חדשות הפרסום באינטרנט – יוני 2022

לסרטון היוטיוב של המהדורה

מעכשיו בגוגל אדס: מילות מפתח בסטטוס "בבדיקה" לא יפעילו מודעות

גוגל עדכנה את המדיניות שלה ואמרה שמילות מפתח לא יוכלו להפעיל מודעות עד שהן נבדקות. זה ייכנס לתוקף באופן מיידי ויוגבר במלואו וייאכף תוך תקופה של חודשיים.

מילות מפתח בסטטוס "בבדיקה" לא יוכלו להפעיל מודעות עד שהן נבדקות. בדיקת מודעות יכולה להימשך עד יום עסקים אחד.

https://support.google.com/adspolicy/answer/12213499?hl=en&ref_topic=29265

הכנסת כתוביות לסרטונים בפייסבוק הפכה להרבה יותר פשוטה

אופיר קנלשטיין מעדכן על כלי חדש המאפשר להכניס כתוביות לסרטון בפייסבוק – בזמן צפייה בסרטון, ובכך לוודא כי תזמון הכתוביות מדוייק. כל זה קורה בתוך ממשק ניהול המודעות של פייסבוק

כתוביות בסרטון הן טקסט שמופיע על הסרטון כאשר הקול כבוי. אפשר ליצור כתוביות באופן אוטומטי (באנגלית או בספרדית) להעלות קובצי SRT. ועכשיו גם להקליד באופן ידני.

ככה נראה הממשק:

בטא חדשה בגוגל: נכסים שנוצרו אוטומטית

מדובר בתכונת בטא בשם "נכסים שנוצרו באופן אוטומטי". תכונה זו מאפשרת לגוגל ליצור כותרות, תיאורים ונכסים אחרים באמצעות התוכן שלך מדף הנחיתה, מהדומיין וממודעות אחרות שלך.

כך נראית ההודעה:

ובה כתוב: "גוגל תספק לך כלים אוטומטיים להתאמה אישית של הנכסים שלך על סמך הרלוונטיות למילות המפתח שלך."

לפי מסמך העזרה של גוגל בנושא: "נכסים דיגיטליים שנוצרו באופן אוטומטי' היא הגדרה ברמת הקמפיין שעוזרת ליצור נכסים דיגיטליים נוספים שישלימו את הנכסים שהוספתם למודעות שלכם. כדי לעשות זאת, המערכת משתמשת בתוכן קריאייטיב רלוונטי מדף הנחיתה, מהאתר, מהמודעות הקיימות וממילות המפתח שבקבוצת המודעות שלכם. "

גוגל מודיעה: הקמפיינים החכמים לשופינג ישודרגו לקמפיינים של פרפורמנס מקס – החל מיולי 2022

לפי גוגל: " מיולי עד ספטמבר, הקמפיינים החכמים לשופינג ישודרגו עבורכם באופן אוטומטי. הקמפיינים המקומיים ישודרגו באופן אוטומטי מאוגוסט עד ספטמבר. לא תהיה לכם יותר אפשרות ליצור קמפיינים חכמים לשופינג וקמפיינים מקומיים חדשים אחרי שהקמפיינים הקיימים ישודרגו אוטומטית."

שימו לב כי גוגל ממליצים להעלות נכסי קריאייטיב נוספים כדי שהקמפיין יוכל להציג מודעות בפלטפורמות נוספות שעומדות בתנאים ולהניב ביצועים טובים יותר. 

להודעה של גוגל בנושא: https://support.google.com/google-ads/answer/11576060?hl=iw

תודה לאריק טמפלהוף על העדכון הזה.

ואם כבר פרפורמנס מקס – ראו את התצוגה החדשה של גוגל שופינג לניידים, שעושה שימוש בנכסי פרפורמנס מקס:

התצוגה החדשה משלבת תוצאות אורגניות לצד ממומנות, בממשק חדש המאפשר מעבר בין התמונות ב swipe.

פורמטים חדשים אלה של מודעות יהיו זמינים בקמפיינים לרשת החיפוש או פרפורמנס מקס, וכל התמונות יגיעו מנכסים שסופקו על ידי המפרסם עבור שאילתות בתחום האופנה.

כך – לפי הכרזה של גוגל באירוע Google Marketing Live שנערך החודש. ככה זה נראה:

גוגל מציגה: תהליך פשוט יותר ומותאם למלונות קטנים – דרך GMB

במסגרת העדכון מאפשרת גוגל למלונאים את היכולת להוסיף תעריפים וזמינות לפרופיל העסקי שלהם ב-Google – תוך עקיפת גיליונות אלקטרוניים וקבצים טכניים.

מלונות בודדים העומדים בדרישות הזכאות יכולים להזין את התעריפים שלהם ישירות דרך הפרופיל העסקי שלהם ב-Google כדי להשתתף בקישורי הזמנת מלונות בחינם.

ככה נראית האפשרות:

בנוסף, גוגל פותחים גישה למודעות מלונות על ידי מתן אפשרות למפרסמים ליצור קמפיינים למלונות מבלי להזדקק לחשבון Hotel Center בחודשים הקרובים. המשמעות היא שכל מפרסם ב-Google Ads יוכל להציג מודעות עבור אתר האינטרנט של המלון באמצעות תעריפים שגוגל אוגרים.

מתגלגל בחודשים הקרובים לכל המפרסמים. כשיהיה זמין – המפרסם יוכל לציין 'אין לי חשבון Hotel Center' במהלך יצירת מסע הפרסום.

להודעה של גוגל בנושא: https://support.google.com/google-ads/answer/12237341?hl=iw

חדש בהאבספוט: ייבוא המרות אופליין לגוגל ולפייסבוק אפשרי עכשיו ישירות דרך האבספוט

הכי פשוט בעולם: בלי זאפייר, בלי סקריפטים בגוגל טאג מנג'ר, ובלי שינויים בטפסים.

לי זה יחסית חדש.

אולי גם אתם תשמחו לדעת

למידע המלא במדריך של גוגל

לינקדאין חולקת תובנות לגבי שיטות מומלצות לבידינג, וכוללת התייחסות לשיטות הבידינג החדשות

כפי שתראו – יש במסמך גם התייחסות לבידינג הכולל תקרת עלות / cost cap:

"לא בטוח כיצד להגיש הצעות מחיר עבור מסע הפרסום שלך? אין לך זמן לנהל באופן קבוע הצעות מחיר? הגשת הצעות מחיר maximum delivery ביחד עם תקרת עלות / cost cap הן האפשרויות הטובות ביותר שלך מכיוון שהן עושות עבורך את רוב העבודה. למרות שהצעת מחיר ידנית נותנת לך את מירב השליטה על ערכי הצעת המחיר שלך, היא גם דורשת את מירב הפיקוח. "

שימו לב גם לאפשרות target cost החדשה – המאפשרת לכם לקבוע עלות ממוצעת לתוצאה, ביחד עם maximum delivery.

שתי אפשרויות אלה, בעצם מאפשרות לנו יותר שליטה בביד, וזאת מבלי לוותר על האופטימיזציה של לינקדאין למכסימום הגשה / max. delivery.

למסמך המלא: https://business.linkedin.com/content/dam/me/business/en-us/marketing-solutions/cx/2022/pdf/Bidding-Strategy-Guides_One-Sheet_1_V3.pdf

מפרסמים מותג או חנות אלכוהול בגוגל? מעכשיו תוכלו לפרסם גם מודעות masthead ביוטיוב

החל מהחודש – גוגל מאפשרת הזמנה של מודעות Masthead עבור הקטגוריות הבאות:

  • הימורי ספורט (ארה"ב בלבד)
  • אלכוהול (במקומות בהם הפרסום חוקי)
  • תרופות מרשם (ארה"ב, קליפורניה, ניו זילנד)

לינקדאין מכריזה על אפשרות בוסט BOOST לאירועים

המאפיין החדש מאפשר למפרסמים לעורר יותר מודעות, תנועה והרשמות לאירועים שלהם.

איך זה עובד? כדי לתת בוסט לאירוע, יש לבחור בכפתור Boost בדף האירועים שלך, לבחור את קהל היעד, להגדיר את לוח הזמנים ואת התקציב ולהזין את פרטי התשלום. פעולה זו תיצור מודעת אירוע שתופיע בפיד של אנשי מקצוע שבחרת כקהל היעד שלך.

למאמר של לינקדאין בנושא:

https://www.linkedin.com/business/marketing/blog/linkedin-ads/boost-your-organic-content-and-promote-your-events-with-new-linkedin-marketing-features

עכשיו זה רשמי: הכירו את הביזנס מנג'ר של לינקדאין

פלטפורמה מרכזית. ביזנס מנג'ר ישאף לפשט את האופן שבו משווקים עוקבים אחר החשבונות שלהם על ידי מתן אפשרויות ל-Campaign Manager ו-Pages הנראות בקלות ממיקום מרכזי.

מאפיינים נוספים של הביזנס מנג'ר:

  • הצג ונהל צוותים, חשבונות מודעות, דפים ושותפים עסקיים ממרכז השליטה המרכזי.
  • ניהול ובקרה קלים יותר של משימות ניהול כגון הרשאות וחיוב.
  • היכולת לשתף ולעדכן קהלים תואמים בין חשבונות מודעות.

בהודעה של לינקדאין בנושא לא מצויין תאריך ההשקה, אולם יש להניח שזה יגיע לכל החשבונות בשבועות הקרובים, וכך זה יראה:

להודעה של לינקדאין בנושא:

https://www.linkedin.com/pulse/making-easier-you-manage-your-accounts-pages-people-gyanda-sachdeva/

חדש בבינג אדס – אימות זהות למפרסמים

ההיקף הנוכחי של התוכנית הוגבל למפרסמים המשתייכים לענפים ספציפיים או מודלים עסקיים לא ברורים.

תודה לעמית אדלר על המידע.להודעה של מיקרוסופט בנושא: https://about.ads.microsoft.com/en-us/blog/post/june-2022/making-microsoft-advertising-safer-with-advertiser-identity-verification

אאוטבריין יצאו עם תג חדש עבור גוגל תג מנג'ר

אמור לשפר את מעקב האירועים שאתם בונים מול הפיקסל. להסבר מפורט> https://www.outbrain.com/help/advertisers/outbrain-pixel-gtm/

וככה זה נראה ב GTM:

תודה לאילן הבר על המידע הזה

ולסיום – לתשומת לב מפרסמי שירותים מקומיים בארה"ב:

גוגל מעלה את תנאי הצגת המודעות עבור שירותים מקומיים, כך שרק מפרסמים עם מעל ל5 ביקורות / reviews יוכלו לפרסם מודעות לשירות מקומי. עד כה התנאי להשתתפות היה ביקורת אחת בלבד.

השינוי יכנס לתקוף מה 30 לחודש, והמקצועות הספציפיים שדורשים חמש ביקורות כעת הם: סוכני נדל"ן ומתווכים, עורך דין נזקי גוף, מתקיני וטכנאי מיזוג אויר, שירותי ניקיון בתים, שירותי גיזום עצים ושירותי קִירוּי (גגנים)

https://www.seroundtable.com/google-changes-local-service-ads-reviews-requirements-33615.html

Posted on 27 ביוני 2022 in פרסום באינטרנט, פרסום בגוגל, פרסום בלינקדאין

Share the Story

Leave a reply

Back to Top