לינקדאין להמונים: אפשרות הפרסום לקהלי לינקדאין בעלות מינימלית

מפרסמים רבים מתרחקים מהמדיה של לינקדאין בגלל שהיא יקרה.

היא אכן יקרה, אבל אפשרויות הטירגוט שלה לפי פילוח מקצועי לקהלי B2B הן חסרות תקדים. אין עוד רשת פרסום בה תוכלו לפלח בצורה כה מדוייקת קהלים עסקיים ומקצועיים.

אם גם אתם לא רוצים לוותר על הטירגוטים העסקיים של לינקדאין, אבל מתקשים לשלם את העלויות הגבוהות הכרוכות בפרסום בלינקדאין עצמה, רשת הקהל של לינקדאין – Linkedin Audience Network מציעה חלופה מצויינת: פרסום באתרי תוכן ואפליקציות שהם שותפי לינקדאין, תוך שימוש בטירגוטי לינקדאין לקהלים עסקיים.

אם פרסמתם בעבר ברשת הקהל של גוגל, אתם בוודאי כבר יודעים שהחוכמה הגדולה היא לבחור את המדיה (או האתרים והאפליקצות) בה מופיעות המודעות שלכם, ולסנן את המקומות הרלוונטיים.

לשמחתי – גם ללינקדאין יש יכולת כזאת, ומפרסמים שיודעים להשתמש בה באופן מושכל, יכולים להגיע ל"גביע הקדוש" של פרסום מפולח לקהלים המקצועיים של לינקדאין, בעלויות נמוכות באופן משמעותי.

רשת הקהל של לינקדאין – LAN – החרגת או הכללת אתרים

איך עושים את זה?

בדיוק לשם כך התכנסנו. אתחיל בהסברים 🙂

קביעת המיקומים שבהם יופיעו המודעות שלכם אפשרית בצורת הכללה (whitelist) או החרגה (black list) של פאבלישרים ספציפיים או של קטגוריות. ועכשיו – לעניינים.

אפשרות ראשונה – בחירת האתרים והאפליקציות עבור כלל המודעות והקמפיינים בחשבון הפרסום שלכם

מותגים אשר רוצים לשלוט ספציפית באתרים בהם יופיעו המודעות שלהם, יכולים להעלות ללינקדאין רשימת הכללה – whitelist או החרגה – blacklist של אתרים. בהתאם לאפשרות שתבחרו – לינקדאין תכליל או תחריג אתרים שבחרתם ידנית.

את הפעולה הזאת ניתן לבצע מתוך ממשק linkedin campaign manager

בניווט לנושא הראשון: Plan בחרו ב Brand Safety:

כאן תראו אפשרות להוריד רשימת פאבלישרים, בחירה באפשרות זאת תוריד למחשב שלכם את רשימת כל האתרים והאפליקציות שהם שותפים ברשת הקהל של לינקדאין.

הקובץ שתורידו יראה כך:

כעת תוכלו לעבור על כל השורות בקובץ ולבחור את האתרים בהם אתם רוצים שהמודעות שלכם יופיעו, או לחלופין לבחור את האתרים מהם אתם רוצים שלינקדאין תחריג את המודעות שלכם.

לאחר שתשאירו רק את האתרים המורשים (או המוחרגים) ברשימה, בחרו באפשרות העלאת רשימה, והעלו אותה לחשבון.

חלון העלאת הרשימה מחדש נראה כך – ובו תבחרו אם להכליל או להחריג את האתרים ברשימה:

ברגע שהרשימה תסיים עיבוד – הכללים קבעתם יוחלו על כל הקמפיינים בחשבון.

כך למשל – תוכלו לקבוע שהמודעות שלכם יופיעו רק באתרים מובילים כמו the new york times / bloomberg וכו'.

אפשרות שניה – בחירת מיקומים להכללה או החרגה ברמת הקמפיין

אם אתם רוצים לשלוט במיקומים בהם יופיעו או לא יופיעו המודעות שלכם ברמת הקמפיין – תוכלו להשתמש באפשרות הנמצאת תחת הנושא placements בממשק ניהול הקמפיין.

תחת הנושא placements תמצאו צ'קבוקס המאפשר ללינקדאין להרחיב את המיקומים בהם יופיע הקמפיין לרשת התוכן LAN:

לאחר סימון תיבת הבחירה של רשת הקהל, יתווספו מתחת לתיבת הבחירה שתי אפשרויות:

הראשונה – מסומנת במסגרת אדומה – החרגה של אתרים לפי קטגוריה,

השניה – מסומנת בחץ אדום – הכללה או החרגה של מיקומים על ידי העלאת רשימת whitelist / blacklist:

שימו לב שאת רשימת הפאבלישרים המלאה אפשר להוריד מאזור ה Brand safety שציינתי בסעיף הקודם. לנוחותכם – מצרפת עותק של הקובץ שהעליתי כאן.

וזה הכל!

פשוט וקל..? לא ממש. אבל ככה זה בלינקדאין. שום דבר לא פשוט 🙂

בהצלחה!

Posted on 11 בנובמבר 2022 in כללי, פרסום בלינקדאין

Share the Story

Leave a reply

Back to Top
Open chat
איך אפשר לעזור?
שלום, אנחנו כאן כדי לעזור!
לקבלת מידע נוסף לחצו על הכפתור >>>