מפרסמים – את רשת הקהל של לינקדאין אתם מכירים?
ומה לגבי האפשרות לבחור את האתרים והקטגוריות בהם המודעות שלכם יופיעו?
לסרטון המהדורה ביוטיוב: https://youtu.be/Nkb1YHyznzw 4 תכונות חדשות בקמפיינים של קניות בגוגל לקראת עונת החגים, גוגל הכריזה זה עתה על ארבע תכונות חדשות למפרסמים ליישום בקמפיינים ובעדכוני המרצ'נט סנטר שלהם, והם: אפשרות הגדרת ערכי ברירת מחדל עבור מכירות בחנות וביקורים בחנות פיזית – זאת באמצעות כללי ערך המרה המוגדרים ברמת מסע הפרסום. תובנות ספציפיות למוצר –…
למידת המכונה של גוגל אדס יודעת לעבוד בצורה הטובה ביותר כשיש לה כמות מרובה של המרות. זה סוד גלוי שככל שתתנו לאלגוריתם יותר המרות בחודש – כך הוא ידע יותר טוב איך להשיג לכם עוד המרות. זאת ועוד – חלק מההמרות של גוגל אדס מתקיימות בתוך ממשק החיפוש (כמו שיחת טלפון וטופס לידים של גוגל)…
הכל התחיל במסיבה בבית של חברה, בה פגשתי חבר ותיק שהוא רופא ואשר הציג בפניי את ארוסתו – רופאת משפחה בהתמחות. דיברנו קצת על רופאים ועל המסע שלהם בחיים, ואז היא שאלה "מה את עושה"? אחרי כמה שניות של מחשבה עניתי: פעם הייתי טייסת, היום אני מפקדת של צבא! שני השותפים לשיחה פרצו בצחוק 🙂…
לסרטון המהדורה ביוטיוב: https://youtu.be/0WG49J8C9Bw אפשרות חדשה בחשבונות אינסטגרם עסקיים – הוספת לינקים לכמה אתרים שלכם את האפשרות החדשה גילה מיכאל פינגרהוט, אשר גם שיתף את צילום המסך הבא: לאחר הוספה של קישורים, הם כולם יופיעו בפרופיל. הכירו את ממשק יצירת הסרטונים של גוגל אדס צריכים להכין וידאו לפרסום ביו טיוב? אין לכם תקציב או זמן?…
תוסף תמונה דינמי הוא מאפיין חדש יחסית בגוגל אדס, אשר כברירת מחדל פועל לכל החשבונות. כמו מאפיינים אוטומטיים רבים – הבעיה עם המאפיין הזה היא שהוא עלול להוסיף למודעות שלכם תמונות שאתם לא רוצים שיופיעו בתוצאות החיפוש של גוגל, דבר אשר ממנו נרתעים מפרסמים המקפידים על המיתוג שלהם. רגע לפני שאתם מסירים את התוסף האוטומטי…