LSA

מאט קסדי – שגילה את החידוש, כותב: "רופאי שיניים יכולים כעת להירשם ל-Google Local Service Ads (LSA). למרות ש-LSA זמינים ב-11 מדינות שונות, ענף רפואת השיניים זמין כרגע רק בארצות הברית."

השירותים שמשרדי השיניים יכולים לרשום כוללים ריח רע מהפה, עששת, שן סדוקה או סדוקה, כתרים, בדיקת שיניים, השפעות שיניים, שיניים תותבות, יובש בפה, סתימות, דימום חניכיים, מחלות חניכיים, הערכת שיניים חסרות, פצעים בפה, אחר, טיפול שורש, חומרי איטום, ניקוי שיניים, הלבנת שיניים, עששת, דלקת שיניים, כאבי שיניים, רגישות שיניים ועקירת שיניים.

במודעות LSA – התשלום הוא עבור ליד, וטווח העלות לליד הוא כיום – 106 עד 119 דולר. https://www.seroundtable.com/google-local-service-ads-dentists-34698.html

4 מאפיינים חדשים בדף התובנות / insights בגוגל אדס

  1. תובנות מונחי חיפוש

תובנות מונחי חיפוש מאפשרות לך לראות מה הלקוחות שלך מחפשים מבלי שתצטרך לבחון כל מונח חיפוש בודד, כך לפי גוגל. על ידי קיבוץ מונחים אלה לקטגוריות רחבות יותר, מבוססות כוונות, תוכל לזהות בקלות אילו נושאים הפופולריים ביותר בקרב הלקוחות שלך יחד עם מדדים כמו ביצועי המרות, נפח חיפוש וגידול בנפח החיפוש.

זהה אילו נושאים הכי פופולריים בקרב הקהל שלך. קטגוריות חיפוש

2. תובנות נכסים

תובנות נכסים עוזרות לך ללמוד על נכסי הקריאייטיב ש"מהדהדים עם הלקוחות הפוטנציאליים שלך", כתבה גוגל. זוהי דרך קלה לזהות קהלים בעלי מעורבות רבה. אם תשתמש בדוגמה הקודמת של קמעונאי מוצרי הספורט שלנו, אתה עשוי לראות שקריאייטיב תמונה ווידאו הקשורים לאופניים מהדהד עם "חובבי חיים ירוקים".

בהתבסס על התובנה הזו, אתה יכול להתאים את הנכסים האלה לדף נחיתה שמציג באופן בולט את מאמצי הקיימות שלך, או ללכת צעד אחד קדימה ולהשתמש בתובנה כדי לבנות קו מוצרים חדש לגמרי, הוסיפה גוגל.

3. תובנות קהל

תובנות קהל, נוספו לאחרונה לרמת החשבון ב-Google Ads. דף התובנות הזה עוזר לך להבין את המאפיינים של האנשים שעסקו בעסק שלך. תובנות אלו נותנות לך מושג טוב יותר על מה מעניין את הלקוחות שלך, ומקלות על כוונון הקריאייטיב שלך לתחומי העניין והתכונות הייחודיות שלהם.

גלה קהלים מובילים המהדהדים עם הנכסים שלך

4. תובנות היסטוריית שינויים

תובנות של היסטוריית שינויים עוזרות לך לזהות כיצד שינויים שביצעת בחשבון עשויים היו להשפיע על הביצועים. כאשר יש שינוי משמעותי במדדים המרכזיים של מסע הפרסום שלך, התובנה הזו יכולה לעזור לך לגלות אילו שינויים ביצעת שאולי גרמו לשינוי הזה בביצועים – ולאחר מכן להבין איך להמשיך.

גלה כיצד שינויים משפיעים על מסעות הפרסום שלך

https://blog.google/products/ads-commerce/new-holiday-insights/

נמאס לכם מכמויות הספאם באינבוקס שלכם בלינקדאין? גם ללינקדאין נמאס!

ולכן.. הם השיקו מאפיין חדש בשם Focused Inbox, שמטרתו לעזור למשתמשים למצוא הודעות חשובות ולהגיב להן.

בפעם הבאה שתיכנסו ללינקדאין ותפתחו את תיבת הדואר הנכנס, תראו הודעה המזמינה אתכם "לנסות את ה Focused Inbox". לחיצה על הכפתור המוצג בתמונה יסנן אוטומטית את ההודעות שלך לשתי כרטיסיות. תיבת דואר נכנס ממוקדת / Focused Inbox משתמשת ב-AI כדי לזהות הודעות חשובות, אותן היא מסננת ללשונית 'Focused' בעוד יתר ההודעות נשלחות ללשונית 'אחר'.

תהיה גם אפשרות להעביר הודעות בין כרטיסיות, או לחזור לחוויית ההודעות המסורתית אם אינך נהנה מתיבת הדואר הנכנס החדשה. לידיעת המקור: https://www.searchenginejournal.com/linkedins-new-focused-inbox-surfaces-more-relevant-messages/472987/#close

Posted on 10 בינואר 2023 in כללי, פרסום בגוגל, פרסום בלינקדאין, פרסום בפייסבוק

Share the Story

Leave a reply

Back to Top
Open chat
איך אפשר לעזור?
שלום, אנחנו כאן כדי לעזור!
לקבלת מידע נוסף לחצו על הכפתור >>>